Tuesday 26 October 2010

Beautiful




Καλο μας παιδι,
με κινδυνο να εχουμε πολλαπλα εγκεφαλικα απο την εμφανιση του μπλοκ,
- απο τις αλλες δυο
και αφου επιβεβαιωμενα ,τις εχω σε καταστολη...


ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ
"βιον ανθοσπαρτον!!!!::)))))"


Καλως ορισες στο κλαμπ...
Εχεις τις καλυτερες ευχες μας και ολη μας την αγαπη και σκεψη σε αυτες τις ομορφες μερες της ζωης σου..


Αργησαμε λιγο λογω τρεξιματος (σχολες, γιορτες, εκθεσειςκλπ)
- αλλα ειμασταν μαζι σου νοητα:::)))))Ειμαι σιγουρη πως το ξερεις καθως και πως εισαι για μας αναπσπαστο κοματι της καλης παρεας::))))




ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ!!!!


(Οι κυριες με τα βελουδα δεν ειναι βαλσαμωμενες , 
απλα σε αυτες τις περιπτωσεις τις βαζω στον αυτοματο πιλοτο 
και αναλαμβανω τους γαμους::))))))!!!)




ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


Σου ευχομαστε απο καρδιάς..TA ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!

27 comments:

Tali said...

ΘΕΛΩ την τουρτα να την κρατησουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

δεν ειναι υπεροχηηηηηηη????

Μαγιουλι οχι οχι δεν θα πως με απειλησες να σκοτωσεις ολες μου τις ταραντουλες μολις σου ειπα πως θα ησουν ενα υπεροχο παρανυφακι!!!!

δεν το λεω!

Dee Dee said...

:):):):):):)

Dee Dee said...

1. Σας ευχαριστω τοσο μα τοσο πολυ που με τα χρονια με κανατε να σας νιωθω τοσο δικους μου ανθρωπους :):):):)

2. Σας ευχαριστω που ανεχτηκατε ολο το ροζ συννεφακι μου τα τελευταια χρονια με τις γεννες, τους γαμους και τα βαφτισια χωρις να εχετε βγαλει φλυκταινες :):):):)

Κοριτσια περασα υπεροχα!!
Τα περιμενα ολα τοσο διαφορετικα!!!
Σε μερικα απογοητευτηκα αλλα στα περισσοτερα μαγευτηκα!!!

Σας υποσχομαι φωτογραφιες εν καιρω γιατι θελω τοοοοοσο πολυ να σας δειξω ολο αυτο το μεγαλειο που κανονισε η αδερφη μου (οργανωτρια ολων) για μενα! Ολοι μου ελεγαν οτι ηταν σαν βασιλικος γαμος. Ισως να το ελεγαν επειδη με αγαπανε, αλλα εχω τοσο εμπιστοσυνη στην Βικυ που νομιζω οτι δεν ηταν μονο υπερβολη αυτα τα λογια :):)

Θα ηθελα να σας δειξω την καθε λεπτομερια. Να σας περιγραψω πως ενιωθα την καθε στιγμη. Αλλα αδυνατω. Δεν ειμαι καλη σ' αυτες τις περιγραφες :)

Θα σας πω ομως οτι οι τελευταιες 4-5 μερες ηταν οι καλυτερες τις ζωης μου. Αγχος υπηρχε ελαχιστο και τα ευχαριστηθηκα ολα στο επακρο.

Να φανταστειτε μετα τον γαμο το ξημερωσαμε σε ενα KARAOKE,εγω με το νυφικο να τραγουδαω το "καλυτερα οι δυο μας" και ο Δημητρης το "αλλοθι"....Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ δηλαδη.
Μετα πηγαμε και για πατσα (επειδη τον μελετουσαμε τελευταια). Το νυφικο το εκανα σαν τα μουτρα μου απο το να το σερνω απο δω και απο κει :):)

Ηταν ολα τελεια τελεια τελεια!!

Ειχα και καποιες απωλειες... εχασα το κινητο μου και χαλασε η φωτογραφικη επειδη την ελουσα με ουισκι στο KARAOKE. Το καλο ειναι οτι δεν εχασα τα στοιχεια που ειχα περασμενα στο κινητο , επειδη τα ειχα περασει στον υπολογιστη μου και δεν χαθηκαν και οι φωτογραφιες της μηχανης επειδη η καρτα μνημης ειναι μια χαρα :):):)

Σας επριξα πρωινιατικα..... κι εχω τοσα ακομα να σας πω ! :)

Τα υπολοιπα σιγα σιγα!

Τωρα εχω μια μετακομιση να οργανωσω!

κοριτσια
ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


φιλια σε ολες σας και σας ευχαριστω!!!!!

Negma said...

Ντηντόνι μου νυφιάτικο,

ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ,
να είσαι στη ζωή σου, τόσο ευτυχισμένη, όσο αυτές τις μέρες που περιγράφεις!!!!!!!!!!!!!!

Είναι αλήθεια ότι στον στολισμό δεν λάβαμε μέρος εγώ και η Μάγια, καθώς και ότι μας τάραξαν στα υπογλώσσια για να καταφέρουμε να μπούμε εδώ, αλλά: Αυτό που μετράει για μένα δεν είναι ΤΙ σε έκανε ευτυχισμένη αλλά ότι ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ευτυχισμένη.

Και χαίρομαι τόσο πολύ με τις χαρές των φίλων μου!!!!!!! ανεξάρτητα από το αν τα ίδια πράγματα, εμένα, θα μου προκαλούσαν τα ίδια συναισθήματα.

Εγώ ειδικά, θέλω να σου ζητήσω και συγνώμη που δεν ήμουν εδώ γύρω τις τελευταίες μέρες να σου ευχηθώ, να τα πούμε... αλλά... συνέπεσε να έχω άλλου είδους "τελετές" στο ίδιο χρονικό διάστημα - μακριά κι έξω από δω!!!

Είμαστε καλά, προχωράμε, και εις άλλα με υγεία, γιατί έχουμε και "λέφτερες"!!!!!!!!!!!!!

faraona said...

Ντιντολίνα?
παντλεύτηκες παιδί μου?
Μπλάβο σου!
Αντε και σ ανώτερα.
Καλέ ?
το παιδί το βαφτήσατε?
Η το ξεχάσατε παραζαλισμένοι απ τα γλέντια?
Θελουμε φωτογραφίες με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.
Φιλιά αγκαλιές και τέτοια!!!!!!
Νάστε ευτυχισμένοι και σας εύχομαι του Αβρααμ και του Ιακώβ τα καλά και τ αγαθά!

σε φιλώ
σταυρωειδώς,
στριφογυριστώς,
σφιχταγκαλιαστώς,
και όλα τα εις
-τως!!!!!!!!

Dee Dee said...

Στελλα μου

δεν θεωρω οτι η ευχη "και στα δικα σας" ειτε για τον γαμο, ειτε για παιδι, ειναι ευχαριστη για ολους τους ανθρωπους.

Συνηθιζω να λεω "Και στα δικα σας εαν το επιθυμειτε" :):):)

Να σου πω την αληθεια δεν νιωθω να αλλαξε τιποτα τωρα. Εφυγαν πολλα λεφτα και τρεχαμε πολλους μηνες για λιγες ωρες!
Θα προτιμουσα να υπηρχε μονο το γλεντι :):):)

Στον πολιτικο γαμο,περσι, ενω ζουσα ηδη 5 χρονια με τον Δημητρη, κι ενω λεγαμε οτι δεν θα αλλαξει κατι, αλλαξε!
Συνειδητοποιησα οτι ο Δημητρης ειναι πλεον η οικογενεια μου. Αν παθω κατι αυτον θα ρωτησουν για οποιαδηποτε αποφαση δεν ειμαι σε θεση εγω να παρω, οχι την μαμα μου :):):):):) Κι αυτο με εκανε πολυ χαρουμενη. Ειναι μεγαλη αλλαγη αυτο αν το νιωσεις.
Στην καθημερινοτητα φυσικα δεν αλλαξε κατι, ουτε προς το καλυτερο, ουτε προς το χειροτερο ευτυχως :):):)
Η μπεμπα μας αλλαξε αρκετα το προγραμμα , αλλα ηταν αναμενομενο :)

Αυτες οι μερες ηταν υπεροχες οχι για το γεγονος του μυστηριου, αλλα επειδη μεσα σε μια χαοτικη κατασταση με πολυ τρεξιμο, υποσχεθηκαμε ο ενας στον αλλον να ειμαστε χαλαροι γιατι υπηρχαν απειρες αφορμες για τσακωμους, οταν μπλεκουν μαμαδες και σοι γενικως. Και δεν μαλωσαμε ουτε μια φορα. Κοιτιομασταν και χαμογελουσαμε.

Και ολο αυτο το κλιμα συνεχιστηκε ολες τις μερες. Λες και μας μαστουρωσαν ειμαστε :):):)

Ευχαριστω για ολα Στελλα μου!!!!
Ευχομαι τα ασχημα τρεχαματα σου να τελειωσαν οσο πιο ανωδυνα γινεται!!!!

Φιλακιαααααααααααααα

Dee Dee said...

Νατασσα μου

παντρευτηκα και με παπα και περασα υπεροχα :):):):)

Τα ειπαμε και στο fb βιαστικα :)

Θα υπαρξουν και φωτογραφιες μολις εχω καμια :):):)

Φιλακιαααααααααααααααα

Dee Dee said...

Κατι εχει παθει και μου βγαζει διπλα τα σχολια μου

εγω κανω τις διαγραφες συνεχεια που φαινονται απο πανω

maya said...

ανακοινώνω ότι μόλις τελείωσα ΠΑΛΙ την φασίνα στο player!
και όχι μόνο αυτό
αλλά το official mixpod του τρίο στριντζες
-χωρίς κατάχρηση εξουσίας μου!-
πάιζει ΚΑΙ τον μαζώ ΚΑΙ τον τερζή .
όχι για να δεις πόσο κυρία είμαι !!!!!

ΚΑΚΟΜΟΙΡΑΜΟΥΤΑΛΙ
μην και ξαναλλάξεις το player !!!
ΜΑΘΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΌ !
τσκ !


στο θέμα μας τώρα ---->

faraona said...

...κάποια σε παιδεύει λίγο Μάγια ε?
ονόματα να μη λέμε...

maya said...

ΟΛΑ τα καλά του κόσμου να έχεις ντιντι μου !!!!
(θα σε περιλάβω μετά γαλλική μύτη που μου θες και τούρτα !)

Να λούζεσαι στην αγάπη και τα χαμόγελα .

Να θυμάσαι τις στιγμές που εξατμίζουν τα δύσκολα .

να απολαμβάνεις κάθε γέλιο σαν πρώτο !

ευτυχία πάνω απ'όλα σου εύχομαι .

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ







-------------------------------
εχμμμμμ....
φλύκταινες ??
εγώ όταν νοιώθω ότι γίνεται too much,απλά απέχω .
στα ποστ με πολύ μωρουδιακό και ρομαντισμό
προτιμώ να μην εκφέρω γνώμη και γκρίνια :)))))

ό,τι και να είναι για μένα
ΧΑΙΡΟΜΑΙ για την χαρά σου .
τέλος.



πολλά πολλά φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ !!
ΚΑΘΕ φορά που κάνει ποστ, ΑΛΛΑΖΕΙ τον 'παίχτη' !
τσκ λέμε !

ενταξει κυρια μου !
ξέρουμε ότι δεν θες να μοιράζεσαι με τους πληβείους
αλλά νάχεις και προσωπικό 'παίχτη' σε ΚΟΙΝΟ παλάτι ...?
τς τς τς

Dee Dee said...

Μαγια μου

ευχαριστω πολυ πολυ για τις ευχες :):):):)

Μολις καταφερω θελω τοσο να σας δειξω φωτογραφιες :):)

xxxxxxxxxxxxxxxx

Dee Dee said...

Ταλι μου

ευχαριστω για αλλη μια φορα για αυτο που οργανωσες εδω για μενα!!!!!!!

Ειναι συγκινητικο επειδη ξερω οτι δεν μπαινει στον κοπο μια ΑΜ να κανει τετοια πραγματα αν δεν τα νιωθει :):)
Ποσο μαλλον με ρισκο να προσφερεις αιθερα στις αλλες δυο :):):):):)

Ευχαριστω ευχαριστω ευχαριστω!!!!!

Και τωρα μπορειτε να αλλαξετε αναρτηση γιατι νιωθω να εχω μονοπωλησει τελευταια με τη ζωη μου και αρχισα να με κουραζω κι εμενα :)

Ας σβησουν τα φωτα να ξεκουραστουμε μεταξυ μας :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tali said...

-Oriste

οριστε κυριες και κυριοι ενα φωτεινο παραδειγμα της μεγαλοπρεπειας και της σεμνοτητας μιας Λεαινας!!

Υστερα μας λενε φαντασμενες και πως θελουμε να μονοπωλουμε το ενδιαφερον!!!!

Οριστε που αρκει μια κινηση να μας σκλαβωσει και να γινουμε

αγγελοι καλοσυνης!!!

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΝΤΗΗΗΗΗ
Θ Ε Α !!!

Tali said...

O ΠΑΙΚΤΗς??

ποιος παικτης?
παλι για ανδρες μιλατε εδω μεσα???
ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ?

faraona said...

μην ξαναπειράξεις τον παίχτη σ έφαγα!
Βάζω ωτοασπίδες οταν μπαίνω για να μην ακούω τις ιαχές των βαρβάρων...

maya said...

(ευχαριστώ φιλταώνα μου!)

ή



λέω, ή
κάνεις μνεία και στο ΤΙ κυρια είμαι ΕΓΩ
που έκανα φασίνα ΠΑΛΙ με στυλ, υπομονή και ίσιο μαλλί
ΚΑΙ σου άφησα και τα λαικοτράγουδα,

ή
στο λέω
θα γίνει αναρχικό το παλάτι.

κάθε φορά που θα βάζεις τον άλλον παίχτη
θα μπαίνω και θα τον εξαφανίζω με ΤΕΖΑ!

ΦΛΙΤ !

Tali said...

ma den xerw
poios einai gia na ton peiraxwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tali said...

wwwwwww mayouli


παραληψις μου !!

ΜΙΣΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

ΜΕ υποκρουση Τερζη.οκ?

Tali said...

ΩΩΩΩ


μα ωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!

Ευχαριστω τη Μαμυ που με το μαγικο χερακι της εβαλε τα πραγματα στη θεση τους και φορεσε και ενα αυτοκολητο στον παικτη

ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΩΡΙΖΩ

μολις καταλαβα τι λεγατε
οκ
οκ
οκ

maya said...

------>

άσχετο:

έχει ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ντοκυμαντέρ στο πρίσμα+ για την τέχνη, πώς άλλαξε τον κόσμο...

faraona said...

Πάω να το δω!!!!!Μάγια να τα λές αυτά ακούς?

faraona said...

πολύ μ αρεσε η ανάρτηση της θυγατρός....ήπως να ρίξω εναν τρίτο γύρο κι εγω?

maya said...

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ????
να κάνεις γάμο
για να σου κάνει ανάρτηση ?!!!!!!


ε ποτέ !

Dee Dee said...

Θελω να μαθω τι φανταζοσουν οτι ηταν ο παικτης μεχρι να μπει η ταμπελιτσα και να καταλαβεις :):):):):):):):):)

Φιλακια σε ολες!!!!!!!!

faraona said...

Μαγια μου καλό μου γάμο είπαμε ...δεν είπαμε θρίλερ ...τώρα πιά εχω αποκτήσει ειδικότητα στο να τα αποφεύγω...τα θρίλερ εννοώ.
Με εννοας?
Αλληλοκατανοηθήκαμε?