Wednesday 10 August 2011

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Η ΤΑΛΙ ΜΑΣ!



Περίεργες μέρες. Μέρες ανατροπών. Ο μόνος τρόπος ν’ αντέξει κανείς τις ανατροπές είναι να ξαναμετρήσει τις σταθερές  του. Κι  όταν τις βρίσκει τόσες κι άλλες  τόσες, ηρεμεί η ψυχή του. Ο οποιοσδήποτε – έστω και προσωρινός κλονισμός – του κόσμου σου as you know it, έρχεται στα ίσα του.
Για μένα, οι σημαντικότερες σταθερές του κόσμου μου, ήταν είναι και θα είναι  οι άνθρωποι που «αλληλοδιαλεχτήκαμε». Με τα καλά μας, με τα στραβά μας, με τις ιδιαιτερότητές μας, με τις ιδιοτροπίες μας… Για τους ίδιους ακριβώς λόγους οι άνθρωποι που πίστεψα και στηρίχτηκα είναι οι μόνοι που μπορούν να επηρεάσουν τον κόσμο μου σε τόσο μεγάλο  βαθμό, ώστε να φτάσω να χρησιμοποιώ βαρύγδουπες εκφράσεις όπως η παραπάνω αναφορά στο it’s the end of the world as we know it.
Χρειάζονται όμως κατά καιρούς κι αυτά τα ταρακουνήματα για να γίνεται κι ένα – αφόρητα επώδυνο μεν, αλλά απαραίτητο – ξεσκαρτάρισμα. Έεεεερε τι ξεσκαρτάρισμα ανθρώπων γίνεται στα δύσκολα…  
Αποφάσισα να μην σταθώ σ’ αυτούς που γκρεμοτσακίστηκαν από εκεί που τους είχα και να εστιάσω σ’ αυτούς που στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και σ’ αυτούς που ανέβηκαν κι ακόμα παραπάνω.
Είναι μια περίεργη ανάρτηση, γιατί όοοολο αυτό το κατεβατό είναι ο πρόλογος και το κυρίως θέμα μου θα το «πιάσει» μια φράση. Θα καταλάβετε παρακάτω τι εννοώ.
Το θέμα μου είναι η Τάλι μου. Η Τάλι μας. Που έχει γενέθλια και τη γιορτάζουμε. Και χαιρόμαστε αφάνταστα να γιορτάζουμε  τους αγαπημένους μας εδώ. Και συνηθίζουμε να γράφουμε γι’ αυτούς. Επειδή για λόγους που δεν έχουν θέση εδώ, δεν είμαι για να πολυγράφω, επειδή δεν έχω ούτε  λαπτοπ, ούτε σύνδεση, και  παλεύω μ’ ένα  δανεικό, αλλά που όμως θα ‘σκαγα αν δεν έβρισκα τρόπο να κάνω και κάτι, και περνούσαν τα γενέθλιά της στο ντούκου, μόνο και μόνο επειδή δεν «έκατσαν» οι συγκυρίες… αποφάσισα να την περιγράψω με μία μόνο  φράση της. Μία φράση της και είμαι σίγουρη ότι όλοι θα καταλάβουν για τι άνθρωπο μιλάμε και γιατί την λατρεύουμε.
Στα δύσκολα λοιπόν, δόξα τω Θεώ, τσακίστηκαν αρκετοί άνθρωποι να με αγκαλιάσουν. Καθένας με τον τρόπο του. Οι πολλοί κοντινοί με το ν’ ανοίξουν τα σπίτια τους και τις καρδιές τους και να πουν ένα «έλα».  Ή να έρχονται οι ίδιοι σε μένα.
Η Τάλι μου είναι ως φυσική παρουσία μακριά μου. Πολύ μακριά. Ως  υπόσταση όμως, όσο πιο κοντά γίνεται. Πάντα. Σ΄όλα. Τώρα λοιπόν που οι καταστάσεις κι οι δυσκολίες μας ξεπέρασαν, τώρα που «γύρισε ο κόσμος ανάποδα», τώρα που άλλοι κι άλλοι σήκω σαν τα χέρια ψηλά, η Τάλι σ’ ένα από τα πάμπολλα μέιλ που μου έστελνε καθημερινά, είδα μια μέρα μεταξύ άλλων να μου γράφει κάτι τέτοιο:
«θέλεις να πας σπίτι μου στην ΧΧΧΧΧΧ?? είναι άδειο και πεντακάθαρο έτοιμο να σε φιλοξενήσει , δεν θα σε ενοχλήσει κανείς, αν θες πάρε και το παιδί ..θα έρθω κι εγώ από ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, είναι πολύ κοντά..ε??? δε σου λέω να έρθεις εδώ γιατί στην κατάσταση που είσαι το μόνο που σου έλειπε είναι να έχεις και τους δικούς μου από πάνω, αλλά εκεί θα είσαι μόνη, ε?»
Αυτά είναι. Εμ, ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ! Αυτοί είναι για μένα οι φίλοι. Οι πραγματικοί φίλοι, κι ας επικοινωνούν ηλεκτρονικά. Μπορεί να μπαίνουν ανάμεσά μας, είτε μικρές, είτε μεγάλες αποστάσεις, αλλά ευτυχώς είναι μόνο χιλιομετρικές. Και τις προτιμώ χίλιες φορές από τις αποστάσεις  τις ψυχικές που αποδεικνύεται να υπάρχουν με φίλους  που ίσως μένουν σε μια άλλη συνοικία,  αλλά είναι δίπλα σου μόνο για χαβαλέ και ποτάκια.
Δεν μ’ ενδιαφέρει πόσες φορές έχω δει live ή έχω αγγίξει ή έχω μυρίσει την Τάλι μου. Μ’ ενδιαφέρει πόσες φορές άγγιξαν οι ψυχές μας η μία την άλλη. Γι’ αυτό έχει τη θέση που έχει στη ζωή μου. Γι’ αυτό γουστάρω να γιορτάσω τη μέρα που γεννήθηκε αυτό το πλάσμα.
Τάλι μου…
Σου εύχομαι μια ζωή γεμάτη από αγάπη κι ομορφιά, σαν αυτές που χαρίζεις στους λίγους διαλεχτούς σου. Ξέρω ότι κι εσύ μ’ αίμα τους έχεις ξεδιαλέξει, όπως κι εγώ. Όλο αυτό που προσφέρεις απλόχερα λοιπόν, να σου γυρνάει πίσω διπλό και τρίδιπλο, γιατί σου αξίζει, όσο σε λίγους. Δυστυχώς  πολύ λίγους.
Υ.Γ. 1: Συγνώμη για την γλυκόπικρη ανάρτηση, αλλά μόνο έτσι θα ήταν ειλικρινής, δεδομένων των συνθηκών. Και ξέρω πόσο μισείς τις ψευτιές…
Υ.Γ. 2: Έτερη  στρίντζω, λατρεμένο πεταλούδι μου, σε θερμοπαρακαλώ, μπορείς να κάνεις τα μαγικά σου με τις φωτό και τις μουσικές που αρμόζουν?  Δυστυχώς μετά βίας μπορώ να στείλω με μέιλ αυτό το κείμενο… (Μουσική διάλεξε ό,τι θες, αν φυλάς για ξεχωριστή ανάρτηση εκείνο το αριστούργημα που ακούγαμε στις μίνι διακοπές μας και συμφωνήσαμε πως πρέπει ΟΠΩΣ & ΔΗΠΟΤΕ να έχει μία θέση εδώ!)
Υ.Γ.3: Πολλά φιλιά σ’ όσους μπουν να ευχηθούν, και συγνώμη προκαταβολικά που πιθανότατα να μην έχω την δυνατότητα να συμμετέχω στα σχόλια, όπως θά ‘θελα. Ελπίζω να ξανατζουρνέψω κανά λάπτοπ λίαν συντόμως, να δω τι παίζεται!

*POSTED BY NEGMA on August 10nth 2011....

84 comments:

maya said...

ΠολΥχΡωΜη !!!!!!!!!!!

ότι θα κάνω και χρέη γραμματέως ΚΑΙ στις αγανακτήσεις...
ε ποτέ!

έλα που το αξίζεις?
έλα που πρώτη χρονιά εμ το θυμήθηκα πριν καν μου πει κάτι η στέλλα
εμ μου θύμησες και συ ΧΩΡΙΣ να ζητήσεις το κεφάλι μου !


μαρέσει που μετράμε χρόνια...
μαρέσει που σε γιορτάζουμε πάλι μαζί
μαρέσει που ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ!!!!!

η ευχή μου?
να μην χάσεις ποτέ το γάργαρο γέλιο σου
που το ακούω και τίποτα δεν μπορέι να πάει στραβά :))))))


σε φιλώ πολύ πολύ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

miso ligo..ειχα φυγει εντελως απο αυτο το κλιμα και αυτες τις ανατησεις...
μισο λιγο να βρω ενα μαντιλακι ..

και δεν μου πανε καθολου τα δακρυα γμτ....

Στελλα τι να πω.. ενα μονο , πως στα δυσκολα εχεις διπλα οτι σου αξιζει ..και συ αξιζει τα παντα..γι αυτο δεν εισαι ποτε μονη ..

Η αναρτηση ας ειναι γλυκοπικρη που ειναι ..ετσι δεν ειναι και η ζωη..?

Σημασια εχει γλυκεια μου Καρυ ..
να προχωραμε μπροστα γιατι οπως λεει και το γλυκο κοκκινομαλο τερας
(δεν θα την θα ντεξω τοση καλοσυνη αλλα τεσπα ), η ζωη ειναι μπροστα και μας παει!!!

και οσο για το ξεσκαρταρισμα..
κανει καλο , ειναι ευεργετικο φεγκ σουι και στο κατω κατω ρε αδερφε..οσοι δεν ειναι διπλα μας ..δεν ηταν μαλλον ποτε!!!

και τωρα ας σκουπισω τα μαργαριταρενια δακρυα μου να ευλογησω τον κοσμο!!

(που ολοι λειπουν διακοπες το κερατο μου)..:)

Tali said...

Τι θελεις μικρη κοκκινομαλα Τσουγδω???? ξερεις ποσο χαρηκα?? δεν το περιμενα μ ε τιποτα γιατι δεν μπλοκαρουμε γενικως και γιατι εχουμ εολιγον αλλαξει νοοτροπια ..τι θες τωρα??
δε φτανει που ακουω το ασμα???
χαχαχα
ευχαριστω για την διεκπαιρεωση της καταστασης αλλα και που το θυμηθηκες και συ απο μονη σου...

αυτο εχει αρχισει να με ανησυχει οτι με αγαπας πολυ

χχχχχααααααχαχαχαχα γι αυτο θα με πας στον Τερζη !! χαχαχχαχαχαχαχα


φιλιααααααααα

Tali said...

και εδω και καιρο δεν παιρνω κεφαλια , η εχω παρει οσα επρεπε, εχει τιγκαρει η συλλογη μου απο σκαλπ..
το δικο σου ομως δεν θα το επαιρνα ποτε γιατι δεν θα ειχα με ποιον να μαλωνωωωω με τοσο στυλλλ:)

Dee Dee said...

Λοιπον
νομιζα οτι ημουν σε λαθος μερος για λιγο :):)

Στελλα λυπαμαι πραγματικα για ο,τι περνας. Μπορει να μην ξερω αλλα εισαι απο τα ελαχιστα πλασματα που συμπαθω 100% απο εδω μεσα!!!
Και πιστευω αληθινα οτι διπλα σου θα εχεις παντα τους καλυτερους ανθρωπους, απλα θα ειναι και μερικα ζονγκ που θα τα καταλαβαινεις αφου ανοιξει η κουρτινα. Ευχομαι λιγα και να τα αντιλαμβανεσαι γρηγορα :)


Σορρυ που ενω επρεπε να ευχομαι λεω αλλ..... ειναι και λιονταρι η αλλη, ποιος την ακουει. Ξερω καλα απο λιονταρια :):)

επανερχομαι με ολοκαινουριο σχολιο δικο της!
:)

Τα καλυτερα ειναι αυτα που ακομα δεν εχουνε 'ρθει Στελλι.... (βγαζω το μπομπιρακι σου ως εξαιρεση)

xxxxxxxxxxxx

Tali said...

ω μα ποσο συμφωνω με τη Ντη!!

maya said...

aaaaaax τι καλάαααα!!!

καλημέρα ΟΥΛΕΣ οι όμορφες!

σας (προ)ειδοποιΑω ότι πήρε μίνι σύνδεση το στελλί
και σύντομα θα μπει :)

(επανέρχομαι...)

Tali said...

κι εγω σας προειδοποιω πως αν ξαναχαθουμε τοσο πολυ θα υπαρχουν κυρωσεις!

τελος!

maya said...

τάλι μου.

και γω ανησυχώ.
να θυμηθώ γενέθλια που έχει γίνει πια έθιμο να ξεχνάω ανήμερα?
βρε... λες να μεταλάσσομαι ??
και άμα σου πω ότι παίζω με τις ώρες βόλλευ
αντί να στρίβω τσιγάρα και να χάνομαι στην chaise longue
τι θα μου πεις??

τεσπα
όντως καιρό είχαμε να μπλογκάρουμε.
έχω βδομάδες που πασχίζω κάτι αγανακτήσεις
και όλο στην μέση μένουν...
εμένα μου λέιπει το blogging.

να δω σήμερις...
μήπως...




ντίντι μου.
πούσαισυ?
σάποθύμησα ! :))))))
όλα καλά λακάκια μου?


νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι
όταν μιλάω για απολογισμούς
αλλά όλο αυτήν την αίσθηση έχω το καλοκαίρι που 'κλείνει' η χρονιά.
και το blogging εντείνει την αίσθηση μου αυτή
γιατί το μοιραζόμαστε.

ξεσκαρτάρουμε
μας σοκάρουν άνθρωποι
(θετικά και αρνητικά)
κάποιοι εκμηδενίζονται
και μεις προχωράμε.
ευτυχώς με ΦΙΛΟΥΣ και πείσμα :))))

θυμάμαι παλιότερες σκέψεις
άλλα ζόρια που ξεπεράστηκαν
όνειρα που κατακτήθηκαν ή αλλάξανε...


φλυαρώ?

Negma said...

Γιεεεςςςς!!!!!!!!!!!!

Τα κατάφερα!!!

(Αχ, είναι τόσο μικρούλι αυτό το δανεικό νετμπουκ, και δυσκολεύομαι με το πληκτρολόγιο...)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΑ Τ' ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ!!!

(Ντη μου, σ' ευχαριστώ πολύ, πάμε τώρα να γιορτάσουμε την φιλενάδα μας!)

Μάγια-τέα μου, τά 'κανες όλα τέλεια! Για το άσμα δε... μεγαλούργησες!!! Ακόμα γελάω!!!!!

maya said...

εστρέλλα μου!
μην ανησυχείς
το μέγεθος του νετμπουκ με τίποτα δεν σημαίνει κάτι για την ηλικία μας!
με τίποτα.
(βάλε το γυαλί τώρα που δεν βλέπει κανείς...)

πολύ μάρεσε το μαγια-τέας!!!!!!
αχαχαχα
ότι θα ακούγαμε και αλέξια! ε ποτέ!

Tali said...

Μαγια αυτο για το τσιγαρο πολυ μου αρεσε οντως παθαινεις μεταλλαξη ....μηπως εχεις ερωτευτει??χαχαχχαχαχαχαχα

συγνωμη τωρα θα ακουμε Αλεξια??μα που εχω τους κωδικους μου απο το στριντζιστερ???

maya said...

ν'αφήσεις το μιξποντ ΚΑΤΟΥ!
αυτό είναι το player του μπλογκ!
το άλλο είναι σκέτος τερζής. τσκ!

άιντα.
μιας κι είναι η μέρα σου
πες ποιό βασιλικό άσμα θες και θα στο βάλω απο ΠΑΝΩ.

καλά μην φανταστείς ότι τόκοψα.
αλλά μια ενέργεια μ'έχει πιάσει, δεν κρύβεται :)

Negma said...

Πίστεψέ με. Προτιμάς Αλέξια. Προτιμάς Αλέξια, σου λέωωωωω...

Μάγια, μήπως να κάνουμε την "άλλη" ανάρτηση αφού περάσει ο Αύγουστος? Να είναι ανοιχτά περισσότερα φαρμακεία? Ξέρεις, αν κανείς χρειαστεί κάποιο υπογλώσσιο...

maya said...

αχαχαχα
ε ναι! πολύ σωστά το έθεσες!
με την αρχή των σχολείων η απειλή της νέας ανάρτησης!!!!!!
εκεί σε θέλω τάλικουλίτα μου|!!!!
αχαχα

αρχές σεπτεμβρίου
θέλω να ελπίζω ότι θα λείπω υπέροχα απο παντού :)
(φτου)

Tali said...

kala les
αβ χαλασω και αυτο το μιξ ποντ θα ειναι πολυ εγωιστικο εκ μερους μου , κι εγω δεν ειμαι καθολου εγωιστρια χαχαχχαχαχα

μα ποιο αλλο??? στα υπογεια ειναι η θέααααα

Tali said...

Στελλαααα πηρες συνδεση>?? ματς ματς ματς..

ποια αλλη αναρτηση ?? τι σοκιν προστυχο και βρωμερο ετοιμαζεται αμαρτωλες?? ποσα χαπια θα παρω?

Negma said...

Άμα είναι να βάλουμε Τερζή, να βάλουμε αυτό του που αρέσει και σε μένα? Δεν ξέρω τίτλο...

"έχω μια αγάπη μια πληγή..." κάπως έτσι

maya said...

μια κι είναι η μέρα σου....
ΝΑΙ ταλικουλίτα μου!
ναι ΦουρΦουλίτα μου!
ΝΑΙ
ΝΑΙ ΝΑΙ!

ό,τι πεις.
ναι.

ΕΣΥ εγωίστρια? δύσκολη? στρίντζω?
τς τς τς
ποιός τα λέει αυτά να τον δαγκώσω?

maya said...

τώρα στέλλα αυτό είναι ερώτηση?
θες να ξέρω άσμα πασχαλούκου?
ΠΑΣ ΚΑΛΑ????????????????????????????

maya said...

ΤΆΛΙ ΜΟΥ
προλαβάινεις απο τώρα να παραγγείλεις ΚΟΥΤΙΑ χάπια...

Negma said...

Δε ρωτάω εσένα καλέ, την εορτάζουσα ρωτάω...

Όχι, κούκλα μου, δεν είναι σόκιν... Βουκολικό δράμα είναι...

maya said...

Blogger Talisker Stt. said...

ειναι τοσο σοβαρα τα πραγματα??
θα ανεβασετε κανενα γκογκο μποι ???να κανει στριπ τιζζζζ ??ποτε??
να λειπωωωωωω!!!! να εχω απαρνηθει τα εγκοσμια!!!
Μα γιατι ΜΑΓΙουλιτα μου ?? τι εχει ο πΑΣΧΑΛΟΥΚΟς???

ΠΟΛΛΑ ΝΑΙ ΝΑΙ μου λες και ανησυχω??
πως ειναι οι ντοπαμινες και οι φερεμονες σου????

10 August 2011 11:42

maya said...

******για φτιάχτο το σχόλιο πριν μας δουν !!!!!!!
άιντα
εσύ έχεις γενέθλια
ΕΓΩ έχω το μυαλό !

Tali said...

μα γιατι τι ειπα?????

ΣΤΕΛΛΑ τωρα ειδα το σχολιο σου με τις ευχες ,,,ελα ρε με εχεις κανει βαμβακι !!! πουπουλο
βουτυρο

στελλα σ αγαπαωωωωωωωωωω

Negma said...

Πως μπλεχτήκατε έτσι ρε κορίτσια????

Εγώ να δείτε τι έπαθα, κι αν μπορείτε βοηθείστε κιόλας:

Πάνω που έλεγε η τσούγδω να βάλω γυαλιά να βλέπω, τα οποία ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ, κάτι πάτησα και το παράθυρο με τα σχόλια εμφανίζεται με γραμματοσειρά ψείρες. Και δεν ξέρω να το επαναφέρω, δοκίμασα διάφορα...

ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!

maya said...

ομολογώ ότι όλη αυτή η καλοσύνη και συναίνεση με ανησυχεί...

εστρέλλα?
δεν αντάζομαι νάναι της στιγμής η σύνδεση?
έχω να βγω για κάτι ψώνια
και ξέρω ότι κι ο κων θα μπει μετά τις τρεις
οπότε θα σας ξανάβρω στους στριντζέδες τότε ε?

Negma said...

(ντροπούλες...)

Κι εγώ φιλενάδα μου. Πολύ.

Negma said...

Κι εγώ έχω να πάω για ψώνια.

Να το κάνουμε τύπου ραντεβού?

Κατά τις 3, δύσκολο, γιατί είναι μέσα στις 25326276272 ώρες που περνάω στη θάλασσα.

maya said...

στο σχόλιο σου πριν, αγαπημένη ταλικουλίτα μου
με είπες με το όνομα μου: βασίλης.
γι'αυ΄το το έσβησα και το ξανάβαλα ως μαγιουλίτα.
τσκ|!
τι θάκανες χωρίς εμένα όχι πες μου!


εστρέλλα μου
κάνε κανα reload μπας και.
τι φρίκη.

πάω ε?
μην οργιάσετε ΤΩΡΑ.
μετά!
κι αυτή η ντίντι ...?
ακόμη απλώνει σεντόνι?????

maya said...

οκ ραντεβού.
á quelle heure?

Negma said...

Δεν το βλέπω να μας κάθεται ως ραντεβού ρε Βασίλη μου, να το αφήσουμε φλου (μπάμπη)?

Απλά στείλε κανά ΣΜΣ όταν μαζευτείτε και αν είμαι σπίτι, μπουκάρω κι εγώ!

Tali said...

σγδουππππ!!! μηπως ηθελα να πω βασιλισα διοτι δεν εχω και κανεναν βασιλη κατσε να το δω...
κι εγω θα βγω σε λιγο αλλα θα σας ξαναβρω!!!!

Tali said...

χριστε μου
τα σχολια εχρονται μοιρασμενα και δεν εβλεπα καθολου της Στελλας
, οποτε μπορειτε εγω σημερα δε γιορταζω ως συνηθως γιορταζω κατι μερες μετα:::)))τον βασιλη τον ειπε η στελλλαααα

Βασιλης??
χμμμμμμμμμμ

drunk tank said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

GOD SAVE THE QUEEN λέμε!!!!

και σεις my queen ανοίξτε και κανα ρημαδο κινητό!!!
όχι άλλο τίποτις αλλά μετά τα περισυνά δεν είναι σωστό να την βγάλουμε με ένα απλό σχόλιο ε?
και καλά αι στρίντζαι που κάναν και ανάρτηση ολάκερη...

τες πα

ποιος είναι ο βασίλης?

χχχχχχχχχχχχ everybody

drunk tank said...

τον μπάμπη τον ξέρω...

Tali said...

Ανακτα μου σε ευχαριστω
ανυπομονω να ξαναρθω Ιωαννινα να σε βγαλουμε εξωωωωωω χαχαχαχα

θυμισε μου λιγο τι εγινε περυσι? πλακωθηκα με το κοκκονολαλο τερας η με ξεχασες και συ!!???

Ο Βασιλης μην ειναι το παιδακι στο υπεροχο μαγαζι που φαγαμε βρε??
μηπως μπερδευεστε???

και κατι ακομα εχεις φιλο ε τον ονομα ΜΠΑΜΠΗΣ??ΘΕς ΝΑ ΜΕ ΞΕΚΑΝΕΙςςςςςςςς????????
ΜΑΤΣΣ ΠΑΩ ΝΑΝΙ
ελπιζω να σας βρω ολους μετα.

Dee Dee said...

ΤΑΛΙΙΙΙ ΜΟΥΥΥΥ

(για σημερα επιτρεπονται τα κεφαλαία!)

δεν θυμαμαι ποια χρονια ειναι που σου ευχομαι για τα γεννεθλια σου :)
Το απολαμβανω αυτο :)


Χαιρομαι που εισαι τοσο καλα,
που εχεις γεμισει λιγους και καλους διαχρονικους ανθρωπους να σε αγαπανε και να σου φτιαχνουν τοσο ομορφες αναρτησεις :)

Το δωρο δεν ειναι η αναρτηση, ειναι οι τσουπρες αυτες που εχετε δημιουργησει κατι πολυ ομορφο, πολυ δυνατο και πολυ σπανιο!!

Χιλιοχρονη λοιπον, γεματη υγεια και ο,τι μα ο,τι αγαπας!!!!

Να σε χαιρομαστε κι ευχομαι να τα γιορταζουμε κι απο εδω πολλα πολλα χρονια ακομη :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dee Dee said...

maya μου

εδω ειμαι
προσπαθω να καρφωσω κι εγω τη γη κατω απο τα ποδια μου τελευταια :)
Καλα τα παω, να νιωθετε περηφανες χαχα :)

Ειχα κοσμο και γι'αυτο αργησα το σχολιο για την Ταλι.
Ηθελα να ειμαι ολ αλοουν :)

Μου λειψατε!!!

Να την χαιρομαστε
να την χαιρεστε κι εσεις διπλα :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx σε ολους σας!!!!!

Dee Dee said...

ααααααα

και να ξερετε
χθες εκανα μια "πατατα" (μη βρισω τετοια μερα) και σβηστηκαν ολα τα τηλεφωνα απο το κινητο μου!!!! 560 σχεδον επαφες!!!!!! (ειχα κι επαγγελματικα μεσα)
Αρα να ξερετε δεν εχω τα τηλεφωνα σας.
Στειλτε μου μηνυμα με το ονοματακι σας παρακαλω για επαναφακελωμα

ευχαριστω :)

Dee Dee said...

Υποψιαζομαι οτι ολες διακοπετυετε κι εγω καθομαι εδω και σας περιμενω

καλα
πιειτε ενα μοχιτο και για μενα :)

Tali said...

κατερινακι μου
αυτο με τα τηλεφωνα το εχω παθει σερι 3 φορες
ντρεπομαι πια να ζηταω ξανα τα τηλεφωνα των φιλων ...δεν εισαι η μονη

ευχαριστω πολυ πολυ για ολες τις ευχες κι ξερω πως ειναι απο καρδιας
ειναι η πεμπτη χρονια σερι στα μπλοκ και η πρωτη που δεν εκανα αναρτηση ...
δεν ειχα χρονο ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΦΙΛΕΣΣΣΣΣΣΣ

ΑΑΧΑΧΑΧΑΧ


αυτες οι ξεμυαλισμενες δεν ξερω που χαθηκαν ελλα εδω σε μας εγινε χαμος χτες και επεσαν ολα!!!!!

Dee Dee said...

Να υποθεσω οτι δεν εχεις το κινητο μου για να στειλεις μηνυμα ;;; χαχαχαχα

Η Στελλα υποθετω ειναι ξεχασμενη σε καποια παραλια μακρυα απο πολιτισμο. Χθες εκανε εξαιρεση και εδωσε παρουσια :)

Η Μαγια προσπαθει να ανεβασει αναρτηση ή κι αυτη διακοπευει ακομη;;

Να μου τις φιλησεις και να σε χαιρομαστε ξανα Ταλι μου!!

Φιλια δροσερα για καλημερα!!!

Tali said...

exw omws to mail που εστειλεςς οταν εχασα τις μνημες χαχαχα μαθαινεις σιγα σιγα να εχεις επιλογες εκταλτης αναγκης..

εχω και την κυρια Αννα εδω για δουλειες γμτ και δε θελω να με βλεπει τη γαιδουρα να ειμαι στο νετ και μπαινοβγαινω..

εσυ ποτ εχεις γενεθλια εταιρη Λιονταρινα?? νομιζω σε καμια βδομαδα ε??

Tali said...

το οτι παιζει αυτο το τραγουδι ακομα

εινα δειγμα μεγιστου εγωισμου της Μαγιατας!!!!!

ναι ναι 1.εγω δεν ξενυχταω με μυστικο
2. δεν με εκφραζει η Αλεξια
3.βγαζω σπυρακια με αυτη τη μουσικη....



συνελοντι ειπειν ΔΕΝ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ

ΟΚ!!!!
κοντινη γιορτη τα γενεθλια της!!!!!

πολυ κοντινη !!

Tali said...

εσυ δη λ Ντη μου θα πηγαινες σε εναν φιλοζωο φολα??
σε μη φιλοζωο θα πηγαινες ενα γατακι??
οχι

θα πηγαινες οτι τους αρεσει


ΕΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΛΕΞΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ????????????????

Dee Dee said...

χαχαχαχαχαχα

γιατι ρεεεε;
εμενα μου θυμισε την παιδικη μου φιλη αυτο το τραγουδι, που το τραγουδουσαμε εχωντας την φρατζα μας ξημενη να πεταγετε σαν κοκορακι χαχαχα


Μαγιααααααα, εμφανισου και βαλε Τερζη παρακαλω, ειναι η εβδομαδα της Α.Μ. !!

Εγω εχω στις 19 Ταλι μου. Θα ειναι η τελευταια μου μερα στη δουλεια....αν και, αν καταφερω να μη βαλω ραντεβου, θα μεινω σπιτι να ετοιμαστω για τις διακοπες μου :) Φευγω Κεφαλλονια στις 20 και θα σας ξαναδω τον Σεπτεμβρη!!!! Επτελους!!!

Tali said...

AYTO με τη φρατζα κοκορακι ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!

Dee Dee said...

αφου δεν σε αποτελειωσαν τα ορθογραφηκα, τοσα μαζεμμενα σε μια γραμμη...τυχερη ειμαι :):)

maya said...

λοιπόν
και μην πει κανείς ότι δεν έχω μεγάλη καρδιά
μεγάλη ανοχή
μεγάλη ανΤοχή
και μεγάλη αδυναμία στην τάλι!
μέχρι και τερζή βάζω για πάρτη σου!
άιντα!


σόρι για την απουσία.
είχα ένα τρακάρισμα που με αποσυντόνισε
ΟΛΑ καλά, τίποτα δεν πάθαμε
αλλά ήμουν εκτός
και θα είμαι.

σίδερα μόνο. οκ.

ΕΥΤΥΧΩΣ προλάβαμε τα γενέθλια έστω και λίγο. ε??? :)


σας φιλώ πολύ πολύ
και όχι κατερίνα μου
δεν μπόρεσα ακόμη την ανάρτηση γκαμότοοο!
προκαταβολικά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και σε σένα
θα σε σκέφτομαι στις 19 :))))))))



φιλιά για τώρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Anonymous said...

Χρόνια πολλά!!!!
Μέιλ για κάποιο λόγο δεν μπορώ να στείλω...σαν ανώνυμη στο δικό σου μπλογκ δεν μπορώ να γράψω, αλλά βρήκα τη λύση.....έστω και με καθυστέρηση σου εύχομαι τα καλύτερα....
Τις κοπέλες εδώ δεν τις ξέρω, αλλά για να τις έχεις φίλες φαντάζομαι ότι θα αξίζουν πολλά...γεια σας κορίτσια κι ευχαριστώ.......

φιλιά πολλά
Μαρία

Dee Dee said...

Maya μου

ευχομαι ολα περαστικα ....και τα σιδερα να αντικατασταθουν χωρις ταλαιπωρια και οσο πιο οικονομικα γινεται :):)



Ταλιιιιιιι
τσακισου
εβαλε Τερζη η Μαγια και υπαρχει κινδυνος να το μετανιωσει απο στιγμη σε στιγμη :):)

Και Τι Τερζη!...ξεροσφυρι δεν ακουγεται, θελει αλκοολ το προγραμμα :)
Ωραιο τραγουδι ομως!!

Σας φιλω!!!!

Tali said...

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΦΩΝΗ


ΣΙΩΠΗ ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΜΕ!!!!

Tali said...

βασικα τα εχω λιγο ψιλοπαιξει !!! θελω να παρω τη μαγιουλιτα τηλ και θα ξαναερθω , τι εχει κανει ενας θεος ξερει...ο Σουμαχερ μου!!!
Μαριανιτα μου σε ευχαριστω..πολυ πολυ που παντα με θυμασαι κι ας ειμαι μια μεγαααααααααληηη γαιδουρα στα μεηλ αλλα επειδη πρεπει να γραφω ενα μεγαλοο ολο το αφηνω για οταν εχω ησυχια και δεν εχω φυσικα ποτε ..σου στελνω ολα μου τα φιλια και την αγαπη!!!!

(που στο διαολο ειναι ο κωδικος να ανεβασω τα υπογεια με τη θεααα) ..

Ντη..τι αλλο φυσικα ??Ταλικσερ και τσιριοςςς!!

faraona said...

...αντε καλά...εγω τώρα ξύπνησα.Ημουν σε λήθαργο αρκετών εβδομάδων.
Μη βαράς Ταλίτσα σόρρυ σόρρυ σόρρυ!
Χιλιόχρονη παινεμένη και καλοφωτισμένη!


ΥΓ
Μαγιούλα της ,μεγαλούργησες!
Στέλλα της ,φιλιά πολλά κι απο μένα!
Ντι της, μια αγκαλίτσα στο Ισμηνάκι σου!

Negma said...

Καλησπέρα τσούπρες!!!

Μάγια, χίλια ευχαριστώ που βρήκες αυτό που ζήτησα από Τερζή!!!!!!!!!!!!!

Μόνο που στο λάιβ, τραγουδάει και ο κόσμος και μου χαλάνε "τους στίχοι"...

Δεν λέει "πανάθεμά Σε σ' αγαπώ"
Λέει "παναθεμά Με σ' αγαπώ"

Έχει διαφορά.

Tali said...

λοιπον στελλα αστο πανω μου
αναλαμβανω ντι τζευυυ βρηκα τους κωδικους!!!

Μαγιουλι σε πηρα σπιτι αλλα μιλησα σε αψογα αγγλικα με τη δε θυμαμαι..και ειπε οτι λειπεις ..πφφφφ
τωρα τι να πω οτι χτες με το μπουρινι
ξεχασα το κινητο και σημερα ενω ανοιγει δεν δουλευει το τατς σκρηννν και δεν μπορω να δω κανενα τηλεφωνο και κανενα μνμα απο τα χιλιαααααααδες χρονια πολλα που ειχα??
παρακαλω οσοι μου εστειλαν μνμτα να μου τα ξαναστειλουν την Τριτη που θα εχω αι φονννν πφφφφφφφ


Φαρα ΝΙΩΘΩ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΓΑΙΔΟΥΡΑ για να εξαφανιστεις εσυ δυο μηνες κατι περασες αλλα ελειπα κι εγω διακπες και δεν αντεληφθειν πλιζ στειλε μου κι εσυ το τηλεφωνο σου να σε παρω απο το σπιτι

μου ρχεται να βαλω τα κλαμματαααα:::((( δεν ξερω απο εξω ουτε τα τηλεφωνα των παιδιων μου!!!

Negma said...

Μην κάνεις έτσι, κι εγώ τα ίδια είμαι με τα τηλέφωνα. Μόνο του σπιτιού μου και του πατρικού μου ξέρω απ' έξω.

Όσο για τα τραγούδια, εγώ με το συγκεκριμένο καλύφθηκα. Μην με βρεις για άλλοθι και μας πλακώσεις στους Τερζήδες, ναι?

Αλλά από την άλλη... εσύ έχεις την τιμητική... ΟΠΟΤΕ ΒΑΛΕ Ο,ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ!

Tali said...

πφφφφφφφφφφφφφ

drunk tank said...

πφφφφφφφφφφφ για αυτά που ακούω

πφφφφφφφφ
πφφφφφφφφφφφφφφ
πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

Negma said...

Κάθε πράγμα στην ώρα του βρε Κων/νε...

Για τα γενέθλια της φίλης μας το ανέχομαι, όχι για άλλο λόγο...

Ταλικουλίτα, μπας και θες για τα γενέθλιά σου και την Κόκκινη Γραμμή??? Θα το ανεχτώ κι αυτό!

drunk tank said...

θεοδωρίδου?

έχω κάνει φροντιστήρια!

drunk tank said...

και οκ, γενέθλια ναι, βάλε λίγο πασχαλούκο αλλά...

περάσαν τα γενέθλια! κλείστε τον!!!!

ε ρε κατάρες που έχω φάει...

Negma said...

Ναι, ναι, Θεοδωρίδου είναι!

Εσύ πότε τά 'μαθες αυτά?????

Εγώ... λόγω γενεθλίων...

drunk tank said...

χαχαχαχα!
άσ'το καλύτερα
εδώ παραλίγο να πήγαινα να την άκουγα και σε μπουζουκλερί!!!!
(τες πα, μπορεί να μη μου αρέσει, μπορεί να μην κάθομαι να ακούω τέτοια ως γνωστόν αλλά και να πήγαινα δεν θα το μετάνιωνα μήτε θα είχα άσχημη διάθεση...απεναντίας. και ό,τι μαθαίνεις καλό είναι ε?)

που να δεις πόσα μαθαίνω αυτό το καλοκαίρι!
θα πάψεις να μου μιλάς :)

drunk tank said...

το ιντερνέτι μου μου κάνει νερά όλη την εβδομάδα
(με πετάει έξω συνέχεια)
και τα νευρα μου δεν είναι στην καλύτερή τους εξαιτίας του.

οπότε...

πάω να μπεκρουλιάσω!!!!

καλό βράδυ και kisses to everybody

Negma said...

Δεν έχω τέτοια ταμπού με τους ανθρώπους εγώ, καμάρι μου!

Υπάρχει για όλα η ώρα...

Άντε, καλά να περάσεις!!!

Tali said...

Stellaaaaaa

oxi akou akou!! mallon misw exei allaxei h seira tha to ftiaxw

Kωσταντινεεε προσεχε τα γραδα σε θελω με αντοχες οταν βρεθουμε για ξενυχτο αντε::)

Tali said...

ε ποτεεεεεε τα μισα τραγουδια δεν παιζουννννν

Tali said...

οκ οκ!!! τωρα μερικοι μερικοι τσουγδοι και τσουγδες της παρεας μπορουν να βαλουν τα διαμαντενια ακουστικα που τους πηρα περυσι

Negma said...

Γιατί δεν φορτώνει ο δόλιος ο "παίκτης"? Τι τού 'χεις κάνει???

maya said...

kai γιατί ΞΑΝΑ άλλαξες τον παίκτη???

αυ΄το το πράμα να έχουμε έναν κωδικό παίκτη με την στέλλα
και συ να βάζεις ΑΛΛΟΝ κάθε ορά
δεν το ανέχομαι πλέον
ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΓΕΝΑΕΘΛΙΑ ΣΟΥ
και σταματα πιααααααααααααααα!

άμα μπορέις να βρεις τους κωδικούς γιαυτόν τον μπουζουκλιτό παίκτη
γιατι κυρία μου δεν βρίσκεις τους κωδικούς
που σούχω στείλει πάνω απο ΤΡΕΙΣ φορε΄ς?!!!!!!
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ??????????


φάρα μου καλησπέρα
γλυκιά και με χαμόγελο.

κωνσταντίνε μου
η "κόκκινη γραμμή"είναι ΑΣΜΑ.
είναι μερικά που είναι ρε παιδί μου!
κι ο νταλκάς δεν φροντίζεται με... ΑΒΒΑ, blak sabbath ή carreras .
θέλει την πενιά του.

στελλάκι μου
μην ανησυχείς.
περνούν τα γενέθλια
και (θα) ετοιμαζόμεΘΑ για την ΑΛΛΗ ανάρτηση
με ΤΟ άσμα που θα τις ισιώσουν τον πασχάλη πατ κιούτ.
:))))))))))))

ντίντι μου
μέχρι στιγμής
μες την μαλακία όλη του τράκου
καλά με πάει το fix it.
ευχαριστώ για την ευχή :)

Dee Dee said...

Λοιπον Θεοδωριδου ερχομαι κι εγω

μ'αρεσει πολυ η φωνη της !

Κωνσταντινε μου
με ενα ποτηρακι παραπανω ολοι θα τραγουδαμε, ακομη κι αν βαλει Ξανθιωτη :):):)

φιλια σε ολους!!!!!!!!!!!!!

Tali said...

exv να κανω μια δηλωση τωρα που μπηκα στα 40 αποφασισα να νοικοκρευτω ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ να μη πεφτει η μπαταρια να εχει εκατο μνημες και να μη σβηνει η οθονη,
πηρα i phone και θα το εχω την τριτη και το λατρεmενο μου asus θα το δωσω για επισκευη (οσο και να ειναι ) και θα το εχω δευτερο, ετσι θα εχω δευτετη συσκευη μονιμα , επισης μολις εγραψα καπου επιτελους τα τηλεφωνα μου ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ, paw sth wind kai xanaerxomai giati pira syskeues kai se oli thn oikogeneia ..E MA PIAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΟΚΚΚΙΝΟΜΑΛΗ ΣΤΡΙΓΓΛΑ ΘΑ ΣΕ ΦΤΙΑΞΩ ΜΕΤΑ
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Dee Dee said...

γιατι δεν ακουω λα λα ;;;;;

Dee Dee said...

Ταλι αν σου δωσουν καμια συσκευη επιπλεον δωρο, μη ξεχασεις τις φιλες σου :):):):)

Dee Dee said...

τωρα παιζει το τραγουδι, μαλλον ειχε κολλησει πριν

drunk tank said...

Και εκει που κοροιδευα βρέθηκα να "διασκέδαση" σε κάποιον Χρήστου τέως φεημστοριτυ απο όσα κατάλαβα. Το σύμπαν εκδικείται δεν συνομωτει απλώς!!!!
Ο Ξανθιωτης ποιος είναι;

Πολυ νταλγκας πάντως ρε κορίτσια! Και να μην έχεις αποκτας!!!

Negma said...

Τώρα το πήρες εσύ χαμπάρι αυτό με το σύμπαν????

Πόσα χρόνια βρίζω τον Κοέλιο εγώ??????

Πάντως δεν κρατάει μία και μοναδική στάση είναι η αλήθεια...

Για κάποιους συνομωτεί υπέρ, για κάποιους απλά κάνει την πάπια...

Εγώ είμαι στην τρίτη κατηγορία. Αυτή που όταν θες κάτι πολύ, γ..ται το σύμπαν.

Tali said...

ΜΙΣΟ ΛΙΓΟ!!!!


ΜΑΓΙΑ

Α Λ Λ Η ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΦΑΞ....
ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ ΦΕΙΣ ΜΠΟΥΚ
"ΠΟΙΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΟΚΚΙΝΑ ΣΠΥΡΙΑ Η ΜΑΓΙΑ"....


ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ????


ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ:

σας παρακαλω (νομιζω ειναι η πεμπτη φορα αλλα ειναι η τελευταια) στειλτε μου σταθερα και κινητα στο μεηλ μου! Στελλα κι εσυ παλι ναι ναι :::(((και της δουλειας και του σπιτιου ...θα ξαναζητησω τα τηλεφων ατην επομενη δεκαετια..ενταξει??

Tali said...

......και στα οοοοοοοοοοοοοοοονειραααααααα μουυυυυυυυυυυυυυυυυυ.......................

Tali said...

ρε παιδια χωρς πλακα , οταν ακουω αυτο το τραγουδι του Μαζω , τα χερια μου σηκωνονται αποτομα
αντανακλαστικα ψηλα....


απιστευτο και με βλεπουν και οι γειτονεςςςςςςςς

Dee Dee said...

Κωνσταντινε μου

ο Ξανθιωτης ειναι αυτος που εχει πει τη τσικουλατα :):):):):)


τσικουλατα

koulpa said...

ωωωωωω με τα σούρτα φέρτα δε το πήρα χαμπάρι!!!
χρόνια πολλααααα να την χαιρόμαστε!!
το πήρα χαμπάρι τώρα που έχω 45 λεπτά να ετοιμαστώ για απόπλου!! θα τα διαβάσω τα σχόλια αργότερα αν εκεί που θα φουντάρουμε θα έχει σήμα.. :) :)