Tuesday 21 September 2010

10 Λόγοι Που Βλέπω "ΧΙΛΙΕΣ & ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ"


1. Δεν έχω δει ποτέ ελληνική σαπουνόπερα. Ποτέ. Φώσκολο και τέτοια, ούτε από τρέιλερ δεν αντέχω. Κάτι στον στόμφο και στο ύφος των πρωταγωνιστών μου προκαλούσε πάντα αηδία. Εδώ λείπουν αυτά τα στοιχεία, κι έτσι κατάφερα να τσιμπήσω με την βασική συνταγή της κάθε σαπουνόπερας: Ζεις σ' ένα παραμυθένιο κόσμο. Αυτό και τέλος!

2. ΟΝΟΥΡ: Συμπυκνώνονται στον ρόλο του όλα τα στοιχεία που έχει για μένα ο τέλειος άντρας. Σαν νά 'χει γίνει μια φαντασίωση, σήριαλ είναι. Κι από εμφάνιση... καμμία σχέση με "μοντελέ" καταστάσεις. Γήινος, τσουπωτός, αξύριστος... δεν συνεχίζω πρωινιάτικο, το 'χετε, πιστεύω. Ο Ονούρ είναι ο άντρας που ξέρει πότε να είναι τρυφερός, πότε άγριος, πότε δοτικός, πότε αυστηρός, έξυπνος, πετυχημένος, με τρόπους, με εμπειρίες, που μόλις βρήκε τη γυναίκα της ζωής του, ΤΕΛΟΣ, άραξε και αφοσιώθηκε... (Καταλάβατε, ο μέσος άντρας της διπλανής πόρτας... ;Ρ

3. ΜΠΟΥΡΧΑΝ: Η φαντασίωση, 30 χρόνια μετά. Μιλάει στην γυναίκα του, με απίστευτα ποιητικά γλυκόλογα, την κοιτάει με αληθινή λατρεία, την έχει στα ώπα ώπα και δεν χάνει ευκαιρία να της θυμίζει πως ήταν ό,τι καλύτερο έχει συμβεί στη ζωή του, ήταν δώρο Θεού, κλπ. Δηλαδή, σαν ο Ονούρ-γέρος, να μην έχει μετανιώσει δευτερόλεπτο για την επιλογή του, και να το διατυμπανίζει κιόλας. (Της παραδιπλανής πόρτας, κι αυτός...)

4. Υπάρχουν ευγένεια και τρόποι, και στο ελάχιστο καθημερινό πράγμα. Από τους πιο πλούσιους μέχρι τους πιο φτωχούς που θα δείξει, τα συναντούμε διάχυτα. Τίποτα δεν αλλάζει χέρια, χωρίς άδεια, χωρίς ευχαριστώ-παρακαλώ, κανείς δεν σηκώνεται από το τραπέζι χωρίς να ζητήσει συγνώμη, οι άντρες ανοίγουν πόρτες, τραβούν καρέκλες, συνοδεύουν κυρίες σπίτι αν είναι αργά... πολλά πολλά πολλά και παντού!!!

5. Τα παιδιά είναι πανέμορφα, πεντακάθαρα, άψογοι μαθητές, με τρόπους στο τραπέζι, με τρόπους στους ξένους και στους συγγενείς... Μιλάμε, λέει η Σεχραζάτ στον Καν που παίζει με τα Lego του, "άντε τώρα να κοιμηθείς γιατί είναι αργά" κι ο Καν πετάγεται και φεύγει λες κι ο καναπές έχει κάθισμα εκτίναξης!

6. Οι καλοί, ακόμα κι αν οι καταστάσεις τους αδικήσουν για λίγο, στο τέλος δικαιώνονται πανηγυρικά και οι κακοί βρίσκουν τιμωρία/τραγικό τέλος/διαπόμπευση... κάτι τέλος πάντων που το φχαριστιέσαι!

7. Είναι γυρισμένο σε πανέμορφα μέρη. Ησυχάζει το μάτι, ξεκουράζεται, απλώνεται...

8. Έχει μέγαλη διάρκεια το επεισόδιο. Το χορταίνεις.

9. Γελάς που και που, με τους υπότιτλους. Ειδικά στα πρώτα επεισόδια. Τώρα έχει φτιάξει, εδώ και καιρό. Στα πρώτα έφευγαν κάτι μαργαριτάριαααα... Έπαιρνα όρκο πως μεταφράζει Τούρκος που ξέρει Ελληνικά όχι Έλληνας που ξέρει Τούρκικα. Δεν υπάρχει περίπτωση Έλληνας να χρησιμοποιούσε τέτοιες φράσεις, που ξέρει ότι στην Ελλάδα δεν τις λέμε ΠΟΤΕ, ΟΜΩΣ! Δεν ξέρω φυσικά Τούρκικα (αν και τείνω να μάθω πια), αλλά ξέρω τι ΔΕΝ λέμε, και υποθέτω, από την αυτολεξεί μετάφραση, ποια αντίστοιχη δική μας φράση είναι. Ένα παράδειγμα μόνο: Στα πρώτα επεισόδια, όποτε πρόσφερε κάποιος ένα ρόφημα, ένα γλυκό, ένα κέρασμα ρε παιδί μου, τον "έβαζαν να λέει": Απολαύστε το! ΑΑΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! Προφανώς κάτι αντίστοιχο λένε οι άνθρωποι, αλλά εμείς λέμε "στην υγειά σας"!!!!!!!!

10. Το προβάλλει ο ΑΝΤ1 που έχει και web-tv οπότε είναι εύκολο να το παρακολουθείς όποτε θες, κι όχι να κλείνεσαι όλο το καλοκαίρι, κάθε βράδυ μέσα! (Το έκαναν πολλοί, εγώ δεν έφτασα μέχρι εκεί! Ώρες κωλοβαρέματος, στο ίντερνετ το έβλεπα, σπάνια στην τηλεόραση).


10+1. (ως Υ.Γ.) Είναι ωραίο αυτό το γαμημένο το "φτερούγισμα"... Έστω κι έτσι...

175 comments:

Dee Dee said...

ποτε προλαβες;;;;;; :):):):)

Παω επιτελους να κανω εναν σπεσιαλ φραπε κι ερχομαι να διαβασω :):)

xxxx

maya said...

ε ποτέ !


θα πάθω οξεία ανεπιπεδίαση !!!!!!!!


ΖΓΚΝΤΟΥΠ !!!! ---------------

Dee Dee said...

ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ!!!!

Ασε την Μαγια να φτερουγιζει :):):)

Τους υποτιτλους δεν τους ειχα προσεξει στην αρχη γιατι εχει λιγο καιρο που εφαγα το κολλημα.... δεν ξερω καν πως αρχισε η ιστορια :):)

Εκει τα ζευγαρια μονο για ζηλιες μαλωνουν. Ποτε για τις δουλειες τους σπιτιου ή για το ποιος θα πληρωσει τους λογαριασμους :):)


Ποσο τσαι πινουνε;;;; Μετα τους αγγλους ειναι οι τουρκοι;;; Δεν το ηξερα αυτο;

Κι αυτα τα σπιτια-γηπεδα, με 2-3 υπηρετες μεσα....... παραμυθι με τα ολα του!

Τελευταια γελαω παρα πολυ με ξεκαρδιστικα γελια... οπως οταν διαβασα για την εκτιναξη του καναπε και τον Καν :):):):):):)
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Αν εμπαινε εκεινη την ωρα καποιος στο γραφειο δεν θα μπορουσα να συνελθω να του μιλησω:)

Οπως προχθες που μου ειπε ο πεθερος μου οτι ανεβασε την μπεμπα μου στο καρουζελ. Δεν σκεφτηκε οτι ειναι ακομη πολυ μικρη και δεν μπορει να πιαστει καλα μονη της κι ετρεχε κι αυτος γυρω γυρω μεχρι να τελειωσει το καρουζελ και του βγηκε η γλωσσα :):):):):):):):) Εχω πεθανει στο γελιο, ειδικα οταν μας περιεγραφε οτι σε καποιο σημειο στενευε ο διαδρμος και περνουσε με δυσκολια κι ετρεχε μετα να προλαβει την μπεμπα. Σταματησε το καρουζελ κι ενιωθε να γυρνανε ολα :):):):):):):):):):):):):):):):):)

καλημερα σε ολες!!!!!!!

Negma said...

@Dee Dee

Και να φανταστείς, πρώτα μού 'ρθε η ιδέα και την έκανα, κι ύστερα είδα στα σχόλια που έγραφες για να αναρτήσουμε εδώ!!!




@Μaya

Πφφφφφφφφφφφ

(μιλώ και λογαριασμό της Τάλι)




@Dee Dee

Οι Μουσουλμανικές χώρες τό 'χουν τρελλά με το τσάι, τύφλα νά 'χουν οι Άγγλοι!

Με τον πεθερό σου, φαντάζομαι το σκηνικό, κι έχω κατουρηθεί...

Φτου φτου φτου μας, όντως πολύ γελάμε τελευταίως...!!!!!!!!!!!

Yannis Petsas said...

Τους Τούρκους... κάτι παθαίνω με τους Τούρκους... με τις τουρκάλες δεν ξέρω, δεν έτυχε. Αλλά αυτό που διάβασα εδώ μ' άρεσε πολύ. Καλή σου μέρα.

Tali said...

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ !!!!!!!!

-ειναι πολυ σοβαρα!!!

Talisker said...

meta το σοκ ας επανελθω

βασικα συμφωνω με ολα αν και ειμαι εγωτευμενη με τον Κερεμ!!!!

παιδια!! τι Κερεμ!!!!

και μου αρεσει και μενα η Μπενου
και ο κυριος Μπουρχαν με την Πεντιγκρε (δεν θυμαμαι ακριβως:)
και απο οτι διαβαζα το σηριαλ οφειλει τη μεγαλη επιτυχια και στους δευτεραγωνιστες οι οποιοι παιδια χωρις πλακα ειναι ενας ενας!!!

Αυτο που δεν μπορω
και λογω εμπειριων να χωνεψω
κι ας το βλεπω απνευστι

ειναι οτι ολα αυτα συμβαινουν στην Τουρκια!!!

ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ γιατι ολοι ξερουμε πως δεν ειναι ετσι ουτε ο τροπος ζωης , ουτε αυτη η αβροφροσυνη

τι να πω

οπως και να χει παρτε απο μας τις ιδιες

το σηριαλ ειναι μια καταπληκτικη προπαγανδα

κα-τα-πλη-κτι-κη!!!

Δεν εχω δει πιο καλογυρισμενο σηριαλ ποτε και πριν ακομα καταλαβω τι ειναι αυτο που βλεπω την πρωτη φορα , το ματι μου τραβηξαν οι απιστευτες σκηνες απο αερος
τα απιστευτα μερη....

Οπως και να χει η Τουρκοι κανουν πολυ καλα τη δουλεια τους και παρουσιαζουν ενα προσωπο που δεν υπαρχει αν σκεφτουμε οτι εδω ολες φορανε μαντηλες και μπεζ η γκρι καπαρντινες...

ομως η τηλεοραση ετσι κι αλλιως ειναι μια οφθαλμαπατη και το ξερουμε και τη βλεπουμε εν γνωση μας ..

δεν εχω ξαναδει τοσο καλοστημενη οφθαλμαπατη .

Ας τα βλεπουμε εμεις εδω αυτα...που δεκα χρονια ο κοσμος αποβλακωνοταν με το καρακιτς στατικο σκηνικο του Φωσκολου και τους πανγελοιους διαλογους...

ετσι λοιπον το βλπεω απενοχοποιημενα (αν και με τη γλωσσα εχω επισης ενα θεματακι )
και πραγματικα δινει μαθηματα ευγενικης συναναστροφης, συντηρητικης οικογενειακης ζωης κλπ..

επισης το βλεπω και απο μια αλλη οπτικη
που θα την κανω αναρτηση οταν εξαντλησουμε αυτη!!!

ΤΑΜΑΜ??????????????????????

maya said...

ο ονούρ ????????

αρρώστησε ο κανακάρης ο ΤΕΛΕΙΟΣ ????
λίγο τσάι γρηγορα !!


σύγνωμη
ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ??????
με πάτε απο μαζωνάκη σε τούρκικη σαπουνόπερα
και κάνετε και κριτική ?!


αυτο δεν είναι το τρίο στριντζες
είναι οι αδελφές σαχλάμπα !!!
στις χίλιες και μία εφιαλτικές νύχτες !
αμαπια εδώ μέσα !!!!!



γιάννη αντέχεις ?
τι κακό σε βρήκε και σένα σήμερα ..



άκου ο της διπλανής πόρτας
κι ο άλλος της παραδίπλα !

θέλω βραβείο ΤΩΡΑΑΑΑ
γιατί το διαβασα το τουρποστ ΟΛΟ !
όλο λέμε !



φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ !

maya said...

ιμάμ μπαϊλντί !






(απαντάω στο σχόλιο της ΤΑΛΑΡΑΣ τώρα.)

και πάω να πάρω την κόρη...
ΗΡΕΜΑ!

Dee Dee said...

ιμαμ μπαιλντιμ λεγεται ενα γαματο συγκροτημα που κανει γαματες διασκευες :):):):):):)

Παντα ηθελα να παω στην Κωνσταντινουπολη....τωρα θελω χιλιες και μια φορες παραπανω, απο τα πλανα που εχω δει στην σειρα αυτη :)

faraona said...

Jesus Christ
μα πάμε καλά?
Που βρίσκομαι στο Ελλάντα η στο Τουρκμενιστάν?
Η μία κάνει το μπλογκοπαίχνιδο τούρκικο σήριαλ,η άλλη πλέκει εγκώμια υπέρ του συντηρητισμού της οικογένειας,η άλλη πάει να πάρει το παιδί ,παραπέρα η Ντι έδινε επεξηγήσεις πάλι για ΤΗΝ ίδια Τουρκοσαχλαμάρα,η θεία μου σήμερα το πρωί μου έλεγε οτι όλοι στο σήριαλ ειναι τόσο μα τόσο ηθικοί που δεν φιλιούνται....μα γκαμότο δηλαδή



ΠΑΩ ΚΑΛΑ?


ΠΑΩ ΚΑΛΑ?


Εγω τι είμαι μια εξ όλης και προ ολης δηλαδή που εχω παντρεφτεί 2 φορές κι εχω πιάσει 100 γκόμενους στο ενδιάμεσω των 2 γάμων?
Πρέπει να εξομολογηθώ?
Πρέπει να πάω σε Χότζα?
Πρέπει να με λιβανίσετε με θειάφι?
Να βαρέσω το κεφάλι μου στα ντουβάρια?
Τι να κάμω τώρα που δεν τόν έχω δεί ούτε μια φορά τον Ονούρ ?
Μπα σε καλό σας γιααααα συνέλθετε ......




Εμπλεξα...πάει και τελείωσε.Φτού.

Tali said...

paei

παει
μου την αποτελειωσατε τη Φαρα μου

παει μπιτσες ολες σας!!!!

οχι μαμυ
φιλιουνται στα κεφαλακια
επισης δε βλεπεις οτι ο ενας γιος εχει μια γυναικα τη Φουσουν με τρια παιδια
μια ερωμενη που πεθανε η καημενη και του αφησε αλλα ενα
μετα τον χωρισε η γυναικα κι αυτος κοιμηθηκε με μια μακρινη ξαδερφη
μετα την παντρευτηκε
και τωρα

ΞΑΝΑΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΦΟΥΣΟΥΝ!

δηλ ειναι κρυφα και απαταει τη νυν με την πρωην γυναικα


ελα Μαμυυυυυυυυ

μια χαρα ειμαστε εδω στο ελλαδα

εγω αυτο που ηθελα να πω ειναι πως απλως προβαλει σχετικα συντηρητικα προτυπα σε σχεση με τα δικα μας

που σε καθε σηριαλ αν δεν εχει δυο γκει μια λεσβια και εναν σκυλο τουλαχιστον
δεν κανει επιτυχια
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

faraona said...

...κλαίω απ τα γέλιαααααα χαχαχαχαααα! Τάλι δεν αντέχω ....τι γαμοοικογένειες ειν αυτές?
και γιατι όλοι το λένε ΗΘΙΚΟΝ σήριαλ?
Γ Ι Α Τ Ι?

Dee Dee said...

Αυτο αναρωτιομουν κι εγω


ποιος το ειπε ηθικο σηριαλ;;;;;
Κλασικη σαπουνοπερα που κανουν αλλαξοκωλιες!!!

Εχουν γεμισει εξωγαμα παιδακια ολοι τους....μην ακους κανεναν Φαραωνα μου. Εμενα να ακους..... η δικια μας ζωη ειναι αγια με αυτα που γινονται στο σηριαλ. Να κοιμηθεις ησυχη το βραδυ...νταξει;;;
Θα πω στην ΑΜ να σου ετοιμασει το τσαι σου !


:)

Tali said...

μα δεν το ειπε κανεις ηθικο η ανηθικο

απλα για προσωπικα ειναι ιδανικο
κι οπως ειπε η στελλα ο κυριος Μπουρχαν ειναι αυτο που γινεται ο ιδανικος ανδρας οταν γερνας

μα και ματιφλου (δεν θυμαμαι)
ειναι εν απροτυπο συζυγου
τους παω παρα πολυ τους γεροντες

μα παρα πολυ σαν ζευγαρι και ρολο

επισης ξεχασα να αναφερω πως βρισκω ξινη τη Σεχρα

οπως ειπε η Στελλα επρεπε μια πιο τσουπωτη χυμωδης μικροκαμωμενη

να καποα σαν και μας

πφφφφφφφφ


ας οψεται

το καρνε μου ητο γεματο


χχχχχχχχχχχχχχχ

εσεις μπιτσες μη κανετε τις ψοφιες μελισσεςςςςςςςς

ξυπνηστε γιατι μετα θα φυγωωωωωωω


ασχετο στελλααααααααααααα

βλεπεις ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ??

εχω χασει τον υπνο μου λεμε
απο τα γελια

και μαζι με μενα δεν κοιμαται και κανεις στο σπιτι

ο σαν ναταν Φλεβαρης Ποντε

και η Ντορα ντιρι νταχτρα ντα τα σπανεεεεεεεεεεεε

ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΗΡΙΛΑ
αυτο σασ λεω μονο!!!

ασχετο αλλο


Μαγιουλι μη ρωτησεις!!!

χχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

-το τσαι της ημερας το ετοιμαζει η Πρισσυ!!


αναντουμ????

πφφφφφφφφφφφφφφ

και εχει μεσα και γλυκανισο που καταπραυνει::)))))))))))))

Tali said...

της μητεραςςςςςςςςςςςςςςςς

το τσαι της μητεραςςςςςςςςς

Tali said...

και Ντη

τωρα
σαν μια αλλη Ντορα Ντιρι Νταρα Νταχτα Ντρα

θα σου αποκαλυψω ολη τη σκευωρια!

ΑΥΤΕΣ
ΑΥΤΕΣ!!!
εχουν βαλει σκοπο να σου κανουν τα σχολια εκατο


ναι !

-ειμαι η Ντορα Ντιιρι Νταρα Νταχτα Ντρα και ειμαι πολυ κακια!!!!!!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

AX THΣ ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ.
γΙΟΡΤΆΖΩ ΠΆΛΙ ΣΉΜΕΡΑ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΡΆΚΙΑ ΚΑΝΈΛΑς ΚΑΙ ΤΣΑΙ ΜΙΡΈΛΑς.
ΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΠΈΘΑΝΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΩ.....
ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

faraona said...

ΑΧ νΤΙ MOY TI ΠΕΘΕΡΟΎΛΗς ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΌς?


ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ...Ο ΠΆΝΟς ήρθε μέσα να δει αν ειμαι καλά και μούφυγε ο καφές απ τη μύτη

Tali said...

Φαρα σε παρακαλω μαζεψου!!
διατηρω και ενα λοου προφαιλ στον ανθρωπο θα με παρει για κακη επιρροη

σεμνααααααα!!!!!!!!!!!!

σκουπισου κακομοιρα μου και μη πεις οτι ειμαι εδωωωωωωωω

Tali said...

ΑΧ νΤΙ MOY TI ΠΕΘΕΡΟΎΛΗς ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΌς?
















τι λεει???????????????????????????????????????????????

faraona said...

μα παραληρώ πλέον ...

δεν λέωωω








ήμαρτον ήμαρτον θεε μου τέτοιο γέλιο
φτου να μη ματιαχτούμε εδω μέσα.

Negma said...

Μπα που να λυσσάξετε, από που να πρωτοπιάσω???????

Βάι βάι βάι...

Από την αρχή και γιαβάς γιαβάς, ταμάμ?

Negma said...

@Yannis Petsas

Καλησπέρα Γιάννη μας!

Με τους Τούρκους, έχει ένα θέμα και η μάνα μου, το οποίο έρχεται σε σύγκρουση με το λίγωμα που της προκαλεί ο Ονούρ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, εμ να κατσικώνεται και να μην χάνει δευτερόλεπτο, εμ όταν κάποιος ήρωας είναι με τα νεύρα τσίτα και βρίζει (στα τούρκικα φυσικά, που ως γλώσσα όσο να πεις... και στο ήρεμό της...) να της σηκώνεται η τρίχα και να πετάει ατάκες του στύλ: "Ου στο διάολο κωλό-Τουρκοι, που κάθομαι και σας βλέπω κιόλας!". Αλλά δεν την κλείνει, ούτε αλλάζει κανάλι.

Σ' άρεσε αυτό που διάβασες? Μμμμ, να το κοιτάξεις αυτό. Ίσως είναι το πρώτο στάδιο πριν την κατρακύλα. Μετά θα πεις, ας δω ένα επεισόδιο... Και μετά θα μπεις εδώ για update!!!

Negma said...

@Talisker

Λίγο μαλακοπίτουρας μου κάνει ο Κερέμ... και η Μπενού γλυκανάλατη. Αλλά περί ορέξεως...

Πεντιγκρέ (χαχαααα!!!) προφανώς λες την Ναντιντέ. Και έχεις απόλυτο δίκιο, κακώς που δεν το ανέφερα στην ανάρτηση. Η σειρά έχει εξαιρετικούς ηθοποιούς και ερμηνείες. Σίγουρα κλάσεις ανώτερους από την Σεχραζάτ. Ειδικά οι των μεγάλων ηλικιών, είναι απίστευτοι.

Καλοστημένη οφθαλμαπάτη! Τι εύστοχο!!!

Ταμάμ, λοιπόν, και αναμένω την άλλη οπτική που λες!

Negma said...

@maya

Εσύ πάλι γιατί ξαφνιάστηκες?
Πότε μας είχες για λογικές, και ρωτάς αν τρελλαθήκαμε? Το "εντελώς" το προσπερνώ γιατί πάντα "εντελώς" ήμασταν.

Τι βραβείο να σου δώσουμε? Τη σειρά σε ντιβιντί, ίσως???????

Ταουκιουξού!


@Dee Dee

Εγώ πάλι ποτέ. Έχω θέματα. Εδώ βλέπω την διαφήμιση του αντίστοιχου ΕΟΤ τους, κι όταν βλέπω τα πλάνα από την Αγιά Σοφιά που την πλασάρουν για αξιοθέατό τους, μου ανάβουν τα λαμπάκια.

Επίσης, ήταν για σφαλιάρες και στο Μουντομπάσκετ, ελεεινοί "φίλαθλοι", που λερώνω τη λέξη αποκαλώντας τους "φίλαθλους". Τα ζώα!!! Να γιουχάρουν την ώρα που παίζει ο εθνικός ύμνος της νικήτριας!!!!! ΖΩΑ!!!!!!!

(Ναι, εγώ η ίδια είμαι, που βλέπω φανατικά Τούρκικο σήριαλ...)

Negma said...

@faraona

Εσύ μια χαρά καλά πας, εμείς είμαστε να μας δει κανάς γιατρός. Εγώ τουλάχιστον, για να το περιορίσω στον εαυτό μου, σίγουρα είμαι για κοίταγμα. Ειδικά αν δει το παραπάνω σχόλιό μου προς την Ντη.

Πόσους γάμους??????
Πόσους γκόμενους??????????
ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Να νηστέψεις σε 3 απανωτά ραμαζάνια, και να πας γονυπετούσα στην Μέκκα, μίασμα!!!!!!!!!!!!!!

Ίσως έτσι ξεμπλέξεις...

Negma said...

@Talisker

Εμ, κι εκείνη, δεν ήξερε που έμπαινε?





@Τάλι & Φάρα & Ντη

Να διευκρινήσω κάτι, γιατί με το δίκιο της τά 'παιξε η Φάρα.

Η σειρά δεν είναι ότι δείχνει μόνο ηθικά πράγματα. Δείχνει και ανήθικα. Απλά τα καταδικάζει.

Οτι ναι μεν συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες αυτά τα ξεφτιλίκια που ανέφερε η Τάλι, αλλά... είναι κακό πράγμα!!! Ντροπή και αίσχος!!!!!!

Negma said...

@Τάλι

Αυτό άλλη στο έχει πει αλλού. Δεν θυμάμαι ποια και που. Νομίζω η Ντη στο δικό της. Αλλά συμφωνώ κι εγώ.

ΕΓΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΟΟΟΟ!

Επίσης:

Δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό το ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ, αλλά να θυμίσω ότι παρά τον εθισμό στον Ονούρ, εγώ δεν βλέπω τηλεόραση.

Οπότε μην ξεγελιέσαι που έκανα κι εγώ ένα στραβοπάτημα, και παίρνεις φόρα. ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΑ!!!




@Φάρα & Τάλι

Κάτι χάνω από όλο αυτό το σουρεάλ, και υποψιάζομαι ότι αν μπω στης Ντη, θα βρω απαντήσεις.

Ένα όμως παραμένει άλυτο μυστήριο.

Ο Πάνος που βρέθηκε στο σπίτι στης Φάρα??? Ψέμματα έλεγε ότι είναι επαγγελματικό ταξίδι??????

ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ????????

Μήπως είναι κι ο Κων/νος στης Ντη????

maya said...

...δεν πορώ καινα γελάσω !
τάχω χάσει πια ...

κάτι περίεργα σύμπφωνα μαζί με ξου και μπου και γιουδιαβάζω

και δεν !



μου άρεσε ο εξορκισμός της φάρας
"Να νηστέψεις σε 3 απανωτά ραμαζάνια, και να πας γονυπετούσα στην Μέκκα, μίασμα!!!!!!!!!!!!!!"

και κάθομαι ουρά
(ΧΩΡΙΣ χαρτάκι απο διευθυντή τσούγδω!)
για να εξορκιστώ και γω .

φάρα μου
και γω ταμάμ δύο γάμους έχω πάθει .
ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΏΡΑ ότι θα μας βγάλουν και προ όλης !!!
άκου ηθικό σήριαλ !!!
μπορώ να πεθάνω απο πλήξη !

αν ποτέ μπορέι νατύχαινε να το δω
ΤΩΡΑ δεν υπάρχει περίπτωση !
εντάξει το φιλί στο κούτελο ...
και τα γαμησάκι στο κούτελο πέφτει ?

Tali said...

aaaaaaaaa

τωρα ακουω τα βιολια και εχει 7 σχοια μισο να σας διαβασω


ωωω τι ωραια μουσικηηη

Tali said...

ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ




ΠΕΘΑΙΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Negma said...

Παιδιά,
μα την Παναγία,
θα πάθω τίποτα από το γέλιο,
δεν αντέχω άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!

Negma said...

Η μία λιώνει με το άκουσμα των βιολιών...



και η άλλη μιλάει για γαμήσια στο κούτελο...


ΔΕΝ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ

maya said...

...κι ο λουμίδης στους καφέδες του στέλλα μου !
αμ πώς !

Tali said...

αυτο καθε ποτε το παθαινετε ολες μαζι ??
για να ξερω να μη κανω κανε προγραμματισμο

ακου στη Μεκκα!!!!

faraona said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


ΕΛΕΟς ΕΛΕΟς
νάρθει να με πάρει το ΕΚΑΒ
ακου τι λέει για τα γαμισάκια εις το κούτελο αχαχαααα!!!
Ο Πάνος ποιός Πάνος?
Ο δικός μου εδω είναι στο διπλανό δωμάτιο.
Μεθαύριο εχει μια ομιλία και θα βγει όξω...αλλιώς μπουντρουμιασμένος ειναι καλε...δεν πάει επαγγελματικά ταξίδια.



...να δείς που παίζει κι άλλος Πάνος ...
Ντι λέγε ...παίζει?
Τι κάνει αυτός?
Φιλάει στο κούτελο?
Μαγιού?
ΜΑΡΤΎΡΑ ΤΑ ΌΛΑ.

Negma said...

Ο Κωνσταντίνος (Drunk Tank) και ο Πάνος (South of the river) είναι μπλογκοφίλοι μας, που συχνά πυκνά εμπλέκουμε στις τρέλλες μας, άλλες φορές εν γνώσει και άλλες εν αγνοία τους.

(Τώρα δεν πρέπει να έχουν πάρει χαμπάρι... ακόμα...)

Ο ένας τώρα βρίσκεται στα Γιάννενα, κι ο άλλος στην Κοπεγχάγη, γι' αυτό και το "που βρέθηκε στης Φάρας".

Τώρα για το τι κάνει στα κούτελα ο άνθρωπος... το αντιπαρέρχομαι γιατί αν μπει εδώ, και δει που τον έμπλεξα, ξέρω τι θα κάνει στο δικό μου κούτελο!!! Καρούμπαλο, στην καλύτερη περίπτωση!!!!!!!!!!

maya said...

οκ τα καταφέρατε.

έχω απορίες:

τι κάνει ο πάνος (south) στην φάρα
και γιατί κρατάει νήματα ?
τι κάνει ο άνδρας της φάρας στην κοπεγχάγη όταν αύριο έχει ομιλία ?
τι κάνει ο κωνσταντίνος στην μονόπολυ ???
τι κάνει η ΑΜ με το χαλάκι 'γονυπετώντας'???
και γιατί την γλύφει η φλάπυ ??????
τι δουλειά έχει η στέλλα σε ηθικό σήριαλ ????????

και τέλος ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΛΥΠΑΣΤΕ ?

Dee Dee said...

Και ο δικος μου ο αντρας λεγεται Δημητρης και της Ταλι.... αλλα δεν μπερδεψαμε τα μπουτια μας ποτε!!
Εσεις πως τα καταφερατε;;; :):)

Εχω πεθανει στο γελιο σημερα... σε καλο να μας βγει..... που δεν το βλεπω....[ α! Φαραωνα σταματα τα φουντου φλιπ φλοπ γιατι ακομα δεν εχω πληρωθει και χτυπανε τα τηλεφωνα απο τις τραπεζες ] εχω κανει κοιλιακους τουλαχιστον :):)

Τα γαμησακια στο μετωπο ειναι ολα τα λεφτα!!!!!!!

Εχει δικιο η Στελλα, δειχνουν ολα τα "κακα" οτι μπορει να συμβουν και στις καλυτερες οικογενεις.... αλλα ντροπη και αισχος...τα καταδικαζουν βεβαιως βεβαιως :):)

Ο Μπουρχαν και η Πεντιγκρε (που τα θυμασαι ολα τα ονοματα βρε Στελλα!) οντως ειναι πολυ ομορφο ζευγαρι. Νομιζω μπηκε στο πετσι τους ο ρολος :)

Για την Σεχραζατ ναι εγω ειχα πει οτι θα την προτιμουσα λιγο πιο κοντη και χυμωδη γυναικα....να κατι σαν εσας (οχι δεν εχω στο μυαλο μου να ζητησω κατι.... αλλα κατι θα σκεφτω αν επιμενετε)

:)

Καλα με διπλοπαντρεμενες γυναικες συναναστρεφομαι τοσο καιρο;;;
τσ τσ τσ τσ τσ
Τι συμβαινει στον κοσμο!!!

Ταλι για τον πεθερο μου εγραψα στο 3ο σχολιο αυτης της αναρτησης, που κυνηγουσε την μπεμπα μου στο καρουζελ, σ' αυτο αναφερεται η Φαραωνα. Ακομα γελαω με δακρυα οταν το σκεφτομαι. Εβλεπε αστρακια μετα :):):):):):)

Παω να βγαλω την Φλαπυ!

te pup (= σε φιλω στα ρουμανικα.....να το μαθετε ολες παρακαλω, ειναι συντομο και ομορφο....αυριο θα σας εξετασω)

xxxxxxxxxx

maya said...

ααα τώρα πάμε στ ρουμάνικά ???

δηλαδήΣ πάιζουμε τα 10 πράματα που πουπάρω ????
νταξ! τόχω τόχω !

Tali said...

γαμι...α,
??

μητερα τι λετε??
εχετε χασει τη μπαλα!!!!!!!!!!!!!!!!!


σορυ που ελειψα απο το σουαρε αλλα ειχα τηλεφωνηματα
και ως γνωστον δεν ειμαι καθολου..φλυαρη


και τωρα αρχιζει το εργοο

μετα θα εξετασουμε τη μαγια

ολες στις μπερζερες μας μαρς!!!!!!!!!!!!!!!

faraona said...

Προσέξτε εικόνα...ΟΧΙ ΠΡΟΣΕΞΤΕ....


Η Νegma κατηφορίζει στην δενδροστοιχία κρατώντας το καρούμπαλό της .Ξοπίσω της τρέχουν δυό σκυλιά ο Φλάπυς της Ντίκας και ο Πάτροκλος της Μαγιούκας.
Σε μιά στιγμή ξεπρόβαλει απο ενα ξθάμνο ο Ονούρ κρατώντας την Ταλίτσα σβερκωμένη αναμαλιασμένη και κλαίουσα να φωνάζει ¨:
Μάμη Μάμη μου επετέθησαν οι Οθωμανοί.
Η Φάρα μάμη (γαμω τη φάρα της) άρπάζει την Ταλίτσα απ το γιακά και της δίνει ένα φούσκο.
-Να για να μάθεις κακό Ταλί της λέει...εσυ τα φταίς που έβλεπες εκείνο το σήριαλ.
Κι ενω αυτή κλαίει γοερώς έρχεται η Μάγια με τους καμβάδες και την ζωγραφίζει με χρώματα χρυσαφιά και ρόδινα μπομπονιερί.
Η Ντι μας κοιτάει απο ενα παράθυρι πέεεεερα στο βάθος ενω κάνει λογαριασμούς και ξύνει το κεφάλι της.

Τους άλλους συνδετιμώνες δεν ξέρω που να τους βάλω κάντε κάτι κι εσείς...με πόνεσαν τα σκώτια μου πιά απ τα γέλια και είμαι ημιθανής.

Tali said...

ΕΓΩ ΑΥΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ


ΜΗ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΕΙΠΑ

ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΛΙΝΚ


-ΘΕΑ ΦΑΡΑ!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

σε λίγο και μωαμεΘΑΝΗΣ !!!!!!!!!!

αχαχαχαχα

μαλάκα την είδα ΟΛΗ την φάση, καρέ καρέ !!!!!!!

το δε καρούμπαλο της ηθικής τσουπωτής
και η κλαίουσα ΤΑΛΑΡΑ...
δεν ξέρω !
περιμένω χρόνια να ζήσω τέτοια σκηνή !!!!!


αχαχαχα


τώρα ξέρεις ε?
μπορούμε να λέμε ό,τι θεμε !
αΦτές (ΚΑΙ οι τρεις) είναι κολλημένες στο εκράν της τιβιτουρκ !


ό,τι θέμε, λέμε...


υγ.το δε φάραμάμυ γαμωτηνφάρατης ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!!

Tali said...

ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΣΚΥΛΛΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

maya said...

ΜΠΑ ?

κάνει ΔΙΆΛΛΕΙΜΑ Η ΗΘΙΚΉ ??

τι κάνεις εδώ ?
γρρρρήγορα στο τζαμί σου !

maya said...

αααα

έχει και ΒΑΘΙΑ νοήματα
και το βάζουν επανάληψη προς πλήρη εμπέδωση ?????????

faraona said...

Σώστε με χαχαχααααααααααα μ ακούν απο απέναντι που γελάω και σχολιάζουν στο μπαλκόνι τους οτι κάτι σοβαρό συμβαίνει...ο Πάνος γελάει κι αυτός μαζί μου χωρίς να ξέρει γιατι κι ένα σκυλί απο κάτω λύσσαξε στο γάβγισμα....δεν μπορω θα πεθάνω απ τα γέλιαααα
Μαγιού βλέπουν κι επαναλήψεις?
ετσι απο περιέργια θα πάω να το δω κι εγω ...

Negma said...

Σκάστε, ρε, βλέπουμε!

Τάλι: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ!!!

Ο Μπουρχάν έδιωξε από το σπίτι την Αχού (μα τι όνομα!) και την μάνα της!!!!!!!!

Τράβα δεεεεεεεεεεςςςςςςς!!!!!!!!!!!

maya said...

NA!
τέτοια κάνεις και τους δίνεις θάρρος !!!
μετά θα κάνουν αφιέρωμα και στον μεθοριακό σταθμό αναδρομικά !
τσκ !

ΜΗΝ ΠΑΣ !!!!!!!!!!


(σκέφτομαι την σκηνή αν όντως γελάς δυνατά
και σε βλέπουν !!!
το περιέγραψες απολαυστικότατα !)

maya said...

-"αχουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
τι κακό μας βρήκεεεεεεεεε !!!!"
(τραβάω τις μπούκλες μου)

-"σώπα μαγιουξούτ! θα πάνε όλα καλά! σώπα σουλτανα μου!"
(στωικά η φαραού)

faraona said...

δεν πήγα...σ άκουσα.

maya said...

:)
πρέπει να κρατήσουμε γερά στους δύσκολους τουρκικούς καιρούς φαραού μου !


άσχετο σχετικό:
κάνω ζάπινγκ να φτάσω τα ετ1 - νετ
(που οι νέες ψηφιακές τιβι τάχουν μετά τα ψηφιακά -και ακόμη πιο άσχετο: επιτρέπεται τα κρατικά να ΜΗΝ είναι ψηφιακά ??????-
και
τρελλάινομαι
γιατι ΚΑΙ στο μακεδονία πάιζει κάποιο τούρκικο !!!!!!!


ρε πάμε καλά ?

Negma said...

http://translate.google.com/translate?hl=el&sl=el&tl=tr&u=http%3A%2F%2Fstarofaroyalbutterfly.blogspot.com%2F2010%2F09%2F10-1.html

faraona said...

Να ιδρύσουμε Μαγιού μου Κρυφό Σχολειό
με οικολογικάς προδιαγραφάς και εικαστικά δρώμενα.Να πολεμήσουμε τον Τούρκο ,την Τουρκιά και τους συμπαθούντας αυτήν.Να πάρωμεν επιδότησιν απ τας Βρυξέλλας προς αγοράν βουβουζέλας και να παιανίζομεν καθ εκάστην έξωθεν των οικιών των αλλοθρήσκων.
Ο Τούρκος δεν θα περάσει.
Ζήτω το Εθνος.

maya said...

@στέλλα !!!

ΕΓΡΑΨΕΣ BIG TIME !!!!!!!
αααααααααχαχαχαχαχαχαχαα


κάτσε να δω και της φαραώνας το σχόλιο...

Negma said...

Διαβάζω ορισμένα, κι έχω ψοφήσει!
Ξεχωρίζω αυτό:

Enjoy demek koymak!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

maya said...

@φαραώνα μου
αχαχαχαχα

δεν μπορώ να βοηθήσω στη συνέχεια
-λόγω σχολείου στην αλλοδαπή (όξω απο μας ! ζήτω το έθνος!)-
καθώς μου κλέψανε τα σημαντικά χρόνια εξάσκησης της καθαρεύουσας ...

να δες.
οι ξένοι φταίνε για όλα !

ας παιανίζομεν λοιπόν!!!!
αχαχαχαχα

maya said...

babanim έιναι ο πεθερός ???????

faraona said...

την Ντιντίκα ρώτα αυτή κάνει διατριβή στους πεθερούς.

maya said...

κάνε μετάφραση το enjoy κλπ γιατι δεν ξέρω τι είναι τα ελληνικά !

faraona said...

που ειναι η Ταλισέ Κουζούμ?
γιατι την Στέλλε Γιαβρούμ την βλέπω.

Negma said...

@Μάγια

Προφανώς το "Απολαύστε το"!



@Φάρα

Η Στελλιτζάν έρχεται στις διαφημίσεις.

Η Ταλισέ, προφανώς ούτε τότε δεν κουνάει από τον καναπέ!

faraona said...

Άφεριμ Στελλιτζάν ταμάμ γιαβρούμ ταμάμ.

Negma said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, τι ανακάλυψααααααα!!!!

Διαμαρτύρομαι εντόνως, κ. πρόεδρε!

Προσέξτε:

10 biri. (As PS) It ""s güzel çırpınan o lanet" ... Hatta bu yüzden ...

Που σημαίνει ότι μου έχουν λογοκρίνει το "γαμημένο" οι παλιογκούγκληδες!!!

Tali said...

tria pc kai ena konexxx

ποο σημα να παρω η καημενη η Τσαλσε στον οντα μου


μια ωρα πεφτει το σημα μου

μισο λιγο

ρε συ στλλα
χτες δεν σταματησε εκει που λιποθυμισε η σεχρα???
μεσα στα αιματα??

σημερα απο που το πιασαν??

πηδηξαν κανενα επεισοδιο???


πλακα πλακα
το τουρκικο Φάρα μάμα και μαγιουλι το δουλευετε φαρσι

χμμμμμμμμμμμμ

Tali said...

αμα λεω οτι η Σεχρα ειναι ξινη!!!!!

πω πω

Tali said...

τελειωσε??????????????


20 λεπτα νωριτερα??
Στελλα γιατι??????

maya said...

GIATI κραταω μαχαιρι !!!!!!!!!!!!

faraona said...

πάω για ύπνο....χαλάρωσα τόσο απ το γέλιο απόψε .
Νάστε καλά ...νάμαστε καλά όλες κι αύριο πάλι στας επάλξεις να πολεμήσουμε τον Τούρκο.
χχχχχχχχχχχχχχ!
Κούτσου νάϊτ!

maya said...

ιμάμ γλυκά φαραώνα μου !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

ωρε βαστατε Τουρκοι τ' αρματα

KALHNYXTA ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΜΗΤΗΡ!!!!!!!!!!

Negma said...

Εγώ Τάλι μου, πήρα πρέφα όταν είπες εσύ εδώ "πάμε γιατί αρχίζει" κι ήταν 9.18 η ώρα.

Τώρα αν άρχισε 9 ακριβώς, έχασα τουλάχιστον τέταρτο (βάλε και διαφημίσεις).

Να πρόλαβε σ' αυτό το τέταρτο να νοσηλεύτηκε, να ανάρρωσε, να της αγόρασε εκείνον τον πύργο και να μετακόμισαν κιόλας...

Τείνω λοιπόν να συμφωνήσω, ότι κάτι φάγανε...

Εσύ τό 'δες από την αρχή?

Περιμένω απάντηση αύριο με το καλημέρα σας, ΟΚ?

iyi geceler!!!

Tali said...

εγω παντως που το ειδα απο την αρχη εδειξε ενα σπιτι που δεν ηξερα τι ητα και μετα αυτους μεσα
και νομιζω το ειδα απο την αρχη

χμμμμμμμμμμμμμ

Dee Dee said...

Κι εγω αναρωτιομουν μηπως ειχα χασει κατι :):):):)

Εκανα καφε και διαβασα τα σχολια σας. Να δειτε που θα μας μεινει το τουρκικο.... φαρσι τα μιλατε :):):):)

Καλημερα σε ολες!!!!!!!!

υ.γ. Φαραωνα το σχολιο με την ιστορια ειναι απιστευτα πετυχημενο.... καπως ετσι ημουν χθες βραδυ :):)....μεχρι να αρχισει το παραμυθι με τον Ονουρ :)

Ra Ma said...

τοκ,τοκ,τοκ
Να μπω? Μπήκα! ούτως ή άλλως ανοιχτή ήταν η πόρτα!

ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?

Και δεν μου λέτε κορίτσια ...έμεινε καθόλου τσάι?

Και επειδή δεν το έχω δει και ούτε θα δω ποτέ το σήριαλ θα αναρωτηθώ: Fara έχεις πιάσει 100 γκόμενους ανάμεσα σε δύο γάμους??? Και πόσο ήταν αυτό το διάστημα? Νοιώθω εντελώς ...ανεπαρκής!!!!

Την κάνω σιγά-σιγά με το ηθικό μου να το σέρνω από το σβέρκο...

Σας φιλώ.

Tali said...

oriste!!

rezili giname ston anrtrwpo!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

μμ! ναι!
ξαφνικά ντράπηκες !
σαισυμίαααα ...


καλησπέρα μαρκόνι μου .
να βάλω κανα ποτό να αντέξουμε καλύτερα ????

τσκ !

Tali said...

prolavaineis na sviseis tis kakes lexeis tis dikes sou kai tis mhteras???

εν τω μεταξυ βλεπω το δεστε τους

μπορεις σε παρακαλω να το βαλεις

για να αντεξεις!!::)

Tali said...

ειναι σε κεινο το καναλι που εχει ενα μεγαλο Α

Και το λενε αλφα???

ταμαμ?

Tali said...
This comment has been removed by the author.
Ra Ma said...

Maya βάλε κανα ποτό να ξαποστάσω! Ξεροστάλιασα με όλα τούτα!

Όσο για τις κακές λέξεις, μην τις σβήσετε, έχω κάνει όλα τα σχόλια copy/paste! :P

"Σόδομα και Γόμορα" που φώναζε η συχωρεμένη Σαπφώ!

Όχι που δεν θα σας έβρισκα...

Tali said...

iiiiiiiiiiiiiii


Μαρκονι ενα σου λεω

αν πιεις απο το ποτο που θα σου βαλει,
δεν ξερουμε πως θα συνελθεις

εκτος απο τα βοτανια που βαζει μεσα για να της λεμε ναι

μπορει να ξυπνησεις αυριο και να τραγουδας Ντεμη Ρουσο

-μη πεις πως δεν σου το ειπα!!!

(εχει τη ντορα τιρι νταρα ντρα παιδι πεθαινω απο το γελιο λεμε με αυτοοοοο)


επισης Μαρκονι
αν παρακολουθεις αυτο το μπλοκ
εναν ορυμαγδο μουσικο θα τον παθεις
-στο λεω!!

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ...
ΕΠΑΙΞΕΣ???????????

Ra Ma said...

Προσπερνώ βιαστικά τα πρώτα -γιατί είμαι πολύ βιαστικός- για να σου απαντήσω πως έχω τα 5 που αγαπώ από τα 10!

ΜΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΛΕΙΨΟΣ???

Το παλεύω όμως...

Που είναι το ποτό μου καλέ? ...να βυθιστώ στη λήθη...

Tali said...

ΟΚ!!

ΕΝΑ ΠΟΤΟ ΤΗς ΛΗΘΗς

γρηγορα στον Μαρκονι , για ναξεχασει οτι ηρθε εδω και διαβασε οτι διαβασε !!!!:::)))))))))))))))

μα μονο 5 αγαπας??
δεν ειναι και κακο!!ουτε λειψο!

αλλωστε οσο λιγοτερα πραγματα αγαπας
τοσο πιο δυνατα τους δινεσαι!!
-5?
-5!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

(και ξαναμπηκα τωρα στο τριπακι να διαβασω ολα τα σχολια ...χριστε μου τι ανθολογία)

faraona said...

Κοίτα τώρα....
μέσα σ όλο το τζέρτζελο που διάβασε οι 100 δικοί μου γκόμενοι του μείνανε.
Αμα ο άνθρωπος έχει εμμονές ...έχει .
Μάγια βάλτου και ντι ντι ντι στο ποτό να τα ξεχάσει όλα κι εγω απο πάνω τον ψεκάζω και του κάνω και βουντού φουντού φλικ φλοκ.
Χιε χιε χιε! Νόμιζες θα την βγάλεις εύκολα εδω μέσα δικέ μου ε?


υστερόγαμον
αυτό το τούρκικο πριν λίγο στον αντένα τι είναι?
ΑΛΛΟΟΟΟΟ? ΚΙΑΛΟ???
ΤΑΛΊΤΣΑ ΛΈΓΕ
Αυτο να το βλέπει η μάμη η έχει φιλιά σε ακατάλληλα μέρη?

faraona said...

αν συνεχιστεί το γέλιο θα με πετάξουν απ την πολυκατοικία σας το λέω...

Tali said...

oxi μαμυ αυτο δεν το βλεπουμε

ο μονος που λεει τρελλα ειναι ο πρωταγωνιστης που δεν θυμαμαι καν πως τον λενε

αλλα καμια σχεση με αυτο που βλεπουμε
επισης
μαμυ ...δεν το λεμε οτι το βλεπουμεεεεεεε

μας χαλαει το ιματζζζζζζζζζζ

πφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

faraona said...

α ψέμματα λέει οτι ειναι βιαστικός ...πάει σε 176 μπλόγκ ημερησίως τα οποία κρατάει κρυφά...εχουν κατι περίεργα ονόματα

¨ορφανό κυκλάμινο"
¨πεντάρφανη δροσοσταλίτσα"
¨βρεμένη αμμουδίτσα"
"η κόρη του καπετάν Χοσέ"
κλπ κλπ
...ξέρω εγω τι λέω...

faraona said...

καλά δεν το λέμε....οτι θέλει το σπλάχνο.

Tali said...

o Marconi??

α-πο -κλει-ε-ται!!!!

κι εγω ξερω που σου λεω!!!

-δεν συναδει με το γραψιμο και τη συμπεριφορα του!:)))
χχχχχχχχχχχχ

faraona said...

...καλάαααα....

Negma said...

Καλησπέρα σε όλους και
καλωσόρισμα στο Marconi!
(ευτυχώς που, αν κρίνω από το όνομα,
τό 'χει με την αποστολή SOS...
θα του χρειαστεί εδώ μέσα!)


Αρχικώς να σας πω, ότι δεν ξεφτιλίζεστε εσείς που προφανώς σας ξέρει για να σας αναζητήσει, αλλά εγώ που ΔΕΝ με ξέρει, και με μαθαίνει έτσι ο άνθρωπος...

Στο ζουμί τώρα:
Τάλι έλυσα το μυστήριο!

Το γκαπ της χθεσινής έναρξης, έχει να κάνει με αλλαγή κύκλου επεισοδίων. Δεν εξηγείται αλλιώς!

Έχουν αλλάξει ηθοποιούς σε κάποιους ρόλους, μερικοί από τους γνωστούς είναι εμφανώς μαυρισμένοι σε σχέση με πριν... ΑΡΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!

ΤΟ ΒΡΗΚΑ, ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!

faraona said...

Negma ?
sssssssss!!!!
κοιμούνται.

maya said...

αχαχαχα καλημέρα τρελλόγυρη !

έχω πεθάνει με τα nickname των bloggers φαραώνα !!!
δεν υπάρχεις !
αχαχαχα

μαρκόνι μου σόρι που δεν σούβαλα το shotάκι σου -
είχα έξοδο :))
ΑΝΤΕΞΕΣ ???????
δυνατό σε βλέπω !


...συγνώμη
η εστρέλλα θέλει δοξασίες που ανακάλυψε την αλλαγή επεισοδίων του τούρκικου ηθικοτάτου λειτουργήματος που ήρθε να μας σώσει ?

...τι να πω πλέον ...


και γιατί κυρατάλι σνομπάρετε το ΑΛΛΟ τούρκικο ?
δεν έχει CLASS ???????????

πότε θα αναλύσουμε το "λούνα παρκ" ?

faraona said...

Καλημέρα Μαγιού!
Το Μαρκόνι έρχεται εδω για να παίρνει κουράγιο.
Σου λέει αφού αντέχω εδώ ....κι όλα τ άλλα θα τ αντέξω...


Εγω πάντως για τα Τούρκικα απο δω και πέρα εσάς θα ρωτάω ...έχουν κάτι υπότιτλους φίλε μου ...να πιάνεις την κοιλιά σου απ τα γέλια.


Λέει χτες ο πρωταγωνιστής σε μιά που έκλαιγε
"Κοίτα με και θέλω να μου το πείς με τα χείλη σου οτι δεν μ αγαπάς"

Γιατί όπως ξέρουμε για την εκφορά του λόγου χρησιμοποιούμε τουλάχιστον και 10 άλλα μέρη του σώματος.
ΠΧ την ΜΥΤΗ.
Του λέμε μουγγρίζοντας :ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
ΆΛΛΟ παράδειγμα:
Τα χέρια.
Του ρίχνουμε ξανάστροφη
Αλλο:
ΤΑ πόδια
Του βαράμε κλωτσιά που πάει σύννεφο.
να μην πω κι άλλα γιατι εχω την τάση να παρεκτραπώ και δεν θέλω ...μπαίνει και η ανήλικη Ταλίτσα εδω και θα μάθει να λέει κακά λόγια.


*που ειναι οι υπόλοιποι?
κοιμούνται ακόμη?

maya said...

@φαραού askim !
ΚΑΙ ΣΥ ΦΑΡΑΟΥΤΕ ???????????????
υπέκυψες ...?
είδες το τουρκικόν ?!!!
τς τς τς


πάει...
έμεινα μόνη ...


και παρακαλώ να διορθωθεί το "Εγω πάντως για τα Τούρκικα απο δω και πέρα εσάς θα ρωτάω "
γιατι εγώ βράζω σε ΑΛΛΟ καζάνι είπαμε !!!!!
δεν. βλέπω. ονούυυυυυρ !

και γω πάντως, σαν τον μαρκόνι είμαι .
αφού αντέχω εδώ ... :))))

όσο για τις μεταφράσεις, τρελλαίνομαι και γω !!!
αχαχαχα
βρες κι άλλα ! κι άλλα !!

καλημέρααααα
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

και ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ 100 !

faraona said...

Εγω το 101.
Μαγιού μου δεν το είδα.Αν δω τέτοιο πράγμα μάλλον θα θέλω μισό κιλό Βαλεριάνα μετα για να μη δέρνω τους γύρω μου.
Εκανα ζάπινκ κι έπεσα ακριβώς πάνω στη σκηνή "πέστο μου με τα χείλη σου¨"
άκου τι υπότιτλο βάλανε...τραβάω τις κοτσίδες μου απο χθές γι αυτο το δευτερόλεπτο που έιδα.


Πρωινά φιλιά και καφεδάκι?

καλημέρα πολύχρωμη.

Negma said...

Καλημέεερεεεεες!!!

Αχ, ναι, πέσαν πολλά σχόλια μαζεμένα, κι έχασα λίγο τη μπάλα, αλλά κι εγώ είχα γελάσει πολύ με τα νικς των μπλόγκερς από Φάρα!!!

Τώρα περί δοξασιών...

Φυσικά και τις δικαιούμε - μην πω τις απαιτώ κιόλας - γιατί αν θυμάσαι - που σιγά μη θυμάσαι - γιατί χέστηκες στο κάτω κάτω - και η Τάλι και η Ντη αναρωτιόΣΑΝΤΕ για το περίεργο γκαπ της έναρξης του επεισοδίου... ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ε-Λ-Υ-Σ-Α!!! Μη μου το μειώνεις λοιπόν, θέλω τα κρέντιτς μου!!!!!!!!!

Επίσης καταγγέλω τη Φάρα ότι απομονώνει φράσεις και διαστρεβλώνει λεγόμενα, κλπ κλπ κλπ, την ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΠΑΝΤΩΣ!!! Να κάτσει να το δει όλο κι ύστερα να πει!

Τά-λιιιιιιιιιιι!!!!!!!! Που είσαι, μ' έχεις αφήσει μόνη μου μ' αυτές...

Negma said...

δικαιούμΑΙ

Ra Ma said...

Καλημερούδια!

χα,χα,χα διαβάζω...

"Αφού αντέχω εδώ ....κι όλα τ άλλα θα τ αντέξω..."

...όπως αυτό το meeting που μπαίνω εντός ολίγου και δεν ξέρω πότε θα βγω!!! Και πάλι καλά Maya που δεν έβαλες ποτάκι γιατί δεν θα έμενα στο ένα και θα ξεχνούσα τη συνάντηση!

Εγώ το τούρκικο ...μόνο σε καφέ το πίνω. (Και συγνώμη για τον ελληνικό που τον ανέφερα ως τούρκικο δια το λογοπαίγνιον!)

Τσάι?

PS. Fara, αν αντί για "πέστο μου με τα χείλη σου" σου το ζωγράφιζε ελέφαντας ...δεν θα είχες πρόβλημα ε??????

Ra Ma said...

Negma μην αγχώνεσαι αφού 'γνωρίζω' τις άλλες ...είναι σαν να σε ξέρω!!!! χα,χα,χα,χα

Καλημέρα!!!!

faraona said...

Λοιπόν για να διευκρινήσω τα λεγόμενα του Μαρκόνι για τον "ΕΛΕΦΑΝΤΑ" δείνω λινκ στα κορίτσια γιατι εγω δεν θέλω να μιλάμε εδω και να μη καταλαβαινόμαστε...διότι είμαι κορίτσι απο "τζάκι" κι εχω τρόπους....μμμμ!
Το λίνκ ειναι απο ενα βιντεάκι που το είδα ,ενθουσιάστηκα και το ανέβασα στο facebook γιατι δείχνει πως οι ελέφαντες έχουν εικαστικές ανησυχίες(Μάγια ετοιμάσου)
και το Μαρκόνι με τον αξιότιμο κο Αντρα μου άρχισαν να με δουλεύουν χοντρό γαζί.Το τι άκουσα δεν περιγράφεται.Υστερα σου λέει οτι οι άντρες έχουν ευαισθησίες.Τρίχες .
Κλικ
εδω




Μαρκόνι το θέμα δεν είναι τι ώρα θα βγείς απο το μίτινγκ το θέμα είναι ΑΝ θα βγείς.Και πρόσεχε τι λές εκεί μέσα γιατι απο τις τράπεζες κρέμεται το μέλλον μας.



Negma πουλάκι μ ΕΓΩ απομονώνω φράσεις η οι υπεύθυνοι της μετάφρασης είναι αγράμματοι?
Ακού τι είπε:
"Πές το με τα χείλη σου"

δεν υπάρχει αυτό ...δεν υπάρχει λέμε....χαχαχαχααα!

καλημέρες Εστρελλίτσα.

maya said...

καλημέρα καλημέρα !

να βάλω μια σειρά ως γραμματέας πάλι :

στέλλα: πάρε τα κρεντιτς σου.
τάχω πάνω στο σεμεδάκι (θαπεθάνω!) ΠΑΝΩ στην τηλεόραση . (deathού πια!)

φάρα:
όχι. τόπες σωστά αλλά δυσλεξικά:
"..ότι οι άνδρες έχουν ΤΡΙΧΕΣ. ευαισθησίες..."

μαρκόνι:
απο meeting σε γαμήτινγκ σε πάμε τον ΔΟΛΙΟ !!!!!!!!
κι ο γκαιφές ΕΙΝΑΙ τούρκικος.
σωστά τόπες!
σόρι. μπορούμε να αρκεστούμε στα αρχαία, την φιλοσοφία, την θάλασσα και το αγόρι μου
και να μην παίρνουμε και τα ξένα κουβαδάκια ???


ταΛΙΤΣΑ: απούσα.
θα γράψεις δέκα φορές
"τι καλός που είναι ο joe dassin"
με ΧΑΜΟΓΕΛΟ!


ουφ κουράστηκα.
πίσω στο τραβάχο ...
9 μέρες μείνανε !!!

Negma said...

Ε, ΤΑ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!!!!!

ΦΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!!!! ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ?????????????

ΜΑΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!! ΤΟΝ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑΑΑ??? ΘΑ ΣΟΥ ΦΑΕΙ ΤΟ ΨΩΜΙ ΑΥΤΌΣ!!!!!!!!!!!!!

Ρε παιδιά, δεν είναι τρικ αυτό? Είναι δυνατόν? Εγώ έπαθα πλάκα στην αρχή και μόνο που κράτησε το πινέλο και άρχισα να τραβάει γραμμές! Το θεώρησα απίστευτο και κάτι αφηρημένο να έκανε! Όταν συνέχισε και είδα ότι κάνει Σ-Χ-Ε-Δ-Ι-Ο, μού 'φυγε η μαγκιά!!!!!!!!

Τς τς τς... Οφείλω να ομολογήσω πως αυτό το βίντεο έδωσε μια νέα διάσταση στην έκφραση "είναι σκέτο παχύδερμο, ο τύπος". Εννοεί πως πρόκειται για έναν καλλιτέχνη με ευαισθησίες... Μπράβο μπράβο...

faraona said...

...κι εγω στο Μίνι Μάρκετ.
Μου τέλειωσαν τα αχλάδια.


:))))


Τάλι απούσα!

faraona said...

Negma με γύρισες απ το ασανσέρ...δεν θα πάω ποτέ σ αυτο το μίνι μάρκετ Χριστέ μου?


Δεν ειναι τρύκ πουλί μου.Αλήθεια ειναι και οι άντρες δεν θέλουν να το παραδεχτούν γι αυτό με δουλεύανε.
Απο τότε ότι κι αν κάνω κι οτι κι αν πω το Μαρκόνι βάζει μέσα κι εναν ελέφαντα.


:))))

αντε πάω...

Ra Ma said...

Ουφ! τελείωσε η συνάντηση.

Έκανα μια φιλική παρατήρηση σε έναν -που είναι ιεραρχικά προϊστάμενός μου- ότι δεν μπορώ να καταλάβω την επιθετική και ειρωνική στάση που έχει και τα πήρε στο κρανίο. Τα πέταξε όλα στον αέρα, με απείλησε ότι θα πάει στο HR να κάνει τα παράπονά του και η συνάντηση έληξε άδοξα!!! Αυτά είναι σενάρια, τύφλα νάχουν τα τούρκικα...

Άμα είχα όμως έναν ελέφαντα μαζί μου ...θα ήταν διαφορετικά χα,χα,χα,χα
Το κέφι μου δεν το χάνω ότι και να συμβαίνει!

Μήπως να πάω και εγώ για αχλάδια?

maya said...

μαρκόνι μου
δεν είπες την ποιά ήταν η φωσκολική ατάκα της εξόδου ?!!!!
αυ΄το θέλω !

τώρα μένει να βγάλουμε όνομα στην μπλογκόπερα μας ...

...


αχλάδι στο αριστερό

ατίθασα αχλάδια

αχλάδια και αρχίδια

τόλμη και ελέφαντες

χίλιες και μία μαλακίες...


Η πολυμπλογκία

κ.α.


καλά κάνεις και διατηρεις χιούμορ .
ή μάλλον που ζεις με χιούμορ .
βγαίνει αλλοιώς?
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ !

faraona said...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!
αχλάδια και αρχίδια?
Ταλίτσαααααα μη τολμήσεις και μπείς ...ειναι ακατάλληλο δι ανηλίκους παιδί μου κι εγω δεν δίνω την γονική μου συνένεση.

Το τόλμη και ελέφαντες ειναι εντελώς σουρεάλ Μαγιού χαχαααααα!!!!
Εγραψες!


Μαρκόνι σου δανίζω τον ελέφαντά μου για το προσεχές σου μίτινγκ...να δω αν θα τολμήσει ο μαλάκας να σου κουνηθεί.


οχι τίποτα μπας κι απαλλαγώ κι ησυχάσω κι απο σένα...

Tali said...

ρεεεεε\\ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΜΑΜΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ

faraona said...

..δεν είπα να μη μπεις?
ε? δεν είπα?
Να τώρα τι κακές κουβέντες λες.
ΡΕ ...?

ακου


ΡΕ.
θα σου βάλω πιπερι στο στόμα...

Tali said...

Προς
Α.Μ.ΑΜΑΛΙΑ ΝΤΕ ΤΑΛΙΣΚΕΡ


Πολυχρονεμενη
λαμβανουμε την τιμη να σας ενημερωσουμε
πως η κυρια που βριζει ωσαν χτιστης (μπετατζης μαλλον)
και βασιλομητωρ...

ειναι απο λαθος ιατρικο μητηρ σας!

Το πραγματικο της παιδι ειναι Η Μαγια Ντε Λα Φραγκα...
ΑΛΛΩΣΤΕ το γονιδιο ειναι αλαθητος μαρτυς ολης αυτης της ιντρικας...

Ο λογος που εγινε η αλλαγη των βρεφων στην κλινικη της Ελβετιας
ειναι γιατι οταν η διδα Ντε λα Φραγκα γεννηθηκε εβγαλε αμεσως τη γλωσσα στη μαμα της και ειπε
"μπου σκατα"...
Η βασιλομητωρ,
απελπισμενη απο τη ζωη που την περιμενε με ενα τετοιο αυθαδεστατο πλασμα
κουνησε το δαχτυλακι της
και η βρεφοκομος με ταχυδακτυλουργικες τελετουργιες
ανταλλαξε τα βρεφη
και στη θεση του κοκκινομαλικου τερατος που μαζι με το μπιμπερο ηθελε και το στριφτο του
προτιμησε εσας ..
ροδαλη, ησυχη και με τροπους ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ!


Τοιαυτα ειχα να πω πριν κλεισω τα ματια μου και με δεχτει στις αγγάλες του ο Θεος ...
δεν μπορουσα να παρω το μυστικο μαζι μου...

ΕΥΑΓΟΡΑΣ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟΣ
ΙΑΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ
ΣΑΝΤΑ ΝΤΙ ΑΝΤΖΕΛΟ
ΕΛΒΕΤΙΑ!

Tali said...

αααααααααα

ΩΣΤΕ ΕΤΣΙ?????????????????????????

faraona said...

ΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!
Μπήκε με τις μπάντες το θωρηκτό Τάλιμπαν στο λιμάνι τριο Στρίντζες.


Αχαχαααα! Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ !!!!!!Τάλι μου τι story ειν αυτό!!!
Ασύλληπτο.
Εγω μόνο εσένανε αναγνωρίζω ως παιδί μου χρυσό μου μην ανησυχείς και θα γίνουμε "Σόδομα και Γόμορα" εδω μέσα....

maya said...

...






maman ?

Dee Dee said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

εχω πεσει κατω με την ιστορια της Ταλι!!!!!!!!!!!

Απιστευτη!!!!!!!!!!!

φιλια σε ολες!!!

mahler76 said...

εγώ πάντως αν το έβλεπα θα ήταν μόνο επειδή με γκαβλώνει ο Ονούρ.

maya said...

τι ονουρ και μαλακιες 1!!!
ΕΧΕΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΜΟΥΖΟΥΡΆΚΗ τωραααααααααααααα!!!

ΑΠΑΠΑΠΑΑΑ....
ξυπνήστε τουρκάλες!

Talisker said...

THEOS!!!!!!!!!!

TON EIDA!!!!!!!!!

Talisker said...

Τωρα δε ξερω,
πως γινεται να μου αρεσει ακριβως εμενα αυτος
και δε φοραει καν ενα αρμανι

αλλα μου αρεσειιιιιιιιιιι

faraona said...

Πάλι στα οφθαλμόλουτρα το ρίξαμε?

Μπέιμπυ ντόλ ,σοσόνια και ύπνο!

Tali said...

ωωωωω
μαμυυυυυυυυυυυ

δε θελω υπνο!! θελω να μου τραγουδησει αυτος ο καλουλης πριν κοιμηθω!!!!!!!!

faraona said...

ποιός ήταν πάλι αυτός?εγω δεν είδα Λαζ.
μη δεις κάτι εσυ ...αμέσως να σε νανουρίσει.
Θα σου ρίξω νανουρόσπορο στο γάλα αύριο και να δείς που θα κοιμάσαι αμέσως ατιμο παιδί.

maya said...

εγώ ακούω.
πάω για ύπνο .
ΧΩΡΙΣ σοσόνια όμως.
αυτά τα φοράει η τάλι στ αυτιά !

καληνύχτα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

Μπράβο καλό παιδάκι!
Καληνύχτα Μαγιού μου!




χαχαχαααα!!! που τα φοράειειειει?
ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ?
πάλι λάθος έκανε...
100 φορές της το είπα...ΤΙΠΟΤΕ ...
Φάρα βοούσα στας ερήμους.

Tali said...

ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΗ ΑΦΟΥΥΥΥ::::))))))

νανουροσπορος??εχει και μπρατσα??
χμμ

Tali said...

-τι λετε?? τι εχασα?

faraona said...

εχει εχει και φιλάει και στο μέτωπο...χαχαχαααα!
νάνι είπα...

Tali said...

ωραια και τωρα να μου πει και μια μπαλαντα!!!!

(νανι οκ!!πφφφφφφ
αμαν πια ολο νανι νανι!!


ματςςςςςςςςςς Φαρα!!!!!

πολυ πολυ πολυ !

faraona said...

μμμ έχασες !
το μυαλό σου έχασες
απο τότε που είδες τον καινούργιο ...πωωωως ήταν αυτός?Τούρκος δεν ήταν πάντως απ οτι κατάλαβα.

faraona said...

Αντε μάκια!
Καλό ύπνο!

Dee Dee said...

Ο Μουζουρακης πολυ μου αρεσει!

Αυτος τραγουδαει ενα τραγουδι με μια Μαιρη που πετυχαινω συχνα στο ραδιο;;; Μου τον θυμιζει!

Τα βραδια εχω την μπεμπουλα μου και δεν ειδα ουτε Ονουρ ουτε Λαζοπουλο!

Αν γινει κατι συνταρακτικο στον κοσμο σκουντηξτε με , γιατι εγω ζω στον δικο μου :):)

xxxxxxxx

maya said...

δεν έχω ιδέα με ποιπά τραγουδάει .
ΜΟΝΟΣ του λέει, ειδικά στο λαιβ !
α π α ι χ τ ο ς .

(άσε που τάχει με την ξινή την σολωμού μούπανε ... να, ΑΥΤΟ με χάλασε. δεν τον είχα!)


φιλιά ντι μου
και θα πέσει σύρμα αν γίνει κάτι, έννοια σου !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

απαπαπαααα
δεν είναι να ξεχαστεί κανείς με το mixpod ανοιχτό εδώ μέσα !!!!
τι φρίκη !!
φεύγωωωωωω !

Tali said...

ΠΑΣ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ??
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

maya said...

τι εννοΑεις ?
τον ονούρ με τις κιθάρες
ή το άλλο το λαικότατον με την μπάλλα ?
βγάζεις την βασιλική ουρά απ'έξω γιατί δεν είναι ο μαζώ ?
ΕΓω σου φταίω που δεν μπορείς να μάθεις έναν γαμοκωδικό να αναρτούμε στο ίδιο playlist ??
φφρρρρρρρρρτ!

Tali said...

Ε ΧΜΜΜΜ

κοιτα..
ειναι αληθεια οτι εγω βαζω μια κουταλιτσα αλατι

μια πρεζα!! ναι!

υστερα ριχνω το σελινο και το καροτο...

maya said...

ΠΡΩΤΑ το καρότο. μετά το σέλινο .
τς τς τς

δεν θα γίνεις ποτέ αυτό που δεν ήθελες ...

faraona said...

Aπαιτώ να σεβαστείτε την ηλικία μου και να μου διευκρινίσετε αμέσως.
1)Ντιντίκα:
Εκτός απο Μαζωνάκης υπάρχει και Μουζουράκης που δεν το ξέρω?

2)Μαγια:
Ποιά είναι η τραγουδίστρια Ποιπά ...δεν την γνωρίζω.
Και πως φτιάχνεις την ξινήσάλτσα σολωμού και τι δουλειά έχει αυτή σάλτσα στο σχόλιό σου.
3)Τάλι:
Που ρίχνεις το σέλινο και το καρότο?
στην ξινή?
στην αρχή η στο τέλος.


Αααα μα θα τρελαθούμε τελείως εδω μέσα?

Tali said...

ΩΩΩΩΩΩΩ ΜΑΜΥΥΥΥΥΥ

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΞΙΝΕΣ ΝΕΡΑΙΔΕΣ!!!

κατσε μαζι μου να δουμε τον Μουτσινα στο δεστε τους και σου υποσχομαι να στα εξηγησω ολα μετΑ!!!!

Tali said...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο μΟΥΤΣΙΝΑς ΜΑς ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΣΑς ΤΟ ΛΕΩ
ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΠΩς ΕΜΕΙς

maya said...

εγώ τα δικά μου να εξηγήσω δεν μπορώ
να πω και των άλλων ?????
ααχαχα φάρα σηκώνω τις στροφές ψηλ
και πάλι δεν γίνεται τίποτα .

ο σολωμός δεν μαρέσει σε καμία εκδοχή .
ο μουζουράκης είναι ΑΛΛΗ φάση τελείως ...
και η τάλι έκαψε την κατσαρόλα μ'αυτά και μ'αυτά !


αποχωρώ .
δεν την παλεύω με νύστα σε αυ΄το το επίπεδο !!
αχαχα

χχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

ΝΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ γιατι τη γαμισαμε την αναρτηση της Στελλας (συγγνωμη μητηρ)

και μας ψαχνει με το ...εκεινο το δαχτυλο


χχχχχ

Negma said...

Έτσιιιιιιιι μπράβοοοοοοοοο!!!!!!

ΕΔΩ να παίξουν τα καλά παιζάκια, ναι??????????

Και θα τους πάρω εγώ κοκό μετά που θα κάνουν νάνι, ναι???????

ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ!!!!!!!!

Tali said...

εγω στελλα το επιασα αυτη πεςςςςςςςςςςςς

να εγω το ειπα πιο πανω απο σενα!!!!

νανανανανναα

Tali said...

σβησε τα σχολια ρε..
εγω παω να σβησω τα δυο τελευταια δικα μου

οντως δεν προλαβε να κανει αναρτηση το αγιο κοριτσι
και ..

πφφφφφ

αμαν πια μαγια

εισα εισαι!!κι εγω δε ξερω τι εισαι!!!

χχχχχχχχχχχχ

Negma said...

XAXAXAXAXAXAAAAAAAAAA,
πεθαίνω να σε βλέπω να λες "κακές λέξεις"!!!!!!

Χαλάλι που τη γαμήσατε, και μόνο επειδή το είπες, χωρίς αστεράκια ή άλλες λογοκρισίες!!!!!!

ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

Negma said...

Να μην σβήσεις τίποτα, ξεκόλλα...

Αφού μαζευτήκαμε τώρα!

Tali said...

οχι εγω τα δικα μου τα εσβησα
ηταν πολυ ωραια αναρτηση οντως και ας παραμεινει
διεγραψε τα κι εσευ να μη φαινονται οι σκουπιδοτενεκεδες

λολ

και το ιπταμενο κοκκινομαλο ξωτικο θα κανει το ιδιο

και μετα θα κανω εγω εδω μια πολυ ωραια αναρτησουλα να σας τσακισω τα νευρακια


ματςςςςςςςς

εβρισα ε??
συγγνμη δεν το εκανα εξ επιτουτου το εννουσα γι αυτο λολ

maya said...

nai πάω να τα σβήσω.
σόρι στελλάκι ...
κάτι η αγωνία με τα γαμομπλόκα ΑΝ θα φτάσω ...
λίγο τόχασα .
πάω...

ΤΩΡα λέμε τάλι! μην φωνάζεις!!!

Negma said...

Ρε σεις τώρα νιώθω άσχημα... δεν είπα εγώ να τα σβήσετε...

(πήγα να σβήσω τους σκουπιδοτενεκέδες που άφησε η Τάλι, και πήρε η μπάλα κατά λάθος τα δυο τελευταία σχόλια... ποια ήταν τώρα??? σκατά...)

Tali said...

ναι ρε απλα παιζαμε παραλληλα εδω κι εκει
και παρασυρθηλκαμε
εν τω μεταξυ η Μομ δεν δεν εχει καταλαβει ακομα τιποτα και ψαχνει το δαχτυλακι λολ

εμενα αν αυτο μου το κανατε στο μαυρο θα εβγαζα φωτιεςςςςςςς

σπιθεςςςςςςςςςςςςς


σορυ στελλα
η καλλιτεχνης της παρεας ειναι σε μια αναστατωση και πρεπει να λεμε ναι...

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΛΕΓΑΜΕ ΒΙΡΝΑ ΔΡΑΚΟΥ!!!!!!!!

ΜΑΜΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙς ΕΔΩΩ
μη μου την αποπαρετε ειχε μια δυσκολη νυχτα η Φαρα μου

στελλα καντο εσυ ετσι οπως πρεπει
να μη φαινεται τιποτα
σβησε οτι δεν συναδει με την ατμοσφαιρα του χωρου

και τωρα παρακαλω περαστε στο παλατι για υπνο!

Negma said...

ΝΟμίζω πως μετά απ' όλα αυτά, πρέπει αν μη τι άλλο να λύσουμε την απορία της Φάρα:

ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ήταν το εμότικον!!!

(Η Τάλι μ' αρέσει που παλεύει να τους στείλει όλους για ύπνο, για να δει ήσυχη τον Μουτσινά...)

(Η καλλιτέχνις, έχει πάντα δίκιο, ειδικά τώρα που είναι και σε οίστρο!!!) (Δημιουργικό...)

Tali said...

παιδια ξεσκονιζει τον Πασχαλη!!!

Negma said...

(A, κι επίσης, εγώ σβήνω μόνο τενεκάκια, δεν πιάνω να σβήσω ξένα σχόλια εγώ, άσε με, αρκετά άσχημα νιώθω ήδη...)

Ποιον Πασχάλη? Τον Τερζή ή τον Αρβανιτίδη????

maya said...

τους ξεσκόνισα και τους δύο .
δεν κάνω διακρίσεις !

να μην νοιώθεις ασχημα .
εμείς παρασυρθηκαμε !

Tali said...

τον αρβανιτιδηηηηη

λολ η αλικη λεει τον ειχε στο κωσταλεξι!

Negma said...

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΛΕΓΕ Ή ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΥΤΣΙΝΑ???????

ΚΑΝΕΙΣ ΦΑΣΙΝΑ ΣΤΟ ΜΙΞ-ΠΟΝΤ ΜΑΣ Ή ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ Ο ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ?????

Negma said...

Α, ΟΚ, μπήκε η Τάλι και το ξεκαθάρισε...

Καλά, έχει φάει παντόφλα αυτός από την γυναίκα του...

Tali said...

φφφφφ

στο αλφα ο βουτσινας

αλλα θα τον φερω κι εδω!

ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ

Tali said...

φφφφφ

στο αλφα ο βουτσινας

αλλα θα τον φερω κι εδω!

ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ

maya said...

και vettex έχει φάει ...

Tali said...

ΛΟΛ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΒΗΣΤΗΚΑ 13 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΗς ΣΤΕΛΛΑς ΞΑΝΕΓΙΝΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!

ΧΑΧΑΑΧ

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

σαφήνω με τους δεμένους
και πάω στα ενδότερα .

later !
xxxxxxxxxxxxxx

faraona said...

1)"παρασυρθηλκαμε?"

Αγνωστη λέξη όσο κι αν έψαξα στο λεξικό.
2) ΕΡΩΤΗΣΗ:
Τελικά ήταν

της γυναίκας του Πασχάλη το περιβόητο κωλοδάχτυλο που ψάχνω στα σπιτάκια σας δω κι εκεί?

τι να κάνω με το παιδί μου αυτό ?
την Ταλίτσα λέω...
τετράγωνα ματάκια έχει αποκτήσει πιά το χρυσό μου.
Απο την οθόνη του pc στην TV κι απο την TV στο pc ...
θα σου πάρω γω πουλάκι μ μια στογγυλή οθόνη να σιάξουν.
Μη στεναχωριέσαι ναι?
Πες ναι.

faraona said...

Ταλίτσααααααααααααααα που είσαι?

Tali said...

εντρυφουσα τας γραφας μητερααααααααα


ματςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

ναι ναι ειναι αληθεια πως τα ματακια μου εχουν τετραγωνισει
το ειχα σκεφτει λιγο πριν το γραψεις και γελουσα οταν σε διαβασα

ειναι αληθεια πως αυτη τη βδομαδα το εχω παρακανει
αλλα ειναι η τελευταια μου μαμυυυυ
απο βδομαδα θα με ψαχνειςςςςςςςχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

faraona said...

...για τόλμησε να εξαφανιστείς κι αν δεν βάλω γω να κόψουν τα σήριαλ της Τουρκιάς απ την TV να μη με λένε μάμυ.

Tali said...

ΜΑ μαμυ με σπουδαζεις αφουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

faraona said...

...τέτοιο κορόιδο είμαι...αντε να τελειώνουμε με τα σπουδάς διότι έχεις κι άλλα να κάμεις.
...τίποτις παστίτσιο,κοκκινιστό ...
...οικογένεια...παιδιά...

Talisker said...

πας καλα ΜΑΜΥ??
εγω ειμαι κορη γιαπισσα
και ζαχαρωνω και μια λουι βουιτον..


για ολα αυτα που λες εχουμε την Πρισυ

και Μαμυ παρε χαπι
δωσε και στις αλλες και ελα πανωωωωωωωωωωωωωωωωω

-ανεβασα την πτυχιακη μου!

"ενδελεχης αναλυση στις ψυχολογικες μεταπτωσεις μια σαπουνοπερας"