Friday 5 November 2010

Remember! Remember! the 5th of November !!!

ΠΟΙΟΣ χαλάρωσεεεεεε ????

Για ξαναβάλτε τα παρδαλά σας και ελάτε !

Έχουμε πάλι γιορτή – ό,τι προλάβουμε πριν μπουν τα φριχτούγεννα !!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ μας !

Ενός λεπτού χαμόγελο παρακαλώ …

Γιατί μετράμε 4η χρονιά που κάνουμε πάρτυ μαζί

Γιατί είμαστε περήφανες που σε έχουμε φίλο

Γιατί η ευγένεια σου μας γοητεύει και το μυαλό σου μας συντροφεύει

Γιατί προσέχεις τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά

Γιατί βλέπεις την μεγάλη εικόνα που μας βάζει όλους στα μέτρα μας

Γιατί είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ για την ηλικία σου (και μικρός για να μην χαλιέσαι σήμερα!)

Γιατί είσαι ο Ανακτας !

Ο Ολέ Πασάς της Στρίντζης !

Ο μοναδικός Ατάκας !

Ο αστείρευτος Στιχάκιας !

Είσαι ο εορτάΚΩΝ ! – και δεν φαντάζεσαι πόσο σε χαιρόμαστε !!!

Με πολύ καμάρι κι αγάπη

Εκ μέρους του τρίο Στρίντζες,

Σου ευχόμαστε νάσαι ΠΑΝΤΑ, απαράμιλλα,

ΠοΛύΧρΩμΟς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Mini update (δεν είχαμε τούρτα, ρεεεεεεε!!!!!!):




87 comments:

drunk tank said...

E Y X A Ρ Ι Σ Τ Ω!!!!!


...για όλα!!!!
για όλα όσα είσαστε
για όλα όσα είμαστε
για όλα που θα είμαστε
και ξέρουμε ότι δεν θα είναι για 4 χρόνια
ή για 5
αλλά για πολλά πολλά πολλά ακόμα

και για όλες τις γιορτές που κάνουμε εδώ μέσα
και για όλες τις γιορτές που κάνουμε παντού
σε κάθε ευκαιρία
σε κάθε συνάντηση
σε κάθε σκέψη και μόνο!!!

Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω!!!!!!


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Τι σουπερ αναρτηση!!!!!

Πρεπει να ειναι η καλυτερ ever :):)


Κωνσταντινε μου
σου ευχομαι πανω απο ολα υγεια και να εχεις παντα τετιους φιλους :):):):)

Να σε χαιρομαστε αγορακι μας :):)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Negma said...

Κωνσταντίνεεεεεε μουουουουουου!!!!!

Χρόνια πολλά
χαρούμενα
γελαστά
δημιουργικά
ερωτικά
παιχνιδιάρικα
αγαπησιάρικα
μουσικά
χρωματιστά
ταξιδιάρικα
...
τα πάντα όλαααααααααααα!!!!!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Negma said...

...και τώρα τα credits:
(δεν μπορώ να μην...)

Μάγια, μεγαλούργησες πάλι!!!!!!

Η φωτό των Στριντζών είναι για να την κρατήσουμε και για μετά, λέμε!!!

Η φωτό του πάρτυ, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑ!!!

Για το κείμενο δε... τι να πω... Πραγματικά ΑΚΡΙΒΩΣ ότι πιστεύουμε και νιώθουμε για τον Κων/νο!!!!!!!

Κι οι τρεις μαζί ταυτόχρονα, νά 'χαμε κάτσει να το κάνουμε, τόσο "πιστό" δεν θα έβγαινε!

Πρέπει να πω στην Άνασσα να σε χρίσει επίσιμη διοργανώτρια των Royal Celebrations!!!!!!!!!

Talisker said...

μισο γιατι φοραω τα πον πον και δεν εχω και προχειρα και τα γυαλια μου!!!!!!

τι ειναι ολα αυτα????????????????

Talisker said...

κατα πρωτον να ντυθει η γυμνη!!!!

η τσιτσιδη!!!!!

μη τον ξεμυαλισει!!

κατα δευτερον απιστευτη η φωτο των στριντζων !!!!!!!

κατα τριτων μετα τις γιορτες πρεπει να βρουμε ενα καλο θερετρο να στειλουμε τη Μαγιουλι να συνελθει απο τοσες γιορτες σερι!!!

και ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΝ

..........:

Talisker said...

ΑΝΑΚΤΑΑΑΑ

Σ' ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΓΕΟΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΟΣ!!!


εισαι απο τα ατομα που λατρευω εδω μεσα

ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

(καταλαβαινεις , τροποι , συμπεριφορα, πτυχια , οικογενεια κλπ)


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maya said...

:))))))))

νομίζω ότι πια τάδωσα τα ρέστα μου ε ?
φτάνιιιιιει ?
μπορώ τώρα να συγκεντρωθώ στα γρμφ μου για τις επερχόμενες γιορτές ???


είμαστε σε ετοιμασίες για το πάρτυ του Ατάκα
εξ'ου κι η φωτό
αλλά δε'ν'κακή !!!! ;)


προσέξατε το happy birthday ότι είναι ροκ ?!!!!!
πολύ περήφανη είμαι που το βρήκα !


και μαρέσουν ΑΥΤΕΣ οι γιορτές !
τώρα μπορώ να λυποθυμίσω !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

αχαχαχα
περίμενα να δω πότε θα το (κατα)γράψει αυτό !!!
να ξέρεις το έχει δηλώσει ευθαρσώς η ΑΜ
ότι θα ξεψειρίσει την όποια τολμήσει να θεωρήσει ότι σε αξίζει !

...δεν έχει κι άδικο .

Talisker said...

εγω παντως νομιζω πως θα λυθουν τα μάγια και θα βγει η Μαγια τρολλ
- σε εξαλλη κατασταση !!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλά, εγώ τη λυπάμαι...

ΟΚ, θα είναι ΥΠΕΡτυχερή που θα είναι με τον Κων/νο, αλλά...

ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΣΤΡΙΤΖΟΠΕΘΕΡΕΣ?????????

Ούτε ψύλλος στον κόρφο της...

Talisker said...

αχαχαχα οχι φανταζεστε????


-κοριτσια απο δω το κοριτσι μου...

-μμ το ονοματακι σου καλο μου?
-εισαι η και αποφοιτησες?
-μμμ που ειναι το φουστακι σου μικρη???

Negma said...

Μμμ... ναι... σ' αυτά είναι που θα την τσεκάρεις εσύ.

Η Μάγια θα πιάσει άλλο τομέα εξέτασης.

- Ψωμί ζυμώνεις μόνη σου?
- Ποιο είναι το μυστικό για ένα πετυχημένο κέικ σοκολάτα?
- Ονόμασε τρεις καλλιτέχνες στων οποίων τις εκθέσεις πήγες τελευταία, και τρεις στων οποίων τα live πήγες τελευταία

Κι εγώ... άλλο!
(μην περιμένετε παράδειγμα, θα με αφορίσουν αυτές)

Ναι, ναι, όχι, πραγματικά... ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ!!!

Talisker said...

axaxaxxaaxxaxaxaxaxaxxaxaxaxa

tha pethanwwwww

drunk tank said...

χαααχαχχααχαχαχχααχχα!
έχω λιώσει στα γέλια!!!!
δεν υπάρχετε!!!!
αλλά σας ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!
κι αισθάνομαι αφάνταστα τυχερός
κι ευτυχισμένος!!!!

και... θα κλεφτώ!!!!

Talisker said...

EISAI TRELLOS PAIDAKI MOU?????????

Talisker said...

AN THES NA MAS MATHOUN SE OLH THN ELLADA NAI NAI KANTO!!!

maya said...

η τάλι:

δεσποινίς .., το απόγευμα θα περάσω για επίσκεψη στο σπίτι σου .
εννοείται ότι θα ελέγξω ΟΛΑ τα δωμάτια
κι όλα τα limoges για σκόνη και συντηρηση .
α και την βιβλιοθήκη σου !
ΣΕ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΏ !

η στέλλα:
κοριτσάκι, και πώς ακριβώς περιμένεις να κρατήσεις τον κωνσταντίνο χαμογελαστό?
...πόσες στάσεις είπες ?
χμμμμ...


συνεπάγονται πολλές συνεστριντζιάσεις για ανταλλαγή πληροφοριών .
εννοείται !

Negma said...

Νομίζεις!

Θα σας ανακαλύψουμε όπου κι αν πάτε!

Δεν θα σε αφήσουμε εμείς στα χέρια της πρώτης τυχάρπαστης!!!!!!!!!

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΕ ΜΕΓΑΛΩΝΑΜΕΕΕΕΕΕΕ???????

(χαχαχχαααααα, δεν μπορώ, μόνη μου τα λέω, μόνη μου γελάω... ειδικά αυτό το τελευταίο το "άκουγα" στ' αυτιά μου με τσιριχτή φωνή...)

maya said...

σιγά μην κλεφτείς !
ούτε το μισό ζουμί δεν θάχει έτσι !
σαχλαμάρες !!!!

drunk tank said...

καλά! λέμε και κανά αστείο να περάσει η ώρα!!!!!

maya said...

...μέχρι να ΤΗΣ κοπεί το γέλιο της δισμοιρης κορασίδας
που ΠΟΥ ναξερε ΠΟΥ έμπλεκε !!!!

Negma said...

Στέλλα:

- Από γόνατα πως πάμε? Κανά μηνίσκο, τίποτα, δεν φαντάζομαι, ε?

drunk tank said...

κατάλαβα!
θα με γηροκομήσετε!!!!!

maya said...

ελπίζω μόνο να φοράει κράνος !

Negma said...

Όχι, αγάπη μου! Τι 'ν' αυτά που λες?

Από όοοοοολες αυτές που θα κάνουν ουρά, λες να μην βρούμε μία??????

Talisker said...

AXAXAXXAXAXAXAXAX


μισο λιγο μου κοπηκε το γελιο

ελα ρε ..ασε τα γονατα δεν θα τη βαζουμε να σφουγγαριζει

εχει μαπες τωρα
και θα στελνουμε και τις δικες μας βοηθους!!!!

(μιλαμε δεν αντεχω)::::::::)))

maya said...

δεν θέλω ΟΥΤΕ να σκεφτώ την ΑΜ πεθερά !!!!!
απαπαπαααααα


ή την στέλλα. να σε κοιτάει με ΑΥΤΑ τα μάτια
περιμένοντας κάποια απάντηση .


ενώ εγώ γλυκυτάτη !

drunk tank said...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα!
γελάω μόνος μου!
δεν υπάρχει αυτή η συζήτηση!!!

Τάλι μουυυυυυυυυυυυυυ!!!!

δε νομίζω ότι εννοούσε το σφουγγάρισμα η Στέλλα!!!!!

μάγια μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!
το κράνος? χμμμμμμμμμ

maya said...

ωπ.
αρχίσαμε τις απορίες !!!!!!

κωνστανίνε ?
θυμάσαι που σούπα για τα 'γάλα' ...?
που μούπε η τάλι ότι κάποιους τους ενοχλεί ?!!!!


ε τώρα έγινε σφουγγάρισμα !!!!!!!!!

drunk tank said...

Στέλλα μουυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!

πότε έχουμε οντισιόν?

drunk tank said...

xaxaxaxaxa!

θέλω ΓΑΛΑ λέμε!!!!!

maya said...

δε μου λετε?
στις οντισιον μπορούμε να παίξουμε κι οι στριντζες ?
έτσι, κάτι να θυμόμαστε ??????

ποιοί θα κάτσουν πάνελ?

Talisker said...

εσυ γλυκυτατη ως τι????????

με το τσιγαρο στην ακρη των χειλιων
ημικλειστα ματια απο τον καπνο...

"λεγε...ποσο καιρο ειστε μαζι και κυριως για ποιον λογο..δεχομαι μνο το οτι ειναι ο αντρας της ζωης σου.."

Negma said...

Παιδιά,
τρέχουν τα μάτια μου από τα γέλια,
και ευτυχώς που το μπαλώνω με τον βήχα, γιατί θα χάσω τη δουλίτσα μου!

Το ρίχνω στο ότι πνίγηκα με το βήχα, το κρύωμα, το μπούκωμα...

Έχω λιώσει στο γέλιοοοοοοο!!!!!!!!

drunk tank said...

μα εννοείται ότι εσείς θα είσαστε στην οντισιόν!!!

εγώ δεν ξέρω αν θα είμαι!
αν θα με αφήσετε δλδ να είμαι!!!!

Talisker said...

ποιο γαλα??????
δεν θυμαμαιιιιιιιι

Negma said...

Πέστα Τάλι πέστα...

"Γλυκιά"???????
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

maya said...

εγώ γλυκυτάτη :
όταν λες τον θες, ΠΩΣ το εννοείς ?
για γράψε μας 10 λόγους που τον θες!
μπλογκ έχεις?
τα αγαπημένα του τραγούδια τα ξέρεις ?
ο τρυφώ του αρέσει ?
ποδόσφαιρο θα βλέπεις ?

...το τσιγάρο μαζί σου, θα το κόψει ?????????????????????????????????

Talisker said...

ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι
αχαχαχχαχαχαχαχαχαχα

maya said...

picture this:

στο έναν καναπέ οι τρεις στρίντζες .
καφέδαι, τσιγάρα και σταυροπόδι που κουνάει .
και οι τρεις .


στον ΑΠΕΝΑΝΤΙ καναπέ
μόνη στην μέση η υποψήφια .
χωρις τσιγάρο ή κομπολόι για το τρακ .

ερωτήσεις .

η φωνή να μην βγάινει .
ο κων σε μια πολυθρόνα να πίνει ... γάλα .

ώρες η ανάκριση ...

Negma said...

Τάλι:

- Με τι προϊόν γυαλίζουν καλύτερα τ' ασημικά?
- Ποιο είναι το μαχαίρι για το βούτυρο και ποιο το εργαλείο για τον αστακό?
- Με τι αρωματίζεις τις ντουλάπες σου?
- Πως φροντίζεις τον εαυτό σου, ώστε να μην τρομάζει το πρωί που θα σε βλέπει αγουροξυπνημένη?

Dee Dee said...

Ειστε αποθεωση!!!!!!!!!

Κωνσταντινε μου

να ενημερωσεις την ερμη την κοπελα πριν την γνωριμια με τις πεθερες :):)

Εχω και δουλεια πολυ (φτου φτου) και δεν εχω ωρα για μπλα μπλα.
Θα επανελθω ομως :)


Σουπερ το παρτυ σημερα :):)

drunk tank said...

με παίρνουν τηλέφωνα και γελάω πριν πω οτιδήποτε!!!!
όλοι νομίζουν ότι έχω πιει το γάλα μου!!!!

και...το τσιγάρο δεν το κόβω
αλλά...
...μια καμπίνα την θέλω ο άνθρωπος!!!!

Negma said...

Στέλλα:

- Το γάλα του, ξέρεις να του το φτιάχνεις? Μέχρι πόσα "φύλλα"???

drunk tank said...

πάντως αυτή τη 5th of November
δεν πρόκειται να την ξεχάσω ποτέ!!!!!!!!!!

maya said...

εμ και μεις !
ΕΝΑ δώρο ζητάει ο άνθρωπΑς :
θέλει. ΚΑΜΠΙΝΑ !

τι σοι τρίο είμαστε ????
δεν πρέπει να του βρούμε ?
λέτε να αρχίσουμε τις οντισιόν μόνες μας ????


ντίντι μου
να περνάς αντί τσιγάρου όταν κάνεις διάλειμμα !!!!!!



προσθέτω σε τάλι, στέλλα :
για να δω τα χαλιά σου .
τα κρόσια είναι χτενισμένα ????????

maya said...

κωνσταντίνε μου
ΑΥΤΟ και μόνο είναι σούπερ !
νάσαι πάντα καλά και γεμαστός πραγματικά !

Negma said...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!

ΧΤΕΝΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΚΡΟΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

Dee Dee said...

Κωνσταντινε αν σε γουσταρα εγω θα ειχα κοπει ηδη, πριν προλαβω καν να βαλω τα καλα μου λακακια. Δεν γνωριζω καμια απαντηση :):):):):):):):):)


Ποιες ειναι οι κοπελες στους καθρεφτες;;; Εσεις ειστε κοριτσια;;; Τρομαξα να σας γνωρισω!
Ετοιμαζεστε για εξοδο;;

Ωραια τουρτα ετοιμασατε (μα καλα ξεχασατε την τουρτα πριν;;;;)

maya said...

ε ναι !
για΄τι το φοινικάκι είναι σε άλλη μόδα, δεν το συζητώ .

κι ΕΚΕΙ θα γίνει έλεγχος εκ του μακρόθεν !
δεν είμαστε για 80ς τώρα !!!!!!!

Negma said...

(Ελπίζω να μην με βάλετε εμένα να δω πως είναι "χτενισμένα" άλλα πράγματα... Είπαμε, ερωτήσεις, δεν θα κάνω και αυτοψία...)

Negma said...

Χαχααααα, γράφαμε ταυτόχρονα!!!!!

Μα και στις δύο, το φοινικάκι να μας έρθει στο μυαλό????????????

maya said...

ναι ρε συ !
ξέχασα την τουρτα !
μα, με αφήΚανε μόνιιιη να ετοιμάσω την γιορτή !


(μην σκας .
ούτε γω θα περνούσα ούτε απ'έξω αποτις ερωτήσεις της τάλι !!!!!)

drunk tank said...

εντάξει! είπαμε, κάποια πράγματα μπορώ να τα κάνω και μόνος μου!!!
αρκεί να έχω βασιλική έγκριση!!!!

maya said...

μα γι'αυτό είπα: απο μακρυά !
μην τρελλαθούμε τώρα !!!!

Negma said...

Καλά εμένα η Τάλι θα με είχε κόψει αμα τη εμφανίσει...

maya said...

οκ οκ
ας χαλαρώσουμε λίγο
γιατί σε λίγο θα καπνίζει τρία πακέτα !!!!!

θα αρκεστούμε στο να μην έχει μουστάκι να χτενίζει!!!!!!! οκ ?

Negma said...

Ααααα, όχι, όλα κι όλα, μην μπλέκονται τα χωράφια μας!

Βασιλική έγκριση να πάρεις άμα σε καλέσει το κορίτσι να σε ταΐσει μουσακά!

Από τη Μάγια, άμα σε καλέσει να πάτε σινεμά!

Για την "αυτοψία" όμως, από ΕΜΕΝΑ θα πάρεις έγκριση!

drunk tank said...

μα έτσι κι αλλιώς για να περάσει... αυτοψία θα έχει ήδη την πρώτη έγκριση και από τις τρεις!!!!

Negma said...

ΤΡΙΑ ΠΑΚΕΤΑ??????????????

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

Οκ, οκ, κυριάκος!

Μην τον κάνουμε φουγάρο τον άνθρωπΑ...

Αφού δεν μπορούμε να του εξασφαλίσουμε καμπίνα, το κόβουμε.

Δεν θα μείνει πΛεμόνι, στο τέλος!

Λοιπόν Στρίντζες, πότε θα αρχίσουν οι οντισιόν?

Μάγια θα βγάλεις εσύ την ανακοίνωση?

maya said...

αχαχαχα
(δεν πιάνω γιαί εχω βγει απο το πάνελ το σεχουαλικόν !
ΕΝΣΤασισ!
ΔΊΝΕΤΕ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΤΗς ΣΤΈΛΛΑς !
ΔΕΝ ΠΆΙΖΩ !!!!!!!!)

Negma said...

Όχι, βρε Κων/νε, δεν είμαστε τόσο αυστηρές...

Εμείς θα την περάσουμε απο τα σαράντα κύματα, όταν θα είναι να "πας για σοβαρά"!

Για ραντεβουδάκια, σε αφήνουμε...

Negma said...

Α, ξεχάσαμε κάτι πάρα πολύ σημαντικό:

Τάλι, θα σε μαλώσω, είναι στον τομέα σου:

- Κέντημα?
- Πλέξιμο?
- Τσιγγελάκι?

maya said...

τσιγγελάκι εννΑεις το βελονάκι ?
γιατί ακούγεται σαν να πονάει !!!

Negma said...

Αυτό δεν είναι???
Νομίζεις ξέρω??????

Άμα ήξερα, με άριστα θα περνούσα τις Ταλεξετάσεις!!! Δεν θα την έτρεμα!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Η τυχάρπαστη ή όπως αλλιώς με αποκαλείτε έχει να πει κι εκείνη ένα μεγάλο χρόνια πολλά στον Κωνσταντίνο !!!!
Μωρό μου χρόνια πολλά , να σε χαίρομαι και να μαστε έτσι πάντα μαζί κι αγαπημένοι!!!
Υ.Σ. Όσο για σένα Talisker , όπως λέει κι ο καλός μου ,challenge accepted !Μπορείς να με ξεψυρίσεις όποτε θες!

Negma said...

Χαχαχαααααα!!!!!!!!

Έλα, πες αλήθεια...

Κωνσταντίνε, εσύ είσαι????????

Anonymous said...

Όχι negma δεν είμαι ο Κωνσταντίνος ,αν και θα το θέλατε πάρα πολύ. Λυπάμαι που σας απογοητεύω.Το σίγουρο είναι ότι υπάρχω και υπάρχω μαζί με τον Κωνσταντίνο!!

Negma said...

Κάτι λάθος κατάλαβες, Κων/νε μου... εεεε... σόρρυ... ΦίληΤουΚων/νου μου,

εμείς ΘΕΛΟΥΜΕ να είναι με κάποια, αρκεί να είναι αντάξιά του, δεν τον θέλουμε μοναχούλη!

Ελπίζω να είσαι εδώ γύρω και διαθέσιμη, όταν ξυπνήσουν από το ραχάτι τους, οι άλλες δύο, ώστε να προχωρήσουν στις ερωτήσεις τους, αφού αποδέχτηκες την πρό(σ)κληση!

Εμένα θα με "αντιμετωπίσεις" στον τρίτο γύρο!!!

Καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!! ;)))))

Dee Dee said...

Για βελονακι και κεντημα, αφηστε το σε μενα..... ή μαλλον καλυτερα στην Φαρα.
Θα της μαθει καθε λεπτομερια αν δεν ξερει η κοπελα.
Και οχι σεμεδακια και μπαναλ πραγματα.... αυτα που κανει τα απιθανα η Φαραωνα!!

Εμφανηστικε η κοπελα;;;
Που ειναι!
"Το νου σας ρεμαλια" (Κωνστανταρας)

Μπραβο σου κοπελα μου!!!

Αλλα μην τις κακοπαιρνεις. Φταινε λιγο τα ληγμενα, λιγο τα καμμενα μαλλια απο την βαφη που επηρεαζουν και τα ενδοτερα.....κατα βαθος ειναι καταπληκτικες γυναικες!!

Να μας προσεχεις τον Ανακτα.... και πιες κι εσυ κατιτις πριν την Ιερα Εξεταση :)

Εγω με το μερος σου ειμαι... το δηλωνω απο τωρα :):):)

Dee Dee said...

Κωνσταντινε ΕΜΦΑΝΙΣΟΥ!!

drunk tank said...

Στελλί, όπως σου είπε και η ... anonymous...
δεν έγραφα εγώ σχόλια νωρίτερα!

αλήθεια...

είχα να μπω από το πρωί

και μη μου την τρομάζετε/τρομάξετε!


;-))))))

drunk tank said...

τι έγινε ρε παιδιά?
που χαθήκατε?

εντάξει... είμαι λιγάκι... κρυψίνους
αλλά...

ξέρω!
προσπαθείτε να συνεφέρετε την βασίλισσα!!!
ξέρω ότι παράκουσα εντολές αλλά...
θα συγχωρεθώ ε? δε θα συγχωρεθώ?

Negma said...

Οι άλλες δεν ξέρω, εμένα μεσολάβησε το διάστημα "φεύγω από τη δουλειά, μαζεύω ανθρωπάκι, γυρνάω σπίτι..."

Τώρα άραξα πάλι, αλλά δεν θα μείνω πολύ εδώ, θα οριζοντιωθώ στον καναπέ ως αύριο το μεσημέρι.

Το κορίτσι γιατί να στο τρομάξουμε, καλέ, δεν καταλαβαίνω? Έχεις στοιχεία που το στηρίζεις αυτό? Είδες τίποτις το σκιαχτικό στα λεγόμενά μας?

Εμείς απλά της ζητήσαμε:
- ΑΔΤ
- ΑΦΜ
- ΑΜΚΑ
- Ε9
- Φορολογική ενημερότητα
- Ασφαλιστική ενημερότητα
- Ποινικό μητρώο
- Πιστοποίηση σπουδών
- Πιστοποίηση γλωσσομάθειας
- Πτυχίο Ωδείου
- Πτυχίο Μπαλέτου
- Πιστοποιητικό Μη Αγνότητας
- Συγχωροχάρτι από την Ενορία της
...
για αρχή.

Τς τς τς... πολύ εύθικτη αυτή η νέα γενιά...

maya said...

στελλάκι μου
νομίζω ότι η λίστα επαρκεί.
για αρχή .

καλησπέρα στο πάνελ
καλησπέρα στον εορτάκων μας
καλησπέρα στην anonymous proklitikous !

ένα έχω να πω :

ε
ρε
γλέντια !


και εννοείται, απορίες :
1.κόβει ο κωνσταντίνος το τσιγάρο ?!!! ιιιιιιιιι !
2.εγκρίνουμε ανώνυμους και της μαθαίνουμε βελονάκι μέσω φαραώνας?
3.πού ειναι η φαραώνα ? ο-ε-ο ?
4.πού βασιλεύει η ΑΜ αμαλία ?
5.τόσον καιρό παίρνουμε ληγμένα ? τς τς τς

ααααχ....
έχω κι άλλες.
σιγά σιγά θα μούρθουν .
είμαι ακόμη σε σοκ που τον τσακώσαμε έξω απο την καμπίναααααααααα !

Negma said...

Εύλογες οι απορίες σου, ειδικά αυτές που αφορούν το πόσο καιρό παίρνουμε ληγμένα, και κυρίως πόσο καιρό είχαν λήξει πριν τα πάρουμε.

Πάω να νταγκλάρω...

Σας φιλώ πολύ πολύ και...

Κων/νε μου, θέλω να είσαι πολύ πολύ πολύ ευτυχισμένος, ΟΚ? Αυτό...

Χρόνια ΚΑΛΑ λοιπόν, κι άμα λάχει, ας είναι και ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

maya said...

το αυτό που είπε η στέλλα .
δαγκωτό .

όνειρα γλυκά στέλλα !

faraona said...

Πάλι γενέθλια?//
Καλά ρε παιδιά ο ένας πίσω απ τον άλλον γεννηθήκατε?Τι φάση!!!!

Τεσπα χθες ήμουν εκτός ....κάτι με την μάνα έτυχε αλλα ευτυχώς ήταν περαστικό.
ΔΕΝ ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΆ ΕΊΜΑΙ ΒΕΒΑΙΗ οτι και ο Κωνσταντίνος κι η παρέα θα με συγχωρέσει.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ!!!! !!!!!!!!!!!!
♫♪|̲̅̅●̲̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|♫♪
.......\☻/.......
.........▌.........
......../ \.........
♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫...
¨°º¤ø„¸ I ♥ ¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º ۩ MǖڲiǨ°º¤ø„
ΝΑΣΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ !!!!!

Dee Dee said...

Δηλαδις

τοσο καιρο δεν ειχατε υποψιαστει τιποτα απο τις παρενεργειες για τα ληγμενα;;;

Ω, μοντιε!

Tali said...

Λοιπον????

-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑΡΑ?

maya said...

@τάλιμου
νομίζω ότι είναι στην θεία την διαμάντω απο χτες,
ανοίγει φύλλο
και πλέκει .
τς τς τς
τα νιάτα σήμερις ...


@ρε συ φαραώνα !!!
ΠΩΣ τα κάνεις αυτά τα σχέδια ???
πολύ σε θαυμάζω !
ελπίζω τίποτα σοβαρό της μητέρας σου .
εμείς εδω είμαστε, φτάνει που ήρθες !


@ντίντι μου ?
εγώ τόχα πει, ρώτα τες !
δεν είναι λέω φυσιολογικό που νοιωθω τοσο καλά
μέσα σε τόσα σκατά γύρω μας !!!
:)))
παρενέργειες είναι λες ..?

drunk tank said...

@Φάρα μου

σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τις ευχές σου και το υπέροχο σχέδιο σου!
πρέπει να μου μάθεις κι εμένα πώς τα κάνεις!!!!

ελπίζω όλα καλά να μην είναι κάτι σοβαρό
και να ξέρεις ότι σε συντροφεύουν οι σκέψεις και οι ευχές μου...

@μάγια,τάλι, στέλλα ,ντη

μη μου ανησυχείτε!
δεν την σκιάζει φοβέρα καμιά, είμαι σίγουρος.
απλώς ήταν εκτός νετ αυτές τις μέρες. η θεία διαμάντω δεν ξέρει τι σημαίνει pc αλλά ανοίγει καλό φύλλο!



α
και το τσιγάρο δεν το κόβω...



χχχχχχχχχχχ everybody

faraona said...

Αντε μιά και σας άρεσαν τα σχεδιάκια μου σας αφήνω κι άλλο ένα!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!


---------------------------_(\_/)
-------------------------,((((^`\
------------------------((((--(6-\
----------------------,(((((-,, ---\
--,,,_--------------,(((((--/"._, '-\
-((((\\-,...-------,((((---/---- (,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------
(((--/------------(((------\
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--\-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""'"-.\---\/
)---/-./--)-/---------`\--\
---|./---(-(-----------/-/'
---||-----\\----------//'|
---||------\\-------_//'||
---||-------))-----/_/--||
---\_\-----|_\----------||
-------------------------\_\

Dee Dee said...

Τελειο το αλογο!!!!!!!
Το καλυτερο που εχεις κανει!!!!!

Καλη εβδομαδα σε ολους!!!

Martineztcob said...

σιγά μην κλεφτείς ! ούτε το μισό ζουμί δεν θάχει έτσι ! σαχλαμάρες !!!!

Lisazexg said...

Αυτό δεν είναι??? Νομίζεις ξέρω?????? Άμα ήξερα, με άριστα θα περνούσα τις Ταλεξετάσεις!!! Δεν θα την έτρεμα!!!!!!!!!!!!