Thursday 13 May 2010

Ο μουστακοφρυδομπήχτης της πάσης...

Μετά την τελευταία μας συνάντηση, ΗΞΕΡΑ ότι ‘το είχα’ το φαλαινάκι! Έβλεπα πώς με κοιτούσε, τα μπράτσα μου με το σηκωμένο μανίκι, το άτριχο πια (και δεν πονάει τόσο το κερί, κι ας λένε) αλλά τόσο γυμνασμένο μου στήθος…
Η θύμηση της κάθε της καμπύλης μούχει κολλήσει σε μια στροφή του μυαλού σαν το μόντε κάρλο και δεν μπορούσα να ξεχωρίσω πια αν ήταν μόνο τα λεφτά… όχι, όχι! Δεν ήταν. Κι ας έλεγα τις μαλακίες μου να κρατήσω μούρη στα παιδιά στην καφετέρια. κι ας με βοήθησε να αγοράσω το σκαρπίνι boxer . Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να την ‘πάρω’ (εννοείται όχι και να την σηκώσω) και να την κάνω να ζητάει την μαμά της! Όπως μόνο ΕΓΩ ξέρω!
Είχα ήδη αργήσει 10 λεπτά. τόσο για να πεινάει για την πάρτη μου. Πέταξα το τσιγάρο με τα δύο δάκτυλα (τόχω πια!) στην άκρη του πεζοδρομίου και έσκυψα να δέσω τα κορδόνια μου. το αφτερ σεηβ μου με είχε ήδη φτιάξει. Αυτή την νύχτα δεν θα την ξεχνούσε ποτέ η προκλητική μου μπαρμπούνα! Έτεινα το θεληματικό μου πηγούνι και την πλησίασα να ρίξω κάβο…


(συνεχίζεται…)

19 comments:

Dee Dee said...

Ειστε σιγουρες οτι θα γραφει και η Ταλι εδω;; Εχετε διασταυρωσει αν ζει μετα τις αναρτησεις σας :):):)

drunk tank said...

πρώτα από όλα θα συμφωνήσω με την ντιντι.
αλλά ξέρω: την κρατάει εν ζωή η υπόσχεση μου για λάιβ μόλκο! έστω στο όρθιο...

τι εννοείται "συνεχίζεται"?
και...
φαλαινάκι ή μπαρμπούνα?
το 'φαγε το γκομενάκι ή του πιάστηκε στο στρινγκ?
αφτερ σεηβ έβαλε ή μυρτώ λεμόνι?

και λοιπές σουρεάλ απορίες...

καλή αρχή κυρίες μου
keep surrealblogging!!!!

kisses

maya said...

axaxa

οκ οκ θα το γυρίσουμε .

η αμαλία είναι λυπόθυμη απο το μεσημέρι ...
ω ναι ...

αλλά for the record, ΕΓω δεν φτάιω !!!
αυτή η άλλη με τις ιστορίες pink!
εγώ ένα ανέκδοτο επίκαιρο είχα βάλει !!!

αλλά να το ξέρετε
ότι και γω θα λυποθυμήσω αν την δω την AM σε συνaυλία ΟΡΘΙΑ με την πλέμπα !
να μου φέρετε κάτι να με συνεφέρετε !

και βίντεο να το αποθανατήσω !!!

αχαχαχα


είδες για νάχεις κωνσταντίνε μου απορίες
το ΘΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΟΥ !!


ελάτε εντάξει .
όταν ξαναγράψουμε κάτι θα είναι πιο .
(πες όμως "πιο τι" πρέπει νάναι ?)

Dee Dee said...

Εγω αν δεν δω σχολιο της Ταλι μεχρι το βραδυ θα της τηλεφωνησω να βεβαιωθω οτι ζει, δεν σας πιστευω!!
Δεν θα μου την ξεκανετε εσεις σε μια μερα!


Τωρα θυμηθηκα την ηλιαχτιδα ρε παιδια. Θα ηθελα να δω σχολια της εδω. Που εξαφανιστηκε;;!!

καλημεραααα

maya said...

κινώ βασίλεια και δαίμονες
να βρεθεί η τάλισκερ !!!
ευπελπιστώ να κάνει grand entrance !

...απο την άλλη, μας βλέπω να τ'ακούμε ...
αχαχαχα

πολλές φορές αναρωτιέμαι και γω για την ηλιαχτίδα ...


καλημέρα κι απο δω ντίντι μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Yannis Petsas said...

Καλορίζικο το στέκι. Και δεν ξέρω τι θα κάνει η tali, εγώ πάντως το θέλω το λεξικό μου. Τίποτα ταχύρυθμα έχει;

maya said...

@γιάννη μου
θέλω να ελπίζω ότι φάση είναι θα περάσει !
είναι απλά μια αντίδραση στα τόσα "ρομαντικά με πινελιές τσαμπουκά" διαβάζουμε ανα καιρούς σε μπλογκς .
άρχισε η μία, ήθελε να πει κι η άλλη ...

ΕΣΥ δεν κατάλαβες? τι ???
θες λυσάρι για τις λυσσάρες που περιγράψαμε??

να το γυρίσουμε σε επικαιρότητα ..?

Yannis Petsas said...

Δεν ξέρω γιατί προβλέπω πολύ μπάρα εδώ. Η άλλη η μανταμίτσα, βρέθηκε;

maya said...

αχαχα εννοείς θα σηκώσει πολύ ποτό
ή την άλλη μπάρα που όλο απο κάτω θα είμαστε σε επίπεδο ????

η μανταμίτσα λούης ...

Yannis Petsas said...

Τσεκάρει ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει, ξέρεις. Για τη μπάρα δεν ξέρω, ό,τι προκύψει. Σε κόβω σε ετοιμότητα πάντως.

maya said...

εννοείς ότι έχει κάτσει 'πόρτα' ??
αχαχαχα θα πεθάααανωωωω !!
η τάλι στο face control ?
ε ρε γλέντια...

Yannis Petsas said...

Αυτό. Εκτός αν γράφει μανιφέστο για το blog, την έχω ικανή.

maya said...

και γω !!


...

ωχ ...!
βλέπω τον τελάλη της ΑΜ ...

...


πάω για ένα ποτό εγώ !!
δύο .. τρία ...
το πρωί θα δω "τι έκανα" !

καλό βράδυ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

axaxaxa γερά με τσαμπουκάααα :):)
και ήδα το μπλογκ στο ρουφιάνο σου.. και η φωτό μου φάνηκε γνωστή.. το όνομα πολύ ενδιαφέρον.. σκεπτόμουν να το επισκεπτώ μετά τη στέλλα.. αλλά νά που από τη στέλλα πάλι εδώ βρέθηκα.. :):)
χαχαχα μια φωτογραφία ή "φωτογραφία" τόοοοοσες λέξεις.. :):)
κι εγώ τρακάρω παλιά σχόλια του μικρακίου μας σε αναδρομές που κάνω.. κι ανρωτιέμαι.. ελπίζω πως περνά καλά :):)
χαχαχα καλορύζικοοοοο :):)
καληνυχτούδιααααα :):)

Talisker said...

Το θεμα ειναι πως εφτασα ως εδω...

και ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΩ!!!!

Η χοντρουλα ειναι αυτοκτονικη
και ο κυριος με το κορδονακι η εκδικηση της Μαγιουλιτας γιατι ξεχασα να βαλω τα αγγουρια και στα δικα της ματια

-δε γινεται αλλιως!!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ????????

ΑΜΕΡΙΚΑΝ ΜΠΑΡ???????????



ποια ειναι η μπαρμπουνα??

υπαρχουν ακομα ανδρες που φορανε μποξερ?
υπαρχουν ακομα τ α μποξερ??

οταν λεμε φαλαινακι???


ΔΕΝ ακουω τιποτα

κλεινω τα αυτια και σκεφτομαι το θεωρειο που εχει κλεισει ο Κωσταντινος για τους Πλασιμπο

ωμμμμμμμμμμ
ωμμμμμμμμμμμμμμμμ
ωμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ


@Ντη κι ομως εζησα να το δω κι αυτο
χχχχ
@Γιαννη αμα μαθεις τις αγνωστες λεξεις θελω σκονακι

@Κωσταντινος ωμμμμμμμμ ανακτα μου
ωμμμμμμ


@Μαγιουλι
αμα σε δωσω ενα μυστικο για ξεκουραστα ματια θα κατεβασεις αυτον τον ..πως να τον πω να βαλεις λιγο γκλιτερ??
κατι τεσπα????



απαραιτητη υποσημειωση...

στα κατωθεν ποστ θα παραστουμε αυριο διοτι σημερα ενα ψυχοπλακωματακι ακομα το εχουμε απο τα γνωστα (σε εσας) και μια εξαντληση απο τα χιλιομετρα ...

θα παραστουμε συσωμη η βασιλικη οικογενεια ..ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΣ!!


Υποκλισις!!!!!!

(ΓΜΤΤΤ
γμτ γμτ γμτ ,μιλατε λιγο πιο δυνατα να ακουω κι εγω εδω:)))))))))

maya said...

@κούλπα μου
να περνάμε καλά με κάθε τρόπο !
για την ώρα έχει πλάκα :)))
πάντως
μόνο έτσι ξώφαλτσα θα τόβλεπες .
δεν είναι δα και για διαφήμιση !!!


καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ταλικουλίτα μου
αλήθεια ΠΡΟΤΙΜΑΣ γκλίτερ απο τέτοια ΑΛΗΘΕΙΑ ???

...τι να πω ...

να ψάξω να βρω κάτι πιο νεραϊδοφτερόβροχο
άμα είναι να σ'αρέσει !!! αχαχα
αλλά εκεί θα φρικάρεις χειρότερα, είμαι σίγουρη!!

...δεν θέλω να λυποθυμήσεις πάλι
αλλά στον λυκαβηττό
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΩΡΕΙΑ !!!!!!
φαντάζομαι όμως ότι θα χτιστεί κάποιο ανάκλιντρο για την μεγαλειότητα σου !

μας έφαγες !
μέχρι τις 3 πάλι το πήγαμε !!
απαραίτητη υποσημείωσις:
έλειπες ΧΟΝΤΡΑ . τέλος.

στο επόμενο ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ !
με όποιον θες: δήμιους και δαίμονες
αλλά θα είσαι ΕΚΕΙ !
(κάνω τρελλά βουντού και γω απο χτες
με όσα σούχουν κάτσει!
!@#%^&^#@!@#%$#@!)

έλα, ΑΦΟΥ είναι ποικίλη ύλης
πες τι θες τώρα:
να βάλουμε αινίγματα?
κανα ονειροκρίτη, που γουστάρω κιόλας, του καζαμία ?

your wish is my command!

κ α λ η μ έ ρ α α α α α
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

1. είχα ανησυχήσει πως έγινε εξέγερση στα ανάκτορα! και όλη μέρα τραγουδούσα GOD SAVE THE QUEEN!
και ΝΑΙ! SHE'S ALIVE!!!
ουφ! φαντάζεσαι την ανακούφισή μου Τάλι? Μπαίνοντας εδώ μέσα νόμισα ότι χρειάζεσαι εξορκισμό, ότι σου είχαν κάνει μάγια (ουχί maya)!

2. o λυκαβηττός δεν έχει θεωρεία αλλά ο μόλκος έρχεται στην asshole-s.a.
ούτε εκεί βέβαια έχει θεωρεία αλλά...συγνώμη? είναι αυτή μουσική να την ακούς καθιστός με το ποτάκι στο χέρι? ερωτώ τώρα...

3.ωιμέ! παένω από πάνω να δω τι μας περιμένει εκείθε...

maya said...

@κωνσταντίνε μου
ποιά είναι η asshole s.a. ??????
λάθος είπα για λυκαβηττό ?
οι tindersticks μόνο είναι εκεί ?
με μπέρδεψες ...

να πεις στην queen κιόλας ότι δεν θάχει περαστά hors-d'oevres
ή κιρ-ρουαγιάλ
μην της έρθει απότομα !!!!

άκου εξορκισμό !
τσκ!!!!!


και σιγά τα στρινγκ που γράψαμε !
άντε πια !!!

bonjour cheri
xxxxxxxxxxxxx