Tuesday 18 May 2010

Κακαο-καίρι

(για πότε μού 'φυγε η ντροπή, ε?)

8 comments:

koulpa said...

xaxa ε μα δε σου πάει η ντροπή.. :):)
βάλε και κάνα λινγκ.. το καβορντηστήρι μου μου βγάζει ένα μάυρο παράθυρο αντί του βινδεο.. κάποιο πρόσθετο του λείπει.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

maya said...

στελλάκι
μια χαρά ξε-κόλλησες !!!
έχει δίκιο ο κούλπα!
δεν σου πάει κιόλας !!!

λοιπόν.
τρελλά γουστάρω το άσμα .
πού το θυμήθηκες ???

"κακΑο κακαΟ κο κο κο
κακΑο κακαΟ κο κοκοκο..."

μμμμ

μια χαρά ...


σκουπίζω τις σοκολάτες
και πάω κάτω σοβαρότερη ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

αχαχα ΣΤΕΛΛΑ!!!!!
τώρα είδα τον τίτλο !
ΕΓΡΑΨΕΣ!!!
(και το label βεβαίως-βεβαίως!)

καλό κακαοκαίρι!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Καθομουν επι 4 λεπτα και εβλεπα τις ιδιες και τις ιδιες γκριματσες της Κρουελα και δεν καταλαβα τιποτα απο οσα συζητατε παραπανω!!!

Κι ολο αυτο επειδη δεν εχω ηχο!!!!

Οταν η αναρτηση βγαζει νοημα μονο με ηχο, βαλτε μια μικρη υποσημειωσουλα, γιατι θα αργησει να φτιαχτει η ζημια μου, να ξερω να μην κανω τον κοπο :):):)

xxxxxx

maya said...

@ντίντι μου
με πέτυχες ονλάιν
και θέλω να σε καθησυχάσω:
τίποτα δεν τρέχει!
δεν το θυμάσαι το άσμα της μίνα ?

απλά παίζει με τις λέξεις η μικρή αστέρω
και λέει καλό ΚΑΚΑΟκαίρι
όπως το άσμα λέει "κακάο καακό κο κο κοκο..." κλπ κλπ

δεν έχει βαθύτερο νόημα...
νομίζω κάτι για τα μαύρισμα μπορεί μόνο ...
:)))))))))

καλή μας εβδομάδα κι απο δω
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

maya μου

thanks για τις διευκρινησεις, να μην νιωθω ουφο :):)

xxxxxx

Negma said...

Ένα λινκ για τον Κούλπα, ιέφτασεεεε!!!

http://www.youtube.com/watch?v=u77jrSuVTLA&feature=related

Κούλπα και Μάγια:
Δεν μου πάνε λέτε ε? ΟΚ, δεν ξανακάνω "ντροπούλες", λοιπόν, αφού!

Μάγια,
σκούπισε σοκολάτες, σάλια, κλπ, έχουμε κόσμο, μαζέψου!

Ντη,
όπως πάαααρα πολύ σωστά σου είπε η Μάγια (μα μες το μυαλό μου να είναι αυτή η κοπέλα? βουλωμένο e-mail διαβάζει...), η έμπνευση είναι άκρως καλοκαιρινή.

Λίγο που ως άκουσμα παραπέμπει σε beach bar, λίγο το κακάο κι η σοκολάτα που παραπέμπουν σε ηλιοκαμένα δέρματα, λαχταριστά λαχταριστά για δάγκωμα κ.α. που δεν λέω γιατί είναι και της Τάλι το μπλογκ... πολύ θέλει να σού 'ρθει η έμπνευση?

Άσε που γενικά λατρεύω Μίνα!

Φιλιά πολλά σε όλους, κακαοκαιρινά!

maya said...

@ντίντι μου
:)))))


@εστρελλώ μου
και γω λατρεύω μίνα .
είχε άλλο νεύρο απο τις άλλες !

π π π πώς βουλώνεται ένα μειλ ...?
όχι, θέλω να μου το περιγράψεις !!

και σκουπίστηκα :)
πάμε άλλη μία ??
:))))

"κακΑο κακαΟ κο κοκοκοοοοο
κακΑο κακαΟ κο κοκοκΟ !"



*UPDATE (στην παιδική χαρά)
για την χθεσινή παράσταση που είδα .
ήταν ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ή !
σε σκεφτόμουν. και σένα και την τάλι .
απίστευτη ανάλυση της κακίας
και των ειδών villains που έχουμε γύρω μας ...

καλημέρα είπα ?
καλημέεεεεερα !!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχ