Wednesday 19 May 2010

ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2010 - ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ


Κυρία μου,
.
εσύ που κάθε 4 χρόνια τέτοια εποχή, τραβιέσαι στους δικηγόρους (αλλά μετά τα ξαναβρίσκετε γιατί έχετε παιδιά, αλλιώς...)
.
εσύ που τρόμαξες να βρεις άντρα και σε πάει τρεις και μία μην τον χάσεις
.
εσύ που ο σύντροφός σου, σου έχει δωρίσει τουλάχιστον νεφρό, για να του χρωστάς ΤΕΤΟΙΑ χάρη
.
εσύ που είσαι ανωμαλάρα κι απλά μπορεί και να γουστάρεις,
.
.
Άνοιξε καλά τα μάτια σου και διάβασε προσεκτικά τις κάτωθι οδηγίες:
(είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο, για να μπορείτε να το πάρετε όπως είναι, κλόπυ-πέιστ, και να του το στείλετε με μέιλ - μη σας κουράζω κιόλας, με τόσα που σας περιμένουν...)
.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Πασά μου,
.
από 11 Ιουνίου έως και 11 Ιουλίου, εγώ θα ζω μόνο για:
.
- Να φροντίζω να υπάρχουν πάντα παγωμένες μπύρες στο ψυγείο και υλικά για σνακς, άμα μου πεινάσεις και δεν θες να τις πίνεις ξεροσφύρι.

- Να σου φέρνω τα παραπάνω, περνώντας πολύυυυυυυυυ προσεκτικά από το πλάι, μη και σου κόψω καμμιά φάση από την οθόνη.

- Να σου λέω "μόσχος" όταν θα "αερίζεσαι" έχοντας καταναλώσει τα παραπάνω και να σου κάνω πατ-πατ την πλατούλα σου.

- Να χτυπάω φραπέδες για σένα και τους φίλους σου - με το σέικερ παρακαλώ, για να μην σας ενοχλεί κι ο θόρυβος από το μηχανικό μαραφέτι.

- Να κάθομαι να σου λέω τι γίνεται αν - Θεός φυλάξει - σε καλέσει η φύση πριν γίνει ημίχρονο και πρέπει για λίγο να απομακρυνθείς από την τηλεόραση. Εννοείται με ανοιχτή την πόρτα, για να σου αναμεταδίδω σε real time, μην σε απασχολώ όταν επιστρέψεις με τα προηγούμενα και χάνεις τα επόμενα.

- Να σηκώνω κινητά και σταθερά για να μην στα πρήζουν, λέγοντας "έχετε καλέσει τον Τάδε Ταδόπουλο, αφήστε μήνυμα και θα σας καλέσουμε μετά τις 11 Ιουλίου, μπιιιιιπ". Κι ύστερα να στα σημειώνω για να ελέγξεις τυχόν επείγοντα. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις (η λατρεμένη μητέρα σου, πχ) η διαδικασία θα είναι η ακόλουθη: Σε πήρε στο σταθερό? Θα παίρνω στα καπάκια στο κινητό, το οποίο θα σου φέρνω κοντά για να το ακούει ότι χτυπάει, και θα λες "φτουουου πρέπει να κλείσω, ο δ/ντής μου είναι!". Αν πάρει στο κινητό, το αντίστοιχο.

- Να σου κάθομαι όπως-όποτε-όσο-όπου θες, αδιαμαρτύρητα, όταν κερδίζετε, και να κάθεσαι ανάσκελα χωρίς να κάνεις τίποτα όταν χάνετε, για να απολαμβάνεις ό,τι ζητάς: μασάζ, αέρα, αγκαλίτσες, "φιλί της ζωής" στον "junior"...

- Να φροντίσω να ράψω στολές cheerleader των αντίπαλων ομάδων, ώστε να τις φοράω όταν θες να ξεσπάσεις με: βρίσιμο, τράβηγμα μαλλιού, πυγοράπισμα, σκίσιμο (στολής...) κι ό,τι άλλο βάζει ο νους σου.

Αν σκεφτείς κάτι άλλο, στις διαταγές σου!!!

Η δούλα και κυρά σου
ΧΧΧ

(εμπνευσμένο από ένα κείμενο που έχουν κυκλοφορήσει "οι άντρες" και παρουσιάζεται αυτές τις μέρες σε αρκετά μπλογκς ή κυκλοφορεί με e-mails)

40 comments:

maya said...

πήγε να μου φύγει το νερό απο το στόμα !!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΗ ?????????????
τι άσμα έβαλες παιδί μου ?!!!

και μετά θες να μπει η ΑΜ αμαλία ?

όχι τίποτ'άλλο αλλά έχει τον πασχαλούκο στην γωνία !
δεν τον γλυτώνωωωωωω-αχ-δεν-τον-γλυτώνωωωωωωω!


εντάξει.
τώρα πάω να διαβάσω το ποστ .
απο τις πρώτες γραμμές ήδη με είπες ανώμαλη.
έλα υπερβολή είναι αυτό.
νομίζω πια βλέπουν πολλές γυνάικες ποδόσφαιρο .
το μουντιάλ μου ΛΕΕΙ τρελλά .

πάω να δω τις οδηγίες...


υγ.και ποιός είναι αυτός ο ανεκδιήγητος στο γιουτιούμπι ???
δεν υπάρχει τέτοια φάτσα !!!
αχαχαχα

Negma said...

XAXAXAXAAAAAAAAAAAAAAA,
O BAMBAKIΔΗΣ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ?????

Και ν' αφήσεις την Τάλι να βάλει και Τερζή και ό,τι άλλο θέλει!

Αρκετά την έχουμε καταπιέσει, εδώ θα είναι ελεύθερη!

Ξεχνάς γιατί το ανοίξαμε τούτο ρημάδι???????

ΚΑΜΜΙΑ ΑΥΤΟ-ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!


Υ.Γ. Α, κι εσύ στις "ανώμαλες" ανήκεις? Join the club!!!

maya said...

οκ οκ οκ οκ οκ οκ .

ναι ναι
είναι ΤΟΣΟ εξωφρενικά αδιανόητο το κατεβατό του δεκάλογου
που το σέβομαι λόγω άποψης .

αλλά
μία απορία γιατι πολύ με εξιτάρισε το εξής:
τι
είναι
'πυγοράπισμα' ????????????


μου ακούγεται πολύ ανώμαλον. για λε', για λε' !!!!

Negma said...

Αυτό φιλενάδα, δεν μπορώ να στο εξηγήσω από δω, γιατί η Τάλι, όχι απλώς θα αποχωρήσει από τον συνδυασμό, αλλά θα μας μπανάρει κιόλας.

Γκούγκλισέ το, κάτι θα υπάρχει, δεν μπορεί!!!

maya said...

και επειδήΣ είπες τώρα ΒΑΜΒΑΚΙΔΗσ
εγώ πρέπει να κουνάω με κατανόηση το κεφάλι ?
πρέπει να τον ξέρω τον κύριο βαμβακίδη ...?
είναι τραγουδοποταπός κι αυτός?

πού πας και τους βρίσκεις ?!!!!
όχι πες !

βρε να βάλει ό,τι θέλει .
οκ.
ναι είπαμε.
χωρίς αυτολογοκρισία .

χώσε ό,τι σούρθει...
τι να πω?
άμα πω τίποτα θα μου φέρεις χειρότεροοοοοοοοο!

maya said...

αχαχαχα ακόμα πιο ενδιαφέρον !
τόχει και η βικιπαιδεία ?????
σαν το άλλο της τάλι ...?





κιχ.

Negma said...

Μια χαρά ηθοποιός είναι ο άνθρωπος, το τραγούδι πάει χρόοοοοοοονια πίσω, και ήτο σατιρικόν!!!

maya said...

ιντάξ...

νεοελληνικά δηλαδή μπορούμε να λέμε
"χτες είδα μια κολοπορτατίφ" ?



αποχωρώ
γιατι το βλέπω το έργο!
ΧΧΧ θα γίνουμε εδώ μέσα!

Negma said...

Α, δεν ξέρω για το "κιχ", αλλά για το τωρινό... αν σε βοηθάει αγγλιστί, για να μην φρικάρει και η άλλη, ... είναι το spanking!

(E, δεν το λες και άκρως ανώμαλον! Light θα το χαρακτήριζα!)

Negma said...

ΚΟΛΟΠΟΡΤΑΤΙΦ?????????

Που κολλάει αυτό?????????

Κάτι λάθος θα βρήκες, ή κάτι εγώ δεν πιάνω...


(Ό,τι και να συμβαίνει, μόνο το γέλιο που έχω ρίξει... Πάει, θα απολυθώ σήμερα...)

maya said...

πυγο - λαμπίδα ?



μια χαρά το βρήκα
σιγά μην τάφηνα !
έχουμε εκπαιδευτεί πια στον γκούγλη!

ΕΣΥ άργησες να με πιάσεις ...
αχαχαχα
σε θέλω σε ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΑΑΑΑΑ

Negma said...

Έλα, ρεεεε...

ΚΩΛΟΦΩΤΙΕΣ τις λέγαμε!

Άκου κολοπορτατιφ... με κούφανες!!!

ΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,
σε καλό μας σήμερα!

(Μην πολυγελάω, γιατί θ' αρχίσουν να σπάνε σπίτι και τα πιατικά)

maya said...

έκανα αναγωγή, πώς το λένε ?
κατάλαβα το σπανκισμα (!)
και μεταγλώτισσα μετά το άσχετον ..


πάει
θα μας το κλείσουν το βλόγι ...



δηλαδή
(συνέχεια ..)
μπορούμε να λέμε, σκάσε θα φας καμιά ράπα ...?

οι ραππερς δηλαδή είναι σαδιστές ΟΛΟΙ ?

(και δεν έχω πιάσει ακόμη την 'αρχαιόπρεπη πυγή' ..)

maya said...

όοοοοχι!!!
όχι άλλα σπασμένα ! ιναφ !
μην γελάς !


τέρμα .
πάω για ύπνο ...
:))))

Dee Dee said...

Εχω πεθανει στο γελιο :):):):)


Ρε Στελλα θα μας τρελλανεις; Που την ξετρυπωσες αυτη τη λεξη;; Ακου πυγοραπισμα!! Κι εγω στον γκουκλη απευθυνθηκα :):)

Εναν Τερζη γρηγορα μηπως σωσουμε την κατασταση . . . ουτως η αλλως εγω δεν ακουω ο,τι και να παιζετε :):)

Οχι απλα δεν βλεπω αθλητικα, αλλα βρηκα και αντρα που απο το μουντιαλ ζητημα να κατσει να δει 2 αγωνες :)! .... αλλα θα προωθησω την λιστα σε καποιες φιλες μου καμμενες :)

xxxxxxxx

Negma said...

Αυτό που παίζει και δεν ακούς είναι το "Ανατροπή και Πέναλτυ" που έλεγε ο Βαμβακίδης!!!!!!!!

Καταλαβαίνεις τώρα γιατί κόντεψε να πνιγεί η άλλη μπαίνοντας, ε?

Όσο για την επίμαχη λέξη... τι να πω... ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕ MILO MANARA ΜΙΚΡΗ????????

(http://www.perizitito.gr/product.php?productid=108494&page=1)

Εγώ νόμιζα ότι όλα τα φυσιολογικά κοριτσάκια, αυτά διάβαζαν...

Στείλτο, στείλτο σ' όλες και περιμένω feedback, μετά το πέρας του Μουντιάλ!!!!!!!!!!

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

Dee Dee said...

milo manara μου αρεσαν κατι ταμπακιερες παλια :)
αλλα οχι δεν εχω διαβασει :)

ποια εμπνευστηκε την διευθυνση του blog; (starofaroyalbutterfly), πολυ πετυχημενο!!

koulpa said...

xaxaxa απολααυστικότατες είστε.. καλά εγώ κάποτε ήξερα ελληνικά..(όχι ορθογραφία..) και μη συνδιάζοντάς το με manara.. κατάλαβα τι σημαίνει.. μμμμ άλλη λέξη.. πηγοσίουσα.. :):)
καλά εγώ δεν ενημερώνομαι για τα ποδοσφαιρικά.. έχω ένα ψυχολογικό.. μου βγάζουν όχλο.. βία.. τέτοια.. κάποτε καταλάβαινα την ποδοσφαιρική περίοδο.. παρατηρόντας ότι ομόρφαινε ο χώρος στα καφέ και στα σινεμά.. μόνος με ένα σορό θυλικά γύρω.. τώρα φαίνεται ξεπεράστηκε η διαφορά.. κρίμα..:):)
καληνυχτούδιαααα :):)

χαρη said...

μαγισσούλες καλορίζικες! (αλήθεια βρε κορίτσι μου τι άσμα...)

θα ξανάρθω να σάς διαβάσω ΟΛΕΣ με μαγεμενη ΟΛΗ την προσοχή μου όμως, μη μού θυμώσετε και ΜΟΥ κάνετε κάνα μαγικό

(την αυτουργή (ΝΑΙ ΝΑΙ) τού σημερινού δεν την ξέρω βέβαια ιδιαίτερα παρά ως αλληλοσχολιάστρια στα τών άλλων δύο, παραμένω μαγεμένη πάντως από αμφότερες και τις τρεις σας και ελπίζω να μ' αφήσετε μόνο να κοιμηθώ ήσυχα απόψε χωρίς να μου ρίξετε καμιά σκόνη στο κεφάλι που μου φέρει τίποτα εφιάλτες

(θα σας ενημερώσω επ' αυτού, κι εσάς και την ομήγυρη διά παν ενδεχόμενον)

σας φιλώ υστερόβουλα και κλαψιάρικα, φοβισμένα και ικετευτικά

χα χαχα

χχχ

maya said...

μίλο μανάρα ...?

χάθηκαν οι μανίνα και κατερίνα ???
τ'ειν'τουτ' ??????
γιατι νοιώθω ότι η εγγλεζία μου έκρυψε σημαντικά κεφάλαια ?!!
(και τέτοιες μουσικές ευτυχώς!!)


@κούλπα μου
κουράγιο .
θα περάσει και το μουντιάλ αυτό ...

το άλλο που είπες είναι ο κολομπαράς ?
χάθηκα στην μετάφραση ...




@χάρη μου
λες να βρω πουθενά λίγο απο το μαγικό που έριξε ο όμπερον στην τιτάνια ???
και νάχουμε άλλα μαγικά ?

άσε με το άσμα έχω συγκλονιστεί και γω !
έχω και πάντα δυνατά την μουσική
και μόλις άνοιξα χτες, μου φύγαν ΟΛΑ !!!!!
αχαχαχα


θα περάσει κι αυτό, τι να πω !

περιμένω να ξυπνήσει η ΑΜ αμαλία να μπει
μπας και βάλει καμιά τάξη !
(λέμε τώρα...)


πολύ καλημέραααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλημέρα Χάρη, ευκαιρία να τα λέμε και μεταξύ μας αυτό μπλογκ, ε?

Μη σκιάζεσαι, δεν κάνουμε μαύρη μαγεία! Βέβαια και λευκή δεν τη λες... Ας πούμε τότε, πως εμείς κάνουμε Πολύχρωμη Μαγεία!




Μάγια...
επειδή πλάκα πλάκα, αλλά μέχρι ενός σημείου, κι έχω σαλτάρει με το άσμα, άστο μέχρι να μπει η Α.Μ. να πάθει το πρωινό εγκεφαλικό της, και μετά μπες και βάλε τίποτα άλλο, έτσι??? ΠΛΗΗΗΗΗΗΗΖΖΖΖΖΖΖΖΖ!!!

Negma said...

Καλά... τώρα ξαναδιάβασα τι έχω γράψει στη Χάρη...

Χάρη μου...

αυτό μπλογκ, πολύ ωραίο, εγκο μεγκάλη καρά γκνώρισα εσένα...

Πάει σκολείο τώρα, μάτει κι άλλο ελληνικό...

maya said...

"ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ μαγεία" ...
πολύ το γούσταρα αυτό ....
:)))))))

όσο για το 'άσμα' κυρία μου
ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΕΓΩ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ !
θα αφήσω την τάλισκερ να σε κανονίσει .
κι ό,τι βρέξει, ας κατεβάσει !!!!


υγ.και γιατί περικαλώ δεν λέει καμία σας στην ντίντι ότι ΕΓΩ σκέφτηκα το όνομα του blogspot μας ????
πρέπει να περιαυτολογώ ?!!
τσκ!
ΕΓΩ ήμουν η νονά ντίντι μου!

Talisker said...

ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ?????????????????

ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ..
ΚΑΙ ΝΑ Φ Ρ Ι Ξ Ω !??????



ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΣ ΓΚΑΡΥ ΝΤΕ ΣΦΑΧΤΕΝ???

maya said...

αχαχαχα το διαβατήριο γρρρρρηγορααααααα !!!

maya said...

αχαχαχα




---------κόπηκε το γέλιο .
ΤΩΡα θα δεις μικρή αστέρω τι θα γίνει !
"off with their heads !"
που έλεγε και η βασίλισσα της αλίκης !!
ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΕΙΣ!!!!!
χεχεχε


"γκάρυ ντε σφάχτεν" αχαχαχαχα
αχαχαχα
αααααααχαχαχαχαχα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ !
ρισπεκτ, μην μου παρεις και το δικό μου κεφάλι!

Negma said...

Μάγια, αλήθεια, προλίγου το σκεφτόμουν, και προσπαθούσα να θυμηθώ που το έχει ρωτήσει, για να μπω να το απαντήσω! ΜΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ!


Τάλι μου... αυτός ήταν ο σκοπός! Να πάθεις αποπληξία ακούγωντας, για να μην πάθεις διαβάζοντας. (Να την γλίτωνες δηλαδή, δεν έπαιζε...)

ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΣΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ???????

Negma said...

Ενδιαφέρων τύπος δείχνει αυτός ο Γκάρυ... Αγγλογαλλογερμανός είναι?

Talisker said...

ΔΕΝ ειναι δυνατον να υπαρχει τετοιο τραγουδι
ειναι μονταζ
λαθος ειναι μιξαζ

δεν ΥΠΑΡΧΕΙ
δεν ειστε οι φιλες μου εσεις
να φυγετε
να πατε αλλου
να παρετε και τα κορακια σας και τα παντατιφ σας
να παρετε και το μιξ ποντ σας

Το μπλοκ αυτο σε 5 θα αυτοκαταστραφει


αυτο δεν ειναι μπλοκκκκκκκκ
ειναι το "παλατσο ντεκανταντζαααααααααααααααααααααα"


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

(που εχω τα αλατα???)
ΜΑΜΥ ΤΑ ΑΛΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

maya said...

Παρακαλώ όπως ανεβάσετε το επίπεδο τσαφ μπαμ.

με φθίνουσα εκτίμηση
μάγια σοκαροπούλου

Talisker said...

Αυτο φοβαμαι...
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

οσο για το ποστ

εγω ια χαρα τη βρισκω
η καλη νοικοκυρα ειναι δουλα και κυρα
εχουμε ερθει σε αυτη τη γη για να τιμουμε και εξυπηρετουμε τον αντρα..

τι με κοιτας??
αλλαξα μπουργκα!

σημερα εβαλα κατι σε λιλά!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Λοιπόν, φεύγω.

Όταν φτάσω στο γραφείο, ελπίζω ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, το αφήνω πάνω σας.


(Ακόμα γελάω με τον Γκάρυ Ντε Σφάχτεν! Όχι Φριτς Φον Σφάχτεν... Όχι Γκρεγκουάρ Ντε Σφαχτιέ... Όχι Γκάρυ Οφ Σφάχτσάιρ... ΟΛΑ ΜΑΖΙ!!!)

Φιλιά, σε καμμιά ώρα πάλι εδώ!
(προσοχή στο ΤΙ θα ακούσω μπαίνοντας...)

Negma said...

ΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ,
έγραφα και μετά το είδα!!!!!!!!!

ΓΑΜΩΤΟ, δεν θέλω να φύγω, έχει μπει ορεξάτη αυτή σήμερα, σολάρει!!!

maya said...

axaxaxa λιλά μπούργκα ???????
θα πεθάαααανωωωωωω !!!
άμα σε δω με τέτοιο θα τάχω δει όοοοολα !


όσο για σένα μικρή αστέρω
δεν θα μας απειλείς κι απο πάνω!
τάκανες σαν τα μούτρα του βαμβακίδογλου πώς τον είπες
και μετά μας την λες !!!

Talisker said...

Ο ΓΚΑΡΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΡΒΗΓΟΣ!(ξεχασα να σας ενημερωσω :)

πφφφφφφφ

να φυγτε Στελλα να φυγετε αγαπητη...
οταν γυρισετε βεβαια θα εχει μπει η καστα ντιβα στο μιξ ποντ και καθε κατεργαρης /γαρα
στη μπερζερα της!

και ο Πατροκλος φυλακη για παραδειγματισμο

Talisker said...

Μια ευγενης υποκλιση στους φιλους αυτου του ιστολογιου
Χαρη ντε Φαρμακερη
Ντη Λαιδη Ντη
Ιπποτα των Τιμων ντε λα Κουλπε!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Αααααααααα θα σας μαλώσω!

Η ώρα είναι 11. Ήρθα γραφείο.
Μπαίνω κι είναι ακόμα ο Βαμβακίδης!

ΑΙΣΧΟΣ, ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΩΡΑ???






(το πως το γουστάρω που σας βάζω και χέρι για δική μου μαλακία...)

koulpa said...

πεταλούδι μου
μα θα κάνω τον μπαμπινιώτη ξυλουργός άνθρωπος;.. έστω.. πηγοσείουσα.. εκ του πηγή=οπίσθεια κατά την ευρεία ένοια και σείω=κουνώ κοινώς κουνίστρα θα μπορούσα με να πούμε.. :):)

τώρα το σείω μου θύμισε τον αίσοπο.. κάποια στιγμή ο αφέντης του τον έβαλε να κάνει φαίς κοντρόλ.. του είπε να αφέινει να μπούν μόνο αυτοί που αξίζουν.. ρωτούσε λοιπόν "τι σειει κύον;".. όσοι απαντούσαν την ουρά του και τα αυτιά του γίνονταν δεκτοι.. όσοι καταλάβαιναν "τι συ κυον;" παρεηγιόντουσαν κι φευγαν μόνοι.. :):)
καλά σολάρισα πάλι.. :):)

τάλι μου υποκλήνομαι.. και αναμένω την συμβολή σου στο ιστολόγιον.. :):)

καλημερούδιαααα :):)

Negma said...

OK... νομίζω το "σήκωσα" το επίπεδο, βρίσκοντας άλλο ταιριαστό με την ανάρτηση τραγουδάκι... τι λέτε κι εσείς κόρες???

;ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Dee Dee said...

Ταλι μουυυ

χρονια σου πολλα κι απο εδω!

Να σε χαιρομαστε. Παντα με υγεια και ο,τι ποθεις!!!

xxxxxxxxx