Friday 29 October 2010

29 Οκτωβρίου ΞΑΝΑ γιορτάζουμε μαζί ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΕΛΛΑΑΑΑ !



ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Με αφορμή τους γάμους (γιατί κάνει πολλούς για να τους εμπεδώσει !!) της Ντιντίνιας, κυρίας των τιμών, με τον χρόνια-του-πολλά Δ της, επισπεύδουμε χαρμόσυνα το πρόγραμμα των χειμερινών μας happenιιιιινγκ:

ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ/ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το βασίλειο της Τσουγδοκίας με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων για την υπέροχη εκείνη μέρα πριν ΛΙΓΑ χρόνια, την 29η Οκτωβρίου, όταν γεννήθηκε η ΣΤΕΛΛΑ μας. Αναστέλλουμε εκδικάσεις σαχλοτήτων κι απαγχονισμούς μπουρδών (φτάνει να μην μας προκαλούν!). Εστιάζουμε με πολλή αγάπη στις χαρές, τις ζεστές μα και τις αναπάντεχες που μας χαρίζει. Dress code: εννοείται μακρυά φορέματα και black tie για όλους! ναι, ακόμη και για την χαρίκλεια! Θα έχουμε εδέσματα από την Λήμνο, την Τυνησία, την Σικελία, το Πουκέτ και άλλη μία κουζίνα/έκπληξη. Ποτά θα σερβίρονται από ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ σερβιτόρους (ναι σε τομείς που μεγαλώνουν το ενδιαφέρον του σφηνακίου λέω) καθ’όλη την διάρκεια της γιορτής. Η μουσική θα είναι σε αναμετάδοση από τα χρυσοποίκιλτα decks. Η ένταση δε, απαγορεύεται να σταματήσει πριν κουραστούμε να χαμογελάμε. Και να χορεύουμε. Και να χαιρόμαστε που έχουμε ΤΕΤΟΙΑ φίλη.
άρα δεν θα γίνει.
Άρα LET THE FUN BEGIN !!!!

ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ
Καμιά φορά, στον παράλογο κόσμο που ζούμε, μια ακτίνα φως βγάζει την γλώσσα κι έπειτα χαμογελάει. Αυτό κάνουμε εδώ τόσα χρόνια παρέα, αυτό ψάχνουμε για να μην χάνουμε το χιούμορ μας και την ψυχική μας υγεία, αυτό πρεσβεύουμε όταν στεκόμαστε απέναντι στα ζόρια και τα ακατανόητα. Και τέτοιους ανθρώπους επιλέγουμε δίπλα μας αν είμαστε τυχεροί! Που μιλάμε την ίδια γλώσσα. Τρυφερή, δίκαιη, σκληρή και πάν’απ’όλα, ΟΜΟΡΦΗ. παντού της.

Σ Τ Ε Λ Λ Α Κ Ι  Μ Α Σ    Π ο Λ ύ Χ ρ Ω μ H     ! ! !

47 comments:

Talisker said...

ax ti teleio!!!

TXXXXXXXXXXXXXXXX


SERNOMAI APISTEYTA EDW KAI KANA DIO WRESSSS

XRONIA POLLA STELLI


TI T E L E I O !!
THA PATHEI PLAKA!!

XXXXXXXXX

AURIO XIMERWNEI MIA YPEROXI MERA!!!!

maya said...

:))))

δεν ξέρω, εγώ πάντως την γιορτάζω με μαρόν γκλασέ !!!!!!!
μια γλύυυυυκα !


χρονια πολλάαααααααααααααααα


υγ.'σέρνεσαι' ως σύνδεση ή ως κούραση ???

Talisker said...

απο τη συνδεση
εκτος κι αν κανει καποια αναβαθμιση ο μπλοκερ δεν ξερω.....

μπουκλες ή καποιο σινιον για αυριο???

maya said...

χμμμμ θέτεις σημαντικά ερωτήματα ...
πρέπει να το δούμε αυτό .
η εορτάζουσα τι κανόνισε με την υβόν ?

τον ατάκα τον ειδοποιήσαμε να βρει το παπιγιόν του?

Talisker said...

ο Κωσταντινος -συγγνωμη λιγο -
ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΘΗΝΑ??????????????????????

μηπως να βαλει μια γραβατα σε λιλα που ειναι και η τελευταια λεξη της μοδος?

maya said...

ναι ναι
είναι και η τελευτάια λέξη της στέλλας !
λιλά λοιπόν κι ας είναι και γραβάτα !


ναι τον ακάθιστο έχει !!!
ΠΑΛΙ αθήνα !
γάμος λέει ..

koulpa said...

αααα κοντά κοντα οι γιορτές.. :):)
να τη χάιρεστεεεεε :):)

Negma said...

ΡΕ ΣΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΣΣΣ!!!!!!!!!!

ΡΕ, ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ, ΡΕΕΕΕ!!!!

(Πόσα "ρε", είπα?)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

Πάω ν' αλλάξω λίγο το δικό μου, από κει, να βάλω λινκ εδώ, και ξανάρχομαι! (Να φορέσω και το μωβ σιφόν που μου άφησε η Τάλι...)


ΤΙ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

Dee Dee said...

Τι τελεια φωτογραφια που βρηκατε!! :):)

Χρονια πολλα πολλα κι ευτυχισμενα Στελλα μας!!!!!!!!

Σου ευχομαι τα καλυτεροτερα και να πραγματοποιηθουν ολες οι ευχες που θα λαβεις :):)

Να σε χαιρομαστε!!!!

Θα ξαναρθω με καφε!

xxxxxx

Negma said...

KAI MOY ΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΑΑΑΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

ΤΙ ΤΑΞΙΔΙ... ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ, ΦΕΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΚΟΥΩ...!!!

Negma said...

@maya - talisker

Δεν έχω λόγια... Για τα όλα σας, όχι μόνο για το σημερινό... Ένα δείγμα, μια γεύση, είναι στο σημερινό.

Πόσο σας ευχαριστώ, πόσο πόσο πόσο...


@koulpa - DeeDee

Νά 'στε καλά, χίλια ευχαριστώ!!!

Talisker said...

H μικρη χαρτωμενη μωβ λιλα σταγονα οταν λεει κοματαρα εννοει αυτη τη γλυκαναλατη ερωτικη ισπανουρα που μοιαζει γαλλικουρα????

πφφφφφφφφφφφ

Μαγιουλι να κλεισουμε τις πορτες
φευγει λεει !!
-που παει?????


Ντηηηηη κι εγω μολις εκανα καφε και μασκα αργιλου ...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ

Μα

Negma said...

ΜΑ ΠΟΥ ΤΗ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ???

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ???????????


Επίσης η στιχομυθία:

- Το λιλά είναι η τελευταία λέξη της μόδας
- Είναι και η τελευταία λέξη της Στέλλας

είναι όλα τα λεφτά!!!!!!!!!!!!

ΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Talisker said...

Loipon

μπορω να ορκιστω...

τα εκανε ολα μονη της!!!!

εμενα απλα με ενημερωσε οτι το ανεβασε..

ειναι ολο δικο της εργο και ειναι υπεροχο !!
Τα μοιρασαμε
εγω το δικο της , αυτη το δικο σου, αρα εσυ μετα εμενα,
- λολ κανονισε

να την ξεπερασειςςςςς!!:::)))))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

και στα ποσα μπαινεις ειπαμε???

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

28?
29?

(πιο πανω δεν εχει !)

Negma said...

Ωχ... χμμμ... ναι... όντως...

Δεν θα προλάβω να πάω πιο πάνω.

Τα τελευταία μου γενέθλια θα είναι αυτά.

ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ????????????????

ΠΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΟΟΟΟΟ???????

Που αν ήταν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη στιγμή, θα σού 'φερνα την Πούλια και τον Αυγερινό, αλλά ΜΕΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ δεν βρίσκομαι ΚΑΝ κοντά σε υπολογιστή??????????????

Μπράβο Μαγιουλίτα, πολύ ωραίρα τα μοίρασες, μπράβο μπράβο, όχι, μπράβο...

Βρήκα και τι δώρο θέλω να μου πάρεις για τα γενέθλιά μου... ΛΑΠΤΟΠ & ΣΤΙΚΑΚΙ ΣΥΝΔΕΣΗΣ!!!!!!!!! Να το κουβαλάω τον Αύγουστο στις παραλίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dee Dee said...

Εμεις τα λιονταρακια επιτηδες γιορταζουμε Αυγουστο.... για να λειπετε ολοι και να μη βλεπετε ποσα καιρακια σβηνουμε :):):):):):)

Εκανα το καφεδακι μου.... δεν ειχα μωβ κουπα εδω να σε τιμησω ομως :):):)

Στελλα σημερα δουλευεις ή καταφερες να το κανεις 4ημερο;;;

Negma said...

Μπα, που τέτοια τύχη... εδώ ούτε να πεθάνουμε δεν μπορούμε! Τρεις κι ο κούκος έχουμε μείνει και δεν μπορεί να λείψει ψυχή...

Με τιμάς με τόσα άλλα, κοπελίτσα μου, στην κούπα θα κολλήσουμε???!!!

maya said...

κ α λ η μ έ ρ α !!!!

bonjour !

hola chicas !!!!!!!!!!!


αχ ωραία ε ?!!!
χαρηκες στελλάκι ?
:))))))
και γω πολύ !

κι εχω να πω ότι έκανα την ανάρτηση λιώμα χτες!
ευτυχώς τόχα γράψει το κείμενο πριν
αλλοιώς θα βλέπαμε τα άλογα να πετάνε στα σύννεφα πάνω απο την κούνια !!!!!!!
με οδηγό την νυχτερίδα μου ! με σινιόν !


τεσπα
η ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ είναι το χειροκρότημα της γαλάνη ΑΜ μου !
και το τραγουδάει η αθηνά ρούτση στα πορτογαλλέζικα .
go figure !
αλλά μαρέσουν τα μπερδεμένα !!!

και είναι ονειρεμένο
και ΑΡΕΣΕΙ και στην στέλλα
το ξέρω
και γι'αυτό χαμογέλα !
(αν δεν σπάσει η μάσκα τερρα κόττα !)

δουλειά ε?
τι μας νοιάζει???
εμείς έχουμε γιορτή !!!!!!!!!!!


αυτο με το γενέθλιο ποστ της ΑΜ
θέλω να ζήσω
με το λαπτοπ στις άμμους στέλλα !!!!
αχαχαχαχα

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

OYAOY!

Έγινε ΑΚΟΜΑ πιο μωβ, εδώ μέσα, ή άρχισαν να βλέπουν μωβ τα ματάκια μου??????????

Περνάω πολύ ωραίαααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!

maya said...

αμ πώς κυρια μου ?
να μην σε γιορτάσουμε όπως σου πρέπει ?!!!!
:))))


κι ετοιμάσου γιατί κατεβαίνει κι ο Ατάκας !

Negma said...

YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!

Κων/νε,

έλα, πες αλήθεια...

για τα γενέθλιά μου έρχεσαι, ε? ε?

Απλά λες, και καλά, γάμους και τέτοια, για να μην ζουλέψουν οι άλλες στρίντζες, ε? ε?

Tali said...

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

-ΜΟΛΙΣ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ!!!!!!!!!!


Σ Γ Δ Ο Υ Π !!!!!!!!!!!!!

faraona said...

Αντε πάλι!!!
Πάλι γενέθλια???

Βρε βρε βρε ...τι γίνεται εδω???!!!




Νεγκμα μου χρόνια πολλά πολλά πολλά
ευτυχισμένα,δημιουργικά,δυναμικά,γεμάτα με ταξιδιάρες στιγμές, πολύχρωμες και χαμογελαστές.

Τι ανάρτηση τι μωβίλα είν αυτή θεούλη μου!!!!


ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!!

Negma said...

E?

Ποιες κάρτες?

maya said...

axaxaxa ΗΡΘΑΝ ?????

η ...τρίτη κάρτα είχε αγωνία
μην ΘΥΜΩΣΕΙ η μεγαλειότητα σου !!!!



κάρτ-ποστάλ απο τα ιωάννινα
προς την ΑΜ στέλλα μου !
επιστροφή στις σταθερές αξίες!!!
τρελλαίνομαι για κάρτες !

καλημέρα φαραώνα μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Α, ΟΚ, γι' αυτό δεν καταλάβαινα...


ΦΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!

Dee Dee said...

Στειλατε καρτ-ποσταλ;;;;

Απιθανο!!!!!!!

Τελεια εκπληξη Στελλα ε;!





Πω πω μωβιλααααα :):):):):):):):)
Να φωναξω και την κουμπαρα μου που το γουσταρει τρελλα; :):):)

Dee Dee said...

επιτελους αλλαξα γαμο-αβαταρ :):):)

Δεν ειναι τελεια τα φυλλαρακια μου;; :):)

Ειστε ακομα εδω;;;

Ξερω ξερω, το γλεντατε εξω και μ' αφησατε παλι μονη να βολοδερνω.

Εγω δεν τα μαζευω, να ξερετε.
Θα τα αφησω να τα καθαρισετε εσεις οταν γυρισετε.
Δεν μπορω αλλο συμμαζεμα και καθαρισμα γι' αυτο τον χρονο.
Απο το 2011 και μετα παλι :)

Καλο Σαββατοκυριακο τσουπρες!!

Anonymous said...

Χρόνια γλυκά κι ευτυχισμένααα, Stella!!
:-)

Υ.Γ. Νο1: άφησα το δώρο σου στο περβάζι του παραθύρου, πίσω απ΄τη γλάστρα με τον δυόσμο! (είναι αυτό με τη φούξια κορδέλα-πάει πολύ με το μωβ!)

Υ.Γ. Νο2: Maya, τι υπέροχο γλυπτό αυτό στη φωτό!! (ξέρουμε ποιός είναι ο καλλιτέχνης;)

maya said...

@ντίντι μου
ΥΠΕΡΟΧΑ φθινοπωρινά χρώματα το άβαταρ !
αι λάικ ! πολύ :)

ΕΣΥ να μην κάνεις τίποτα .
είναι η εποχή που μόνο θα απολαμβάνεις,ακούς ?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@νιου μου
αχ !!! τον δυόσμο ...?
τον πήρα για να φτιάξω το ντιπ ...
το δώρο ελπίζω νάναι στην υποδοχή .
στέλλα, ρώτα τον edouard . θα ξέρει .


το γλυπτό
είναι δουλειά του xavier veilhan
στις βερσαλλίες no less !
μπορέις να δεις παραπάνω εδώ http://www.chateauversailles-spectacles.fr/spectacle.php?spe=15&lang=eng

δεν είναι εκπληκτικό ??


καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Δώρα, ευχές, φιλενάδες πάνε κι έρχονται, πειράγματα, γέλια...

ΜΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!!!!!!

Ακόμα και σήμερα, the day after... που μπήκα με τον καφέ μου, κι αμέσως αντίκρυσα αυτήν την εικόνα μ' αυτό το θεϊκό γλυπτό (ανεξαρτήτως του μωβ, σοβαρά τώρα), στην συνέχεια την κούνια που αιωρείται, και ξεχύθηκε κι αυτή η μουσική... Παρακάτω μαζεμένα χαρούμενα οικεία πρόσωπα...

ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΕΛΗΣΩ??????????????

Ξανα-μανά-ευχαριστώ, δεν ξέρω τι άλλο να πω...

Απολαμβάνω για λίγο τον καφέ μου μαζί σας, πριν αρχίζω τις γνωστές σαββατιάτικες φασίνες και τρεχάματα.

maya said...

απλά μια γλυκιά σταγόνα απο την αξία σου εστρέλλα μου

καλημέρα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

υγ.το βράδυ θα φοράς το φόρεμα του ποστ ...?
να στείλω την άμαξα απο πάνω?

drunk tank said...

Στελλίιιιιιιιιιιιί!!!!

χρόνια πολλά και από εδώ!
χρόνια καλά!!!
κάθε χρόνος που περνάει να σε βρίσκει και πιο ευτυχισμένη!!!
...κι ας μη κατέβηκα για τα γενέθλιά σου
χαίρομαι διπλά που συμπέσανε!!!!
get readyyyyyyyyyyy

@Tάλι

ο ταχυδρόμος ζει?Ή τον βρήκες να γελάει στην πόρτα διαβάζοντας τις κάρτες?
Και μη μισείς την 3η κάρτα, είναι καλό παιδί, εγκρίνω

παπιγιόν?
μετά τη λιλά γραβάτα? (πώς ακριβώς είναι το λιλά? ψιλογοζ φορούσα πάντως...)
δε νομίζω...


kisses everybody

Talisker said...

Κωσταντινε μου υπεροχοτατε!!!!!!!!!!!!!!!!!!


σε περιμενα για να σχολιασω αν και θα σας παρω μετα και τηλ στην εξιδο

ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΞΕ-ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ!!!

σας ευχαριστω χιλια που με σκεφτηκατε!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΤΡΙΤΗ
θα της γραψω μεηλ μεσω της Μαγιας !!!:::))))


ηταν απιστευτη εκπληξη !!!!!!!!!!!!!!!!


να περασετε υπεροχΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

maya said...

έχουμε πάθει μια αγωνία με την 3η κάρτα ????

μην πέσει στην ΟΡΓΗ της βασιλίσσης ?
αχαχαχαχα
ε ρε γλέντια !!!!

τι εννοΑεις ατάκα μου?
θα μούρθεις με ροζ γραβάτα?
πρέπει ΟΝΤΩΣ να βάλω τουαλέττα ?
χμμμ δεν ξέρω αν προλαβαίνω να πατήσω σίδερο στην ουρά !


ΑΜ μην και ξεχαστείς πάλι!
να μιλήσουμε ε ?

Anonymous said...

Mayaaaa, είναι πολύ καλός ο καλλιτέχνης-βρήκα και την ιστοσελίδα του!

Μα είσαι...ντιπ αλλοπαρμένη;
Πήρες το δυόσμο της γλάστρας;;; Αφού αυτός είναι μόνο για ομορφιά! Άάάάλλος είναι αυτός για χρήση στην κουζίνα!
(τέλος πάντων, αφού ήταν για καλό σκοπό, δεν πειράζει!)

Καλημέρααα!!
:-)

maya said...

@νιου μου
ναι και μένα μου άρεσε όσο τον έψαξα .
είναι και παρήγορο να υπάρχουν φρέσκες ιδέες ...

ΑΛΛΟΝ δυόσμο έπρεπε να βάλω ...?
γι'αυτό έχω την στέλλα με πονόκοιλο απο χτες ?!!!!
τσκ !


καλημέραα
χχχχχχ

Anonymous said...

Χαχα, όχι κι αυτός τρώγεται, αλλά δεν είναι σωστό να χαλάμε την όμορφη εικόνα για να ικανοποιήσουμε τη λιγούρα μας!

Καλημερούδια!

maya said...

ναι ρε παιδί μου
αλλά δεν είναι όμορφη εικόνα
η ικανοποιημένη λιγούρα ...?
:))))))))

Anonymous said...

..χμ..όμορφη δε θα την έλεγα, αλλά σίγουρα ενδιαφέρουσα!!

Negma said...

Μπορεί να μην φορούσα το φόρεμα της φωτό, αλλά... "με" πρόσεξα όσο μπορούσα!

Κι εσύ, σαν άλλη νεραϊδονονά, μπορεί να μην μου είχες φέρει άμαξα, αλλά... με "στόλισες" με τα δώρα σου! (Δεν ήθελα να τα βγάλω από πάνω μου!)

Κι ο Κων/νος μπορεί να μην φορούσε λιλά γραβάτα, αλλά... ήταν ΕΚΕΙ! ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΔΩΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!

Αχ, δεν ξέρω τι να πρωτοπώ, μου κάνατε ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ γενέθλια, και cyber και real life...

Ά ρε Τάλι... Α ΡΕ ΤΑΛΙ!!! Πόσο μας λείπεις κάθε φορά, νά 'ξερες...

(Μάγια, το ΚΕΚ, το έχω αγκαλιά, πιο σφιχτά απ' ότι είχε το Γκόλουμ το δαχτυλίδι... Ούτε εγώ δεν έχω φάει ακόμα!!!)



ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ,

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ

ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ



Υ.Γ. Ωραιότατη εικόνα η ικανοποιημένη λιγούρα!!! Hats off to Mayaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

drunk tank said...

λίγα ήταν... για ΕΣΕΝΑ!
και δεν το λέω έτσι
επειδή πάντοτε μπορούμε περισσότερα
αλλά επειδή σου πρέπουν περισσότερα

αλλά εδώ θα είμαστε και τουχρόνου
και εκεί
για περισσότερα
για πολλά χρόνια
και πολλά χρόνια!

ακόμα χαμογελάω
το βλέπεις?

:-))))))))))


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

καλό μήνα να έχουμε!!!!!!

Dee Dee said...

ρε παιδια λιγωσα με τοση αγαπη


Στελλα πες μου τι τους ποτισες και μιλανε ετσι;;;;!!!!!

Επιτηδες το κανετε κι εμφανιζεστε οταν εξαφανιζομαι
ε; ε; ε;

:):):)

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ !!!!

Negma said...

Κων/νε μου...
εγώ να δεις χαμόγελα!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

DeeDee μου,
μπράβο που το είπες, το είχα ξεχάσει:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΒΔΟΜΑΔΑ, ΚΑΛΟΜΗΝΑ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Δεν τους ποτίζω τίποτα, στ' ορκίζομαι!)

maya said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΓΚΡΡΡΡ

ΈΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΝΤΙΝΤΙ !!!!
το παρακάναμε .
θα γίνει το γλύκες αντί για στρίντζες !
ιναφ .

άσε που πέρασαν τα γενέθλια ΑΥΤΑ .
πάμε γι'άλλα ...?


όμως πριν το κλείσουμε
θέλω να γραφτεί στα πρακτικά
ότι ήταν μια ΚΑΡΑκουκλάρα (κρατήθηκα λέμε!)
η εορτάζουσα !
φτου και πάλι φτου
και σταματάω .



αααα όχι .
να πω και μια λετομέρεια που δεν λέει η στέλλα :
το ξέρεις ντίντι μου ότι μας ανάγκασε να φορέσουμε μωβ καπελάκια πάρτυ
και να βγούμε στον δρόμο ?
αμ δεν τα λέει ...



καλή και τρίκαλη εβδομάδα νάχουμε !!!!!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Βαλατε μωβ καπελακια;;;;; :):):)

Εγραφαν "The party is here" ;; :):)

Σουπερ θα περασατε ειμαι σιγουρη!

Στελλα μου να περνας παντα ετσι με ανθρωπους που ξερουν να διασκεδαζουν!!!!!!