Tuesday 19 October 2010

-ΩΩΩΩ ΜΙΑ ΖΥΓΟΣ ::::::))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



A long long time ago..... 
σε έναν τόπο χωρίς χρώματα , 
γεννήθηκε το χρώμα σε όλες τους τις αποχρώσεις.
Γεννήθηκε το αγαπημένο μου κοκκινόμαλλο τέρας  όπως μου αρέσει να το αποκαλώ (λογω στριντζιτιδας απο την οποια πασχει εδω και χρονια )...με κορμί και περπατησιά νεράιδας!
(Εννοια σου θα περάσει κι αυτή η μέρα!)
-Η μισες ΤΣΚ!
Απολύτως γκρινιάρα αλλά και ανθρώπινη , 
ευαίσθητη και απίστευτα σκληρή.




Η Μαγια ζωγραφίζει σαν αγγελος, 
περπατάει σαν νεραιδα , 
καπνιζει οδηγωντας και βριζοντας ταυτοχρονως μικρες αθωες ξανθιες υπαρξεις που δεν ξερουν που μενουν ,
έχει τον πιο ωραιο γυναικειο λαιμο που εχω δει αλλά 
τρωει για βραδυνο σοκοφρετες:::))))
-κι ο Θεος επιτρεπει να παραμένει στα ιδανικα κιλά (υπάρχει άραγε αυτός ο τύπος?)

 Γελαει απολυτως γοητευτικα,
το πρωι που ξυπναει κανει δεκα λεπτα να επικοινωνησει με το συμπαν , 
ζει σε ενα υπεροχο σπίτι , εχει υπεροχους ανθρωπους διπλα της και ειναι απολυτως πολυτιμη για εμας,
 τις αλλες δυο!




Επειδη λοιπον εσυ καλο μου τωρα θα κοιμασαι ,
κι εγω αυριο το πρωι θα εχω μαθημα αρα δεν εχει msn
σου σκαρωνω αυτη την αναρτησουλα ....
βιαστικα και λογω πιεσης χρονου αλλα με ολη μου την αγαπη.....


Καλημερα και πολλα πολλα χρονια πολλα!
να εισαι γερη , υγιης και παντα γεματη ζωντανια και ενεργεια , για να δινεις και σε μας στις δυσκολες στιγμες ...


Σ αγαπώ πολύ και σταματώ διοτι αυριο θα εχω σακούλες και μαύρους κύκλους αν κλάψω!.........

(Στελλί συνεχίζεις?
 παλι δε θυμαμαι τον κωδικο για το μιξ ποντ -θα σας βρω το βραδυ:).

υγ:μη βρω τιποτα σεξυ και του διαβολου πραγματα σας το λεω! 




61 comments:

faraona said...

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΛΑ
ΠΟΛΛΑ
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
ΖΩΝΤΑΝΑ
ΤΡΙΖΑΤΑ
ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
ΜΕ ΧΑΡΕΣ
ΚΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.
σμουατσσσσ!



*ΤΑ ΣΧΌΛΙΑ ΣΤΟ ΚΆΤΩ ΠΌΣΤ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΈΠΩ ΔΕΝ ΞΈΡΩ.

Tali said...

pfffffffffffffff
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


τι παρατηρητικοτις!!!


τα φαγε το βατραχακι!!!!

σσσςςςςςςςςςςςς

Tali said...

δεν θα ξυπναω αυριο
θα κοιμαμαι αυριο λεωωωω
και δε θα ειμαι και φρεσκια για το παρτυ

αλλα τεσπα
τωρα τελειωσα!!!

οχι για να μη λετε αυριο που εξαφανιστηκα χτες::)))

καλημεραααααααααα


(τωρα που το σκεφτομαι επρεπε να κανω ενα αφιερωμα στις Ζυγινες

χμμμμμ)

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

maya said...

ti δωρούκλα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΙ ΦΟΒΕΡΗ ΕΚΠΛΗΞΗ !!!!

ταλινσίτα μου !
είσαι απίστευτη !!

δεν έχω λόγια ! δεν έχω.


τι δώρο...


ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

θα επιστρέψω και γω αργότερα .
άργηα να ξυπνήσω !!

είναι μια κούκλα το μπλογκ μας
με τόση χαρά !
μετράμε 3 χρόνια που γιορταζουμε παρέα ...

τι όμορφη ανάρτηση !
ααααχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ




....

φαραώνα μου ???
και σένα ευχαριστώ που ηρθες πρωτη πρώτη στοπάρτυ .
πού το μυρίστηκες ???
:))))))))



καλημέρααααααααααααααααααααααα

faraona said...

E πως να μην το μυριστώ καλό μου?
Οι τούρτες της ΑΜ μούσπασαν τη μύτη μες τα μεσάνυχτα!

Αντε καλημέρα γιορτινή!!!

Negma said...

Τάλι...

είναι κάτι παραπάνω από υπέροχο αυτό που έκανες για την φιλενάδα μας...



Πεταλούδι μου...

Είσαι ένα από τα πιο υπέροχα πλάσματα που έχω γνωρίσει ποτέ και νιώθω - από τις ελάχιστες φορές στη ζωή μου - πΑΑΑΑΑΡΑΑΑ πολύ τυχερή που σε γνώρισα και υπάρχεις στη ζωή μου!!!!!!!!!

Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι όπως σου αξίζει, και να μην χάσεις ποτέ αυτήν την μαγική παλέτα των χρωμάτων που έχεις μέσα σου.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

Υ.Γ. Αν με χάσετε για λίγο, είναι το "πάω δουλειά" και θα σας ξαναβρώ από εκεί.

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Dee Dee said...

Τι ομορφα πραγματα!!!!
Ωραια χρωματα :):)

Μαγια μου

σου ευχομαι να πιασουν ολες οι εχες που θα λαβεις σημερα :):):)

Ο χρονος να σου δινει πληροτητα και ευφορια ! Να ξυπνας καθε μερα πιο γεματη, πιο ετοιμη και πιο ευτυχισμενη!!!!

Χιλια χρονια γεματα υγεια και χρωματιστα ταξιδια :):)

Να σε χαιρομαστε :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

drunk tank said...

OK!
άμα λαμβάνεις τέτοια δώρα και ευχές
τι άλλο να πω εγώ?

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑΑΑΑΑΑ!!!!

βιαστικά βιαστικά από εδώ
περισσότερα later αλλού!

φιλιά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλάααααααααααά

koulpa said...

ωωωωω τι γλυκιά ανάρτηση!! :):)
χρόνια πολλά κι ευτυχισμέναααα :):)

maya said...

εστρέλλα μου !!!!

έxει στήσει τρελλή γιορτή all over η ΑΜ !
και η κυρία φαραώνα των ΤΙΜΩΝ
έχει σπειρει παντού ευχές
με την άλλη κυρία με τα θανατηφόρα λακκάκια !


τι να πω ?

ειλικρινά έχω συγκινηθεί απο όλο αυτό .
απο τα λόγια που έχουν αποδειξει την διαρκεια
και μας κάνουν να γιορτάζουμε τουτο το μπλογκ ΜΑΖΙ
και τα γενεθλια
και τα ζορια
και τα σκατα
και ΤΑ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΑ ΜΑΣ ΥΠΈΡΟΧΑ !!!

και για όσα λέτε σήμερα ?
ΕΓΩ είμαι η τυχερή .
και δεν φανταζεσαι ΠΟΣΟ δυνατά και απόλυτα το νοιωθω σήμερα !!!!!


(τάλι σόρι: ...)
ΚΑΒΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΣΚΕΤΗ !!!!!
:)))))))))))


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

maya said...

@ντιντι μου !!!
κραταω σφιχτά ΟΛΕΣ τις ευχές σου
και μόνο που είπες για χρωματιστά ταξίδια, έλιωσα !!!!

νάσαι καλά
άντε να κάνουμε και τον πάνω χαμό !!
πολύ το περιμένω !!!

φιλιά πολλά χαμογελαστά
χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@κούλπα μου
νάσαι καλά για τις ευχές σου !!
ευχαριστώ !
:))))

maya said...

@στιχάκια μου
και γω για λίγο άνοιξα για΄τι ήθελα να ξαναχαρώ την ανάρτηση γιορτή μου !!!!!

είμαι απο το πρωί έξω με καφέδες και φίλους
και θα το πάω σερί μέχρι αργά :)))
και ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩΩΩΩΩΩΩ !!

σευχαριστω για το τριπτυχο
θα κοιτάξω να τα πάθω ΟΛΑ !!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Παλι παρτυ χωρις την εορταζουσα θα κανουμε.... καταλαβατε;;; !!

Ποτα παιζουν ή ετσι στεγνους μας αφησε εδω;;;

Βαζω εγω κατι κρασια που περισσεψαν απο το μπατσελορ προχθες.... μη λεει οτι ηρθαμε και με αδεια χερια :):):)

τσιν τσιν

να ζησεις Μαγιουλιτα!!!!

faraona said...

Didika
τα πίνουμε οι δυό μας πουλί μου δεν πειράζει.

faraona said...

Στην υγειά σου Μάγια μας!!!!!!

maya said...

είστε μουρλές ??????
το μπαρ στο πράσινο δωμάτιο ΔΕν το είδατε ??????????
τς τς τς

και τα υπέροχα hors d'oeuvres ?
τσάμπα το design ?!!!

είμαι στο γρήγορο
γιατί πέρα απο τις γιορτές
η μέρα έχει τα τρεξίματα
και τα διπλά διαβάσματα !!!!

και θέλω να τα προλάβω σωστά
γιατι το βράδυ θα βγω για ποτάαααα !
τι υπέροχη μέρα .
πολύ μα πολύ σας ευχαριστώ που με είχατε στον νου σας .
με γιορτάζετε και το απολαμβάνω !

άμα γυρίσει η βασίλισσα της οργάνωσης
παρακαλώ μην την αφήσετε να κατεβάσει τίποτα
θάθελα να το χαρώ ξανά αύριο !!!
:)))))))

Dee Dee said...

Εχεις πρασινο δωματιο;;;; Ειναι οικολογικο;;; :):):):):)

Ειναι τεραστιο το παλατι και χαθηκαμε, θα το ψαξω γιατι με επιασε μια λιγουρα :)

Τα κρασακια μου τα ηπια στην υγεια σου!

Κι αυριο το πρωι εδω θα ειμαστε , να πιουμε μαζι το πρωινο μας καφεδακι.

Αυριο ειναι τελευταια μερα δουλειας!!! Μετα θα ξεκουραστω για να με παρει φρεσκια φρεσκια ο Δημητρης, γιατι τελευταια επεσε πολυ ξενυχτι και πολυ κηπουρικη ;)

Ωραια ειναι εδω.... λεω να φλυαρησω λιγο ακομη.

Φαραωνα εισαι εδω ή παλι μονη εμεινα;;;

Δεν εχει μια θετικη αυρα αυτο το δωματιο;;;;
.... για το πρασινο δωματιο λεω με τα καναπεδακια :)


Να τελειωνεις γρηγορα με τα διαβασματα ευχομαι και να περασεις μαγικα σημερα Μαγια μου!

xxxxxxxxxxxx to all :)

faraona said...

εΜ ΕΔΩ ΕΊΜΑΙ!
που να φύγω ?τολμάω?εκτελώ χρέη διπλά με την απουσία της ΑΜ.
Τι κραιπάλη κι αυτή σήμερα?
Αν έτρωγα και στην πραγματικότητα τόσες τούρτες μόνη μου θα έσκαγα μα τον θεό!
εσυ ντιντόνι μου γιατι δεν πας να ξεκουραστείς?
Αντε θα μείνω εγω εδω να φυλάω τα ανάκτορα.
Χικ χικ!
Μαγιούλι καλά να περάσεις κι όταν έρθει η άλλη θα της πω τα δέοντα.

Tali said...

Fara
σ ευχαριστω για ολαααα

και σας ευχαριστω ολους οσους τιμησατε το ιβεντ!!!

εγω ειμαι απο τους ανθρωπους που λατρευω τα γενεθλια και τις γιορτες των αλλων
και θελω παντα
να δινω χαρα

ετσι εννοω τη φιλια
με μικρες τρυφερες χαρουμενες εκπληξεις...

ειδικα τετοιες στιγμες

με τις δικες μου γιορτες κια γενεθλια παλι εχω ενα προβλημα

θυμωνω και πληγωνομαι οταν με ξεχνουν φιλοι και δικοι
ισως γι αυτο ποτε δεν ξεχνω οσους αγαπω

και για να προστατευτω απο αυτο το αναποφευκτο συναισθημα
τις αποφευγω σαν τρελλη

Για σημερα
και αν εξαιρεσουμε την κακια λεξη που δεν αντεξε και ειπε η εορταζουσα

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ησασταν ολοι υπεροχοιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ.......

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΓΙΟΥΛΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ

ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!!::))))))

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

(ΝΑΙ ειμαι πτωμα και τα επομενα 5 λεπτα θα κοιμαμαι

ΑΥΡΙΟ ΟΜΩΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ::)))))))))))))))))))))))))))))))

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

faraona said...

Αντε να δούμε πότε...θάναι το αύριο.

μμμμμμμμμ! φιλιά!
ζζζζζζζ!

koulpa said...

xaxa ορίστε ήλθε το αύριο τι βιαζόσαστε; :):)
δε είδαμε πολύ την γεννεθλιάζουσα αλλά χαλάλι.. αμα περνά καλά.. αυτό δεν ευχόμαστε όλοι; :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

Margo said...

Χρόνια πολλά Μάγια μου! Θα θυμάμαι τα γενέθλιά σου είναι μαζί με του γιου μου:)

Πολύ όμορφη ανάρτηση και το blog σας που δεν το ήξερα.
Να είσαι πάντα καλά γερή και δυνατή, δημιουργική και ευτυχισμένη!

Πολλά πολλά φιλιά!

maya said...

@ντίντι μου
είναι πράσινο απο τα φτερά του παγωνιού .
τιάλλο να το ονομάζαμε ? :)))
γυαλίζει απο καθε γωνία !

μάζεψα τις πιατέλες και τις γιρλάντες
και μετά είδα στο ψυγείο ότι ξεχάσαμε να βγάλουμε το sushi .
ελπίζω να χόρτασες όμως ε ?

με τόσο κρασί, σ'έχω λίγο έννοια !
...και με τόση κηπουρική !!!!

φιλιά πολλάαααα
χχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μουυυυυυ
ΦΥΛΑΚΑ και άγγελε μου !
ήρθε το αύριο ημι-νηφάλιο!
γιατι το λες? με είδες κάπως ?
απλά λίγο άργησα να ξυπνήσω :)

εύγε για χτες !
τάκανες όλα ΣΑΝ ΜΕΓΑΛΗ!!!
ευχαριστώωω





@κούλπα μου
αν με βλέπατε όλη μέρα στα πλήκτρα
μάλλον θλιβερή θα ήμουν .
πέρασα κάθε στιγμή υ πέ ρο χα !
καλημέρα !




@μάργκο μου
ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ το αγόρι σου σαν τα πελώρια κύματα !!!!
πολύ χαίρομαι για τα κοινά γενέθλια .
θα το θυμάμαι και γω :)))

εδώ είναι το μπλογκ του στριντζοπαραλόγου .
δεν είναι πάντα έτσι τρυφερά τα ποστ ...
θα μπαίνεις με δική σου ευθύνη !

σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές .
θα συνεχίσω να γιορτάζω για πολύ ακόμα λέω ...

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ΠανΥπεροχότατη ΑΜ Ταλισκερία ΜΟΥ
κάθε χρόνο είναι ακόμη καλύτερα ή μου φαίνεται ?
αυτή η ανάρτηση έγραψε .
και όχι ως μια μικρή έκπληξη
αλλά σαν το ωραιότερο δώρο μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ξέρω την κούραση που έχεις
τρέχουμε όλοι σε χίλια κομμάτια
αλλά στάθηκες ΓΙΑ ΜΕΝΑ
και μούκανες το ΤΕΛΕΙΟ ΠΑΡΤΥ !!!!



τώρα για τις γιορτές
τάχουμε πει
και μόνο που σε διάβαζα ξανααγχώθηκα μην ξεχάσω π΄λαι καμιά φορά την ονομαστική .

ελπίζω κάποτε
ΑΜΑ μεγαλώσω (σιωπή!)
να μάθω έστω τις βασικές,
ξεπερνώντας το προσωπικό μου δράμα που δεν ΕΧΩ ΓΙΟΡΤΗΗΗΗ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ
!@$%^&^$@!~@#@!!@@$*&^$@!$@!~





σ' ε υ χ α ρ ι σ τ ώ

γ ι α

Ο Λ Α


η πιο ωραία ευχή :)
και... τάχιστη μπορώ να πω
γιατί κοιτάω γύρω μου
και βλέπω ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
που τρελλαΊνονται να αγαπούν
και
ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ !!!!

:))))


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Να 'μαι παλι :):):)

Δεν εχω φαει ποτε σουσι :) Θελω να δοκιμασω καποια στιγμη, αλλα για τωρα θα προτιμησω το σουσαμενιο κουλουρι μου με τον υπεροχο καφε μου :):):)

καλημερααααααα

xxxxxxx

mahler76 said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ

Ra Ma said...

Δεν σας πρόλαβα χθες (συνοδεύσαμε την κυρά Ελένη στην τελευταία της κατοικία) ...και που είναι η τούρτα μου ???

Μου φτιάχνετε το κέφι όταν σας επισκέπτομαι! :))

Χρόνια πολλά, πολύχρωμα και με υγεία!!!

koulpa said...

xaxa μα αυτό είπα.. πρώτα ζουμε και μετά γράγουμε.. που έλεγε μια διαφήμιση.. χαίρομαι πολύ που χαίρεσαι.. που περνάς καλά και που το δείχνεις.. μα τα είπε όλα η τάλι.. λίγοι άνθρωποι μεγαλώνουν τόσο όμορφα.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

maya said...

@ντίντι μου
θα σούλεγα να πάμε όταν ανεβουμε πάνω
αλλά κρίμα είναι να χαραμίσουμε γεύμα για γιαπωνέζικο
άμα έχουμε το 'σαλονέζικο :)))

να δοκιμάσεις .
ασε που δεν παχαίνει και τρως τρως τρως !!!! το λατρεύω !



καλησπέρα κούλπα




ευχαριστώ mahler μου !






@μαρκόνι
έτσι θα σ'άφηνα βρε ?
μες το ψυγείο έχει μια ολόκληρη τούρτα σε μίνι εκδοση
που έκρυψα για τέτοια περίπτωση !

σευχαριστώ για τις ευχές μου και το κέφι σου.
...που σταμάτησες παρ'όλο αυτό που μου λες ...
λυπάμαι πολύ .

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Εχει ζεστη ή εγω ζεσταινομαι επειδη τρεχω;;;

Εκανα εναν κρυο φρεντο και περιμενω να περασει κι αυτη η μερα να αρχιζω να μετραω αναποδα τις ωρες :):):):)

Οταν ερθεις στα μερη μας θα κανονισουμε για εξοδο με φαγητα απο εκεινα που τρως μια πηρουνια και βαζεις ενα κιλο.... να κανεις διαιτα πριν ερθεις :):):)

Περιμενετε να ερθει ο Τερζης για να το κανονισετε;;;
Να με ειδοποιησετε πιο νωρις να κανονισω την πορεια μου :)

Αναμενω :)

Talisker said...

tiiiiiiiiiiiiiii???????????

TIIIIIIIIIIIIIIIIII?????????????POIOSSSSSSSSSSSSSSSS?????????

Talisker said...

ti eipe h Dee molis twra???

faraona said...

Τι είπε η Ντι που την έκανε εξαλλη πάλι δεν καταλαβαίνω...

maya said...

Τ Ι Π Ο Τ Α !

μην ακούς και παίρνεις φόρα !
δεν θα κάνω εγω 500 χιλόμετρα για να δω τερζήδες !

σοβαρέψου !

maya said...

αυτό φαραώνα μου .
εγώ έμεινα άλλαλη
και η τάλι ΛΑΛΗΣΕ !

δεν ήξερα το κόλπο για να την εμφανίσουμε !

Talisker said...

loipon


επειδη για μενα απο σημερα ξεκιναει ενα υπεροχοτατο πενθημερο


επειδη μολις ξυπνησα απο σιεστα και ειμαι ολιγον ζαλισμενη

επειδη επισης
ειμαι σε παρα παρα πολυ καλο μουντ


κι επειδη δεν θα θες να τα κανω γυαλια καρφια εδωμεσα


ΜΟΛΙΣ ΜΑΘΕΙ Η ΝΤΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΣΧΑΛΟΥΚΟΣ ΕΠΑΝΩ

(γιατι για να το λεει κατι θα ξερει)


και μολις κλεισει η Φαρα
τραπεζι

σε θελω απαστραπτουσα
να ανεβεις 500 χιλιομετρα


ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ



ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΗΡΘΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

ειμαι ολιγον νεγκλιζε αλλα μολις πιω ενα καφεδακι θα ερθω στα ισα μουυυ


ΧΕΛΛΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ:::::::::::::::::::)))))))))))))))))))

maya said...

λοιπόν

επειδή εγώ έχω μπροστά μου ένα άλλο ταξίδι 400 χιλιομέτρων την παρασκευή
και σε 2' λεπτά πρέπει να είμαι στην κλασσική γαμοσυνέλευση πολυκατοικίας
και θα χάσω την φάση αυτή

σε αφήνω να λες ό,τι θες
φτάνει να αντιλαμβάνεσαι
ότι δεν κάνω τοσο δρόμο για μπουζούκια
δεν μπορώ!

γειά σας !

μα έχεις τρελλαθεί εντελώς ??????
το κεφάλι μουυυυυυ !!


πάωωωω @$%$@! βαριέεεεεμαι !
καλό καφέ !

Talisker said...

-ΝΑ ΠΑΣ!!!

ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΒΡΕΙΣ

-ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ!


Π Α Ν Ε !

faraona said...

Καλά αν και όταν αυτοσυναρμολογηθείτε (η μία απ τις σιέστες κι άλλη απ την συνέλευση)
μας λέτε και εμάς.
Εγω Τερζηηηηη?????
Να κλείσω τραπέζιιιιιι?


Δεν πέφτω στον Θερμαϊκό καλύτερα...
ΖΑΜΕ ΤΩΝ ΖΑΜΩΝ

Talisker said...

ΕΣΥ ΦΑΡΑ ΑΠΟΚΛΗΡΩΝΕΣΑΙ
-ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΖΕΤΑΙ!

ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΦΙΛΙΕΣ
ΓΙΑ ΘΥΣΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΡΚΟΥΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΑΦΩΣΙΩΣΗΣ!!!!!

ΚΥΡΗΤΤΩ ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ ΜΟΥΤΡΑ

maya said...

πέντε μέρες μούτρα και χαλάρωση ?
δεν γίνεται .
με τα μούτρα πιάνονται οι μύες, να ξέρεις !

μα θά κρίνουμε την φιλία μετρώντας την αντόχη μας σε τερζή ?????
δηλαδή αν έκανε η lisa gerrard συναυλία
θα πήγαινες "ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ" ????????

maya said...

ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΎΡΑ ΜΟΥ
ΠΑΤΉΘΗΚΕ ΤΟ PUBLISH !
ΜΑ
είμαστε σοβαρές κυρία μου ?


εεεεεεεεεεεεεε ?
ξεμουτρώσου
εμφανίσου
στρώσου !

ΓΥΡΙΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


υγ.φάρα μου
γλυκιά μου αντιστασιακΙΑ φαραώνα !

faraona said...

Πές τα βρε Μάγια να μην τα λέω όλα εγω και με μπουφλίσει...
γιατι αν έκανε συναυλία
η Tracy Chapman θα πήγαινες "για τη φιλία μας"?
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!

Talisker said...

poies akrivws einai oi kyries?

maya said...

ή...
ή... κάτσε κάτσε !!!

συναυλία ντέμης ρούσσος
με support tracy
και lisa gerrard ????

γι΄τι ο πασχαλούκος δεν βγάινει μόνος !!!
πρέπει νάφάμε και τις γλάστρες όλες που γκαριζουν
και τους wannabe ρέμους
και όλο το συρφετό που ΕΠΙΛΕΓΕΙ αυ΄τον τον τρόπο διασκέδασης !!!


εδώ δεν μιλάμε για θυσία
μιλάμε για όλεθρο !!!!!!!!!!!

Talisker said...

den me noiazei!

tha pame!

ama me agapate tha pame!!!!
h agaph thelei thisies


episis prin xekinisw ta penthmera moutra
exw na kanw mia dilwsi


eimai erwteumeni

ME TON MARCUS apo tous nightwhis


poli omws!

(den to perimena auto apo sas..oxi oxi oxi ..)

KAI EGW THA PIGAINA SE OLES AYTES TIS NTEKANTANTZES GIA SAS

KAI TELOS!

maya said...

λοιπόν.

1ον
αυτό το "θα πήγαινα..." σε ποιόν τα τσαμπουνάς μανδάμ των βερσαλλίων ?
ΘΑ ?????
σε τα μας ?!


ναι ναι και γω ΘΑ πήγαινα ...

τσκ!

2ον ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ greenglish το ξέρεις ότι τρελλαίνομαι !!!!!!!
!@$%$@!~@$%$@!~@$!'
ούτε κατάλαβα ποιόν ερωτεύτηκες !

Tali said...

ma gi auto grafw tsikelamou

etsi...

gia a se trellanwwwww!!!

O MARKUS
o xanthos Viking apo tous nightwish

na deis to youtube

ekeinos me tis kotsides sth geneiada
kai ta apisteuta makria mallia...

tha ginw metallou

telos!

episis den sou milaw!

faraona said...

Αχ μια απελπισία με πιάνει μ αυτό το ζούδι....
ποιός είν αυτός που ερωτεύτηκε πάλι που νομίζει οτι τον ξέρει αν οχι όλη αλλά τουλάχιστον η μισή υφήλιος????

maya said...

parolo pou mou grafeis opws MISW
8a sou pw oti
an yparxei ENAS kallonos deathas
h stella xerei pws ton lene
kai ton exw dei se fwto kai einai apaixtoy!
kai ellhnotatos.


pfffffffffffffffffita mou.

maya said...

@φαραώνα μου
τι τα θες ?
τα έξαλλα νιάτα !

Tali said...

egw agapw ton Marcus
kai ta xerw ola kalytera apo th Stella

(opws katalavenete h poly sxoli me peirazei..aurio elpizw na ksipnisw normal)


XRONIA POLLA KAI KALWS NA ERTHOUN KAI TA XRISTOUGENNA!!!

yes!

faraona said...

Αντε και καλή Πρωτοχρονιά κι ευτυχές το Νέον Ετος!
Καλά κέρδη σε όλους!

Η πολύ κηπουρική χτυπάει στο κεφάλι.Πού είσαι Ντιντολίνα
ν ακούσεις.
Χαιρετώ σας ..πάω να νανιστώ.

Anonymous said...

..εε..χμ....συγγνώμη....εδώ ήταν το πάρτυ γενεθλίων;
Είχε χαλάσει το ρημαδο-gps και με καθοδηγούσε να στρίβω διαρκώς δεξιά (αργότερα κατάλαβα ότι έκανα κύκλους)..!

Μήπως υπάρχει καθόλου γλυκό βύσσινοοο;;;; (μ΄έπιασε μια υπογλυκαιμία ξημερώματα!)

Dear Maya, χάπι μπέρθντεϊ κι από δω! Ευχές πολλές για ό,τι καλό σκέφτεσαι και δεν αποφασίζεις!

:-)

Anonymous said...

..ααα, το εορτάζον κοριτσάκι έσβησε τελικά τα κεράκια σηκώνοντας τη φούστα (όπως στο σκίτσο); Πρωτότυπο!!

maya said...

@νιου ζαλισμένη !
το κοριτσάκι ξόρκισε ολίγον τα χρόνια της έτσι !!!
δουλεύει λες ...?

σ'ευχαριστώ για την ευχή .
έτσι λέω και γω: όλες τις ιδέες απο τ'αυτί και βουρ !!!!!

καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχ





και καλά κούλουμα φαραώνα μου .
στην άλλη κυρία, την Βασιλοτάτη δεν έχω να προσθεσω κάτι .
άρχισε την πενθήμερη στάση φιλίας .
τσκ !

Anonymous said...

Μα φυσικά και δουλεύει το...κόλπο! Να, σα να σε βλέπω ήδη νεώτερη (μη σου πω με το μπιμπερό)!!
;-)

faraona said...

Στάση εργασιών έχουμε τι στο καλό?

Tali said...

μητηρ
ειχαμε τρεξιμο
χαιρουμε ακρας υγειας και απιστευτης κουρασης...
απο αυριο και παλι κοντα σας::::::::::::)))))))))))))