Wednesday 25 August 2010

ΜΑΖΩ??? Ω ΝΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ..!







Γεια!!!!!!!!




η ζεστη υποχωρησε ..κι εγω αδυνατω να αρθρωσω σωστη κουβεντα ....εχω χασει καθε οιρμο οποτε επιτρεψτε μου να χαζολογησω::)))δεν ειναι καιρος για σοβαροπρεπειες κατακαλοκαιρο!:)


-δεν ξερω μπορει να το εχω ξαναπει..αλλα μια αγαπημενη μου στιγμη ειναι η ωρα του απογευματινου ελληνικου καφε ..
διπλα ενα κρυσταλλινο ποτηρι με παγωμενο νερο ..τοσο παγωμενο που να δακρυζει στο θαμπο απο τη θερμοκρασια γυαλι!


Παρ αυτα η ζεστη υποχωρησε η Μωβ κυρια ακουγοταν ιδιαιτερως χαρουμενη και ευτυχης πολλα χιλιομετρα μακρια και με συνοπτικες διαδικασιες αποφασισαμε να μαθουμε στην πολυχρωμη Κυρια
τι σημαινει Μαζω!


Μαζω λοιπον εις την παραλιακην -οπου εχω σκαψει  εναν ολοκληρο χρονο- ..σημαινει ....


"ΣΑΒΒΑΤΟ"...."ΑΝΗΚΩ".."ΠΑΛΙΟΠΑΙΔΟ"
ΚΑΙ "ΤΕΣΣΕΡΙΣ".....


Για μενα το τεσσερις σημαινει Συνταγμα,
- οντως στις 4- με ενα τζιπ θηριο ατελειωτες βολτες
ψιλολυωμα ..
υπηρχε ακομα η παιχνιδουπολη και τα λαμπιονια των Χριστουγεννων ...εξω απο το αυτοκινητο
και μεσα υπηρχε αληθινο κεφι ..μολις ειχαμε φυγει απο Μαζω και πηγαιναμε για...... γλυκο ...


-"Σαββατο" σημαινει δεκαδες Σαββατα στην παραλιακη και παλι ..απιστευτα καλες και αληθινες παρεες ..υπεροχα χρονια ..σχεδον αθωα ρε συ!


ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΩς ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΓΙΟΥΛΙ !!!!


ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΑΦΟΥ!!!!!!!!!!!


ΜΑΓΙΟΥΛΙ ΑΚΟΥ ΑΣΜΑ ΚΑΙ ΔΩΣΕΕΕΕΕ!!!!!!!!






50 comments:

Talisker said...

ΣΟΡΥ ΛΙΓΟ

ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΟΥΜΠΑ!! ΠΑΠΑΛΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ??????????????

Talisker said...

ΕΠΙΣΗς ΠΡΙΝ παω για νανακια αγγουρακια πον πον κλπ...

να κανω μια δηλωση!!!!!!!!

πρωτα ο Πασχαλουκος και μετα ο Μαζω


και στο επομενο ποστ

θα ηθελα να μαθω τους θεους της μαγιουλι


1) να ειναι ελληνες !!
2) να ειναι εν ζωη !!(ει δυνατον παρακαλω)
3) να μην ειναι οι κολητοι της Λεκας και Μαραμης οκ????

οκ ειπα????

ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΝΑΝΙ ΤΩΡΑ
η στελλα ειπε αυριο θα μπει .....

δε ξερω που εχω εκεινα τα χαπακια τα κιτρινα..
ξες εσυ???

σμουατςςςςςς!

maya said...

ΜΗΝ

ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ

ΝΑ

ΒΆΛΕΙΣ

ΜΑΖΩ

ΣΤΟ PLAYER

ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΜΙΚΑΖΙ !!!!!!!!!!!!!


είναι όμορφες οι αναμνήσεις ...
και αυτο θα μείνουν .
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!

ξέχνα τέτοια ΣΧΈΔΙΑ !
δεν θα συμβεί, στο λέω .

πάω να συμπαθήσω έστω και φατσικά τον πασχαλούκο
και συ τραβάς το σκοινί αμείλικταααα !!!!!

μα! μαζώ ???????????????????

maya said...

χα!!!!!!!!!!!
και ΔΕΥΤΕΡΟ σχόλιο ??????


καλά!
κοιμήσου φουρφουλάκι μου
και θα σε περιποιηθώ αύριο
με καθαρό μυαλό !

με τα έτσι και τα γκούτσι
χάσαμε την πανσέληνο !
πάω βεράντα με την κωχ!


α ύ ρ ι ο
θα σου απαντήσω !
και γω κι οι θεοί μου !
και οι δαιμονές μου μαζί !


κοιμήσου φουσκίτσα μου εσύ ...
νάνι... νάν... να ...

Talisker said...

ΜΑΖΩ ΘΕΟΣ !!
ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣς



ΑΛΛΑ για να μην επαναλαμβανομαι ....

λατρεμενη μου καμικαζι ...
μη χανεις χρονο σκεψου
σκεψου αργεις χαρακτηριστικα
ποιοι ειναιοι δικοι σου Θεοι???


ξερεις τωρα που παω ε??
να φρεσκαρω το πλειερ!!!!!!!????????
-εκει!

ματςςςςςς

Talisker said...

αα εγινα και φουσκιτσα τωρα ε??

μισο ....














-Στριντζολογος εκει???

βαρια περιπτωση σας λεω
...θα σας πληρωσω νυχτοκαματα αλλα σπευσατε ταχεως
!

maya said...

ναι ?


ναι ? καλησπέρα !
εκεί γιατροί χωρίς ΟΡΙΑ ??????????
ναι, για την γνωστή περίπτωση σας τηλεφωνώ ...

...μπορέιτε?
ναι στην γνωστή διεύθυνση.

...
σας ευχαριστώ. θα σας περιμένουμε !

maya said...

εντάξει μπουζουκίτσα μου ροζ !!
έρχονται !

μπορώ τώρα να πάω για φεγγάρι και ύπνο ??????

Talisker said...

ζαμε

πρωτα θα φυγει το παπαλα αμερικανο


ας ερθουν
ας ερθουν οι κυριοι με τα λευκα μπλουζακια
(ελπιζω να ειναι λακοστ)
και τα μανικακια

(ελπιζω να ειναι τυπου γκοθ)

ας κοπιασουν θα τους κερασω και στριχνινη με λαιμ!!!

μμμμμμ

ΜΑΜΥΥΥΥΥΥΥΥ

ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΣΜΟ!

Talisker said...

-και φυσικα εφυγε!!!

ναι ναι να το παρεις το φεγγαρι εγω ουτε βγηκα να το δω

δεν μπορω αυτα τα γλυκαναλατα..

μπορω να παρω το επομενο μου ονειρο αγκαλια !!:::)))

κοιμησου!

(μασκα εβαλες??)
τσκ!

Talisker said...

τα λεμονακια τα εβαλα στο ψυγειο ναι???

δεν ειναι λιγο πιο σουρεαλ ετσι???
πφφφφφφφφφφφφφφ

Talisker said...

feygv tvra

αυριο θελω τους στιχους του ΤΕΣΣΕΡΙΣ νερακι

ΘΑ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙ Η ΑΣΤΕΡΩ
ΣΤΟ ΛΕΩ!

Negma said...

... καλημέρα ...

... μισό ...

... καφέ ...





ή μάλλον...
μήπως να βάλω κανά ποτάκι?


ΑΑΑΑΝΗΗΗΗΚΩΩΩΩΩΩ
ΣΕΕΕ ΜΕΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΟΟΟΟΝΕΙΡΑΑΑΑΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

ΩΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

(το μόνο του Μαζώ που μ' αρέσει, τα άλλα δεν ξέρω αν έχω κουράγιο να τ' ακούσω πρωινιάτικο...)

(αλλά μπορεί και να το κάνω, γιατί κάνω χατήρια στην Τάλι προς εξιλέωση...)

Καφέ κι Ιρχομαι, ναι???

Negma said...

OK... μπήκα στην διαδικασία να τα ακούσω. Όχι για να εξιλεωθώ στην Τάλι που είπα πριν.

Το έκανα γιατί με άγγιξαν οι φάσεις που περιέγραψε.

Αυτές μετράνε.

Ποιος δεν έχει βρεθεί σε παρόμοιες?

Και πριν βιαστεί να κράξει η τρίτη Στρίντζω, να πω κι εγώ μια φάση???
ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ!

Δύο φίλες, πολύυυυυ κουλτουριάρες-μη-χέσω και συνάμα ΡΟΚΟΥΔΕΣ-θα-ξαναχέσω-λέμε, πετυχαίνουν στην τηλεόραση ένα βράδυ κάνοντας ζάπινγκ την εκπομπή της Γερμανού με τα τοπ τραγούδια του χωρισμού...

Να πω τι έγινε όταν έσκασε η Στανίση και είπε το "σ' έχω κάνει Θεό"???

ΝΑ ΠΩ ΤΩΡΑ? ΕΓΩ ΘΑ ΦΤΑΙΩ?????????

Τεσπα, το αφήνω να πέσει χάμω...

Προσωπικά να μιλήσω μόνο, και να πω, ότι σε κάθε είδος, μα σε κάθε είδος, όσο κι αν απεχθάνομαι το είδος αυτό καθαυτό, μου έχει τύχει να βρω έστω ένα τραγούδι που να μου αρέσει. Και το λέω και δεν ντρέπομαι και καθόλου, γι' αυτό και η ανάρτηση που είχα κάνει ΤΟΤΕ με το μπλογκοπαίχνιδο που είχα εφεύρει, θυμάστε γέλιο??????

Αχ, εποχές...

Πάντως Τάλι μου, αυτό το "Σάββατο" που λες, δεν το βρήκα, κάνω κάτι λάθος??? Δύο άλλα, ναι, τα βρήκα. Αλλά από τα δύο που αναφέρεις στο κείμενό σου, μόνο το 4 βρήκα... Καλό, καλό, μπορώ να σε νιώσω!

Negma said...

Α, με γεια μας και το νέο λουκ!

Πλάκα έχει που κάθε φορά που μπαίνω πια, βλέπω άλλο... :Ρ

Negma said...

Σόρρυ, θυμήθηκα και κάτι ακόμα:

Μάγια...

αυτό το "Γιατροί χωρίς Όρια"...

ΓΟΝΑΤΙΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!

maya said...

καλημέραααααααααααααα !


ακούγομαι ?
απαπαπα που να σκάσεις !!!
ανήκεις! ανήκεις !

μα πρωί πρωί να τα σπάμε ?

έχω πάντα, σε τέτοια άσματα
μια εικόνα .
την φάση που μη αντέχοντας άλλο
δίνεις μία στο τραπέζι προς την πίστα .

τι πιάτα και λαικά άλογα ?
ΑΥΤΟ είναι η επιτομή του 'νοιωθω' !


καλώς την αστέρω μας !
την αμαλία την έχουμε σε καταστολή .
κάτι το designing
κάτι η ατμόσφαιρα του νταλκά εδώ μέσα...
ο προσωπικός στριντζολόγος μας
μου είπε ότι θα πάρει λίγες μέρες και κάτι SHOCKING
αλλά ΘΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!



..δεν ξέρω για ποιές 'γνωστές' σου μιλάς ...
χμμμ...
δεν έχω ιδέα ...





ταλιολίνι μου ?
όταν με το καλό επανέλθεις
να θυμάσαι τα λεμονάκια
γιατι τα βλέπω στην μουρίτσα σου .
ναι ναι είναι καινούργια θεραπεία σπα .

που θα μου πεις για τους ΞΕΝΟΥΣ θεούς μου ...
που κάθε φορά αλλάζεις το mixpod και το μπλογκ
που όλο βρίσκεις νέα άγχη νάχω για το γαμημένο σάββατο !!!!!!!!
τσκ !



και βγάλτα πον πον σου ΜΙΛΑΩΩΩΩΩΩ !




υγ.άκουσα μόνο το 'ανήκω'
και εννοείται ότι είναι κορυφαίο .
μέχρι εκεί φτάνω.
δεν μπορούσα και δεύτερο με τον καφέ !

Tali said...

πολυαγαπημενες


μολις εκανα μποτε!!

εχω ενα προσωπακι σικ
και σε λιγο βαζω μαγιω..

εως τοτε

εως τοτε λεω και επειδη σας λυπαμαι βαθυτατα να ψαχνετε και να μη βρισκεται το Σαββατο.

ειπα να το ανεβασω

..ΞΕΡΩ ΞΕΡΩ ΕΙΜΑΙ εκπληκτικα καλη , συνεργασιμη και χαριτωμενη

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΑΛΚΑΔΙΑΡΙΚΑ
εγω με αυτα φτιαχνομαι

με τα Θηβαιος κλπ μου ρχονται τα χαρακιρια γι αυτο αλλωστε
-κομμενα!!

αυτα παιδι μου ειναι ανεβαστικα....


Στελλα
αυτη με τα 45 βραχιολια καιτο μινι πανω στην ροτοντα ειναι η Μαγιουλι???????

Negma said...

Εγώ καλύφθηκα από Μαζώ για σήμερα...
(και για τα επόμενα 2452626 έτη μη σας πω...)

Τώρα ακούω άλλα...
γιατί ξέρετε τι κάνω???

Σορτάρω φωτό για να φτιάξω την ανάρτησή μου περί διακοπών στο δικό μου!!!

Και θέλει δουλειάααααα!!!!!!
Μεσημέρι θα με πάρει, τη βλέπω τη δουλειά... οπότε μάλλον απόγευμα θα φύγω τελικά... πάει και το σημερινό μπάνιο! Δεν πειράζει, χαλάλι, ξεσκίστηκα στις διακοπές φέτος, ας χάσω 3 αντί για 2 μέρες που υπολόγισα την "σκαστή"!!!

Άντε να την ετοιμάσω, να την ανεβάσω και να δω σχόλια όταν γυρίσω "για κανονικά" πλέον, την Δευτέρα με το καλό!

Προς το παρόν... εδώ γύρω θά 'μαι!

Φιλιάαααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tali said...

!

@ Negma

Stellla

ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΤΡΟΠΟ ΘΑ εξιλεωθεις!!!

ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ!!!!!


ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ


ΜΕ τα ολα συμφωνω ,,,ας μη θυμηθω καικατι δικες μου επιλογες
..

τα τραγουδια μας αγγιζουν αναλογα τις φασεις και τις εποχες

εγω με καποια παθαινω απιστευτα κολυματα και οταν μου περναει η φαση
δεν μου λενε τιποτα

-μα τιποτα ομως!!!

και καποια αλλα θα μου λενε παντα και για παντα οπως αυτα
οπως εκειν α του πασχαλη
και ολα των ακτιβ φυσικα

κι αυτο γιατι τα γνωρισα και τα λατρεψα σε απιστευτα δυσκολες και δυνατες στιγμες της ζωης μου....

εχουν να κανουν με μενα και μονο ....

Δε θυμαμαι ποιο παιχνιδ λες αλλα μια που το λες καιρο εχουμε ναπαιξουμε κανενα παιχνιδι..
πφ





@ Negma

μα δεν ειναι φουτουριστικο το λουκ??
προσωπικα σιχαινομαι το φουτουριστικο ρευμα αλλα δεν ειχε κατι αλλο εκεινη την ωρα και νυσταζα

οκ μετα θα βαλω μια φωτο του Πασχαλουκου

μια που αρχισε η μαγιουλι να συνηθιζει και πολυ το εκτιμησα
να τη βοηθησω!!!::)))))))








@ Negma

σηκω απο κατω ευλογημενη
εχει ωρα που σου εδωσα την ευχη μου!::))

χχχχχχ








@@maya

ωωω

μα καλημεραααα!!!!!


καλημερα!!!

δεν τα σπαμε ακομα
θα τα σπασουμε το βραδυ που θα βαλω Πεγκυ Ζηνα!!!

ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ!!!!!


Μπορεις να μη με κοιτας ετσι?? η Πεγκυ εχει τελειωσει καλων τεχνω ν και σε μια προσφατη εκθεση βραβευτηκε για ενα τρισδιαστατο τριπτυχο σε λαδι με θεμα...
"γυαλιστερο σιφον"


ωω μα θα χαρεις παρα πολυ
θα εχετε τοσα να πειτε!!!!!!!!




Μαγιουλι σοβαρα τωρα
θελω τους στιχους φαρσι αλλιως θα γινω πολυ κακια

θα γινω παρα πολυ κακια!!!!
μικρη κοκκινομαλα οπορτουνιστρια!







χ

Talisker said...

ante

κανε την αναρτηση σου πριν φυγω για μπανιο..οκ???

Negma said...

Να πας, να πας, αργώ πολύ εγώ...

Talisker said...

συγγνωμη λιγο γιατι τωρα τα πηρα
το παλιοπαιδο θα γινω δεν σου αρεσε????

ΠΑΛΙΟΚΟΡΙΤΣΟ

ΚΙ ΕΣΥ Η ΑΛΛΗ ΠΑΡΕ ΤΟ ΓΚΟΥΤΣΙ ΦΟΡΕΜΑ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ


ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΣ

(ΧΑΧΧΑΑΧ
-ξαναβρισκω τη φορμα μου!!)

maya said...

ΕΊΠΑ να κάνω ένα διάλλειμα για τσιγάρο
επειδή επιfuckingτέλους δουλεύω πάλι

και ΤΙ ΝΑ ΔΩ ??????????????


ρε πάτε καλά πρωί-πρωί ??????
τόσο καιρό που σας παρακαλούσα να μην κάθομαι μόνη εδώ μέσα, τίποτα
και σήμερα που στρώθηκα, βρήκατε ???


τς τς τς


καλά!
πάτε για μπάνιο η μία και για αγανάκτηση η άλλη
και θα σας περιλάβω αργοτέρως !

ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΙΠΑ!!!!!
ΠΏς ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΏ ΜΕ ΣΑς Ε ???

Talisker said...

-κο κο κο κο!!!!!

Talisker said...

ΦΕΥΓΩ
με περιμενουν η Μιτσι, η Βιλλυ και η Μπιλυ...


χχχχχχχχχχχχχχ

(ωω ποσο θα απογοητευτει η Πεγκουλα αν δε σε γνωρισει:)

πφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ

ελα μου που δεν μπορω
νανανα

νανανανανα!!::)))))))))

maya said...

ΠΟΙΕΣ είναι αυτές οι ί-τσι, -ίλλυ ??
δεν είπαμε τέρμα τα μπάνια, πάμε για φθινόπωρο ?
δεν σε καταλαβαίνω ...

για το αρχείο
απο το πρωί μπαίνω μέσω μειλ
για να μην ακούω .
ΤΩΡα μπήκα πάλι κανονικά για να ακούσω το gucci φόρεμα !
πολύ μου άρεσε αυτό, ειδικά μαζί με τους μασάι της κοκκίνου !!!


αα επίσης η πέγκυ είναι κόρη παλιάς τραγουδίστριας
και μερικά που γράφει έχουν μια νότα νοσταλγική καψουροτράγουδων του τότε .
αλλά σε ξέρω εσένα!
την συμπαθείς γιατι παίζει με τον τερζούκο σου !

και για ποιά θέματα είπες θα μιλήσουμε με την ζήνα ?
για τις αποχρώσεις της σιφονιέρας? πώς τόπες πριν ?????





ωχ.. ξεκίνησε το αποκάτω άσμα ...
απαπαααααααα δεν θα το αντέξω !!!
ciao tutti . παίρνω το gucci και πάω !








έλαααααα ρε μαλάκα !!!
με δουλεύεις !
"κάθε βράδυ του σαββάτου
κλαίω κι είμαι του θανάτου" ????????????????

ααααααααααχαχαχαχαχαχαχα
αααααχαχαχαχαχα

αχαχαχα


αχ...

maya said...

ύπνο...
να ηρεμήσω !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Negma said...

Λοιπόν, τι ώρα σας είχα πει ότι αρχίζω?

ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ!

Είχατε πάρει μια πρόγευση στο update της προηγούμενής εδώ ανάρτησης.

Τώρα θα δείτε στο δικό μου, όοοοοολη την υπερπαραγωγή!!!

Υ.Γ. Τάλι μου, και πάλι ευχαριστώ γι' αυτό που είπες χθες στο τηλέφωνο σχετικά με την φωτό μου στο Κάστρο!!!!!!!! Μου γέμισες μπαταρίες για πολύυυυυυυυ καιρόοοο!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Σςςςςςςςςςς... μεταξύ μας... μην ακούσει η άλλη η Στρίντζω και ζουλέψει...

Dee Dee said...

Το ποσο μου εχει λειψει η μυρωδια της αλμυρας φετος δε λεγεται.
Αλλα ας οψεται η προετοιμασια της υπερπαραγωγης (γαμος-βαφτιση).

Ειστε απιστευτες στις ατακες σας :)

Ταλι κανε μια βουτια και για μενα πλιιιιιιιζ


Μαγια εσυ ξερεις καλυτερα τον Μαζωνακη απο εμας μου φαινεται :):):)
Εγω για το με λενε Γιωργο εκοβα φλεβες καποτε. Και ειχα και εναν λογω ΝΑΑΑΑ με το συμπαθειο για να το ακουω ;);)

Νεγκμα μου

εισαι ακομα στο καστρο στην Μυρινα αγκαλια με τα ελαφακια;; :):) Η αναρτηση τελεια, χαλαλι οι ωρες!

Φιλια και στις 3!

xxxx

maya said...

ααααα για της ντίντι τον γάμο λέει η τάλι μας στης στέλλας ?????????
ΣΗΜΕΡΑ παντρευεσαι διπλό γάμο με τον έκπτωτο υιό ντίντι μου ???
χαμός !!!



ναι παιδί μου
τον ξέρω τον μαζωνάκη πολύ καλά !
τόχω, τόχω !
αχαχαχα
τα κρυφά μου ταλέντα, αμ πώς!

Dee Dee said...

παρδον;;;;

Talisker said...

Ντη μου μη δινεις σημασια


τα λεει αυτα για ν αθολωσει τα νερα η σουπια
ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΔΑΜΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΜΑΖΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ


ουτε οτι λατρευει τη Μαρι Σανταλ!


Ω ΝΑΙ!

ΟΜΟΛΟΓΩ ΝΑ ΠΩ οτι για το οικογενειακο δεντρο της Πεγκουλας
με αφησες αναυδη ομως???

χχχχχχ

maya said...

αααααααααααα !

όχι πες τα όπως γίνανε σουρτούκω !

δεν της λες ΠΟΣΗ ώρα με απειλούσες ν'ανάψω την τηλεόραση !
δεν λες τους εκβιασμούς που μούκανες αν δεν άνοιγα να δω !
ΝΑ ΣΕ ΔΩΣΩ ???????????????
τα επιφωνήματα? τα σχόλια ?
πες! να σε δώσωωωωω ???

τόζησα κι αυτό ...
είδα την αρχή του γάμου με την ΑΜ.
και την μαρί σανδάλ να καταφτάνει .
ασεξουαλική και κρύα .
ναι ναι η αγαπημένη μου !

πες που ήξερες ποιός είναι ποιός
μέχρι και τα ζώδια τους !!!!!!
κινητό PARIS MATCH η αμαλίτσα μου, αμ πώς !!!


όσο για την πεγκΟΥΛΑ
ΟΛΑ τα ξέρωωωωωω !
κινητό αλΜΑΓΙΑνάκ παιδί μου !
τι άχρηστες πληροφορίες κουβαλάμε ...


και τώρα ξύπνα !
είμαι απο νωρίς . θέλω παρέα !
η αστέρω ξαναχάθηκε στα έγκατα των διακοπών ...
ξύπνα γιατι θα βάλω αραβικές προσευχές ! είναι το "νέο έντεχνο" !

Tali said...

λολλλλλ
ξυπνησα ρε αλλα δεν ειχα ερθει απο δω...

που εισαι??
μηπως ξυπνησα λιγο αργα????

χμμ

να παω για μπανιο η να κανω ενα αφιερωμα στο γαμο???

χμ
και παλι γμ

αμ κανω στο γαμο θα γελασουμε και θα περασουμε σουπερ
αν παω για μπανιο θα φρεσκαρω το χρωμα
στην πισινα ρε συ δεν λεει

ασε που με τραβαει προς τα κατω

θελω θαλασσσααααααα

χμμμ

θα αποφασισω μολις ξυονησει η οικογενεια

γυρισε και ο συζυξ και βασιλευει ακομα σιωπη ..στο βασιλειο της Δανιμαρκιας


θα σε ενημερωσω ..

παντως το γκουτσυ φορεμα μ αρεσει τρελλααααααααααα!!!


Νομιζω οτι εχει την ιδια αποψη και η Μαρι!!!

maya said...

ΣΥΓΝΩΜΗ ΛΙΓΟ !!!!

πάμε λίγο πίσω στον πασχαλούκο :
προσπαθείς να με πείσεις να πάμε...
και είναι δικό του το "είμαι άστατος πολύ..." ?????????

αχαχαχαχαχα
δεν το πιστεύω τι ΖΩ !!!!
μα "είμαι άστατος πολύ" ???!!!!

no further comment .

maya said...

και βέβαια της αρέσει το gucci φόρεμα της μαρί .
είμαι σίγουρη ότι έχει αρκετά ...

ακόοοομη πίνεις ούζα ?

Negma said...

@Τάλι

Είδα τις προάλλες σε επανάληψη μια εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου (φτου κακά!) για τον Πασχαλούκο σου!

Και κάθισα και την παρακολούθησα, γιατί, όπως έχω ξαναπεί, μπορεί να μην σκαμπάζω από τα τραγούδια του, εππειδή δεν τό 'χω με το είδος, αλλά μου είναι εξαιρετικά συμπαθής ως άνθρωπος.

Και το αποφάσισα:

ΘΑ ΕΡΘΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΕΛΙΚΑ, ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ! ΤΕΡΜΑ, ΕΔΩΣΑ ΛΟΓΟ!

Κι ας περιμένω για 2-3 τραγούδια μόνο... Θα βλέπω: Ένα συμπαθέστατο άνθρωπο, μία Τάλι καταχαρούμενη, μία Μάγια* κατασιχτιρισμένη... Τι άλλο θέλω?????????

*Μάγια:
Α, τι, δεν το ξέρεις? Αποφάσισα ότι θα έρθεις ΚΙ ΕΣΥ!!!

Talisker said...

φτιαξε με μωρο μου!!!!!!!!!!!

φτιαξε μεεεεεε!!!!!!!!!!

maya said...

ΑΧ ΔΕΝ ΑΙΣΘΆΝΟΜΑΙ ΚΑΛΆ ...
δεν ξέρω ...
μάλλον ... είμαι άστατη ΠΟΛΙΙΙΙΙΥ!!!!!!

ΕΧΕΤΕ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ?
και καλά η αμαλίτσα μας, τόχει εμμονή
αλλά ΚΑΙ ΣΥ ΑΣΤΕΡΟΥΤΕ ?????????
Ε ?

τς τς τς


πάει ... χάθηκαν όλα ...
σε λίγο θα αρχισουμε και τον νότη .
και τον ... λε πα !
να κι αυτός πολύ συμπαθής μου είναι.
πάμε να δούμε κι αυτον ????????

τς2 τς2 τς2

mahler76 said...

μα ακούς Μαζωνάκη?????

maya said...

@μαλεράκο μου
ούτε απάντηση ε...
άσε ...
ζούμε ένα δράμα φορώντας gucci φόρεμα ...

Talisker said...

εγω παντως

νομιζα οτι απαντησα και μαλιστα ΜΕ ΣΦΑΙΡΕΣ!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ω ΓΙΕΣ ΜΑΛΕΡ ΑΚΟΥΩ ΜΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΕΩ ΘΕΟ!

δεν ειμαι εγω σαν μερικες μερικες διαννουμενες που ξυπνουν μ ετη Μονσερα και τρωνε κορν φλεικς με τον Τζο

τι ποιον τζο μαλερ ντιαρ??

ΤΟΝ ΝΤΑΣΕΝ!

maya said...

φτιάξε με babe
και θα γίνει ρινγκ του μουσικού μποξ εδώ μέσα !
καλομελέτα το joe και θα δεις .

...μη σου πω ότι μάλλον σου έλειψε αυτή η πλευρά μου !
χα !

the winter is young !
έχουμε χρόοοοοονο μπροστά μας !
:))))

Tali said...

wwwwwwww

yes
(παλι με δικη μου ατακα μιλας αλλα τεσπα ειμαι σημερα απολυτα καλη και λατρευω τα μαλλακια σου!!!)

λοιπον ????
ακου!!!!

η νυχτεριδα που μπηκε σπιτι ηταν ραντισμενη με πουασον!!!
ναι ναι αυτο το γαλλικο αρωμα που σου μυρισε φευγαλεα!!!

και φυσικα ειχε στεμμα!!
και τωρα
για να το γιορτασουμε θα βαλουμε πασχαλουκο
κανοντας ενα τεστ στη Στελλα


ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ (και που διαολο εισαι αληθεια?)
Τι εποχη εχουμε?
Ποιο υπεροχο τραγουδι λεει ο Πασχαλουκος αυτη την εποχη???
Αν απαντησεις σημερα θα παμε να παρουμε και αυτογραφο του .

Επισης δεν ξερω που ηταν το σχολιο πια για την εκπομπη του τριανταφυλλοπουλου φτου κακα
αλλα εχει και μια απιστευτη με την Διγενη την οποια εχω σε κοπιες και αντι για γλυκα βουτυρου
παω αυτες στις επισκεψεις μου!!

ωωωω γιες!!!

Tali said...

sorry

sorry

σορυ ..ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ Η ΑΔΙΟΡΘΩΤΑ ΑΠΡΟΣΕΧΤΗ!

Negma said...

Σου δίνω πίιισωωωωω
σου δίνω πίσω την αγάααπη που μου δάαανεειειειεισεεεεες...

δώσε μου πίσω
δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμεεεεεεεε

Να (ή "θα"?) σου θυμίσωωωω
είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνωώωωωριισααααααα

Πως θες εσύυυυυυ
ΠΩΣ ΘΕΣ ΕΣΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΑΙΑΙΡΙΑΑΑΑ ΝΑ ΜΙΛΑΑΑΑΜΕΕΕΕΕΕ

Negma said...

(παρακαλώ πολύ να δώσετε προσοχή στα τραβηγμένα φωήνεντα. δείχνει, όχι απλώς ότι το "γράφω τραγουδιστά", αλλά κυρίως, το ότι δεν το πήρα από πουθενά κόπυ-πέιστ, παρά το έγραψα μόνη μου... ΑΡΑ? ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΠ' ΕΞΩ!!!!!!)

(Ψυχραιμία, το ρεφραίν μόνο...)

Talisker said...

oxi

ΟΧΙ
ΟΧΙ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ

ΑΛΛΟ ΑΛΛΟ

αλλα και σ αυτο καλη εισαι !!!
ευγε !!


σε λατρευωωωωωω


ΟΜΩΣ ΑΛΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ

παιξε ανετα η Μαγιουλι ειναι αλλου σε αλλο κοσμο μολις μιλησαμε δεν θα μπει για την ωρα

χχχχχχχχ

maya said...

ήρθα .








ΗΡΘΑ ΛΕΩ στο μπουζουκοντέλλο μας !
τι γίνεται πια ????????
η μία τραγουδάει συρτά στο γραφέιο
η άλλη με απειλεί πάλι ...

(σου αρέσει το μαλλί ? :))))) μερσώ φουρφουλάκι μου !!! σε σκεφτόμουν στο κομμωτήριο !)


ξανά τσούγδω :
ΠΑΣ ΚΑΛΑ ????????????????????
έχει γεμίσει το μπλογκ βίντεο του μαζωνάκη ?
κάποιος να κάνει αέρα στον μάλερ, θα τάχει δει όλα .
τς τς τς


άλλο ήθελα να πω
(αστέρω,σταμάτα να τραγουδάς!!!)
το poison το φορούσα χρόοοοοονια !
γι'αυτο μου έκανε οικείο το όλο με την νυχτερίδουλίνα ?
μμμμ είχε έναν αέρα παρισινό, έχεις δίκιο .
μια κούκλα την έκανες κι ας λένε !

**να σε δω στις επισκέψεις με την κόπια του πασχαλούκου στο χέρι
και τίποτ'άλλο !!!!
αχαχαχαχα


και τώρα σιλάνς
έχω να μαγειρέψω για φίλους
και θέλω ησυχία.
ναι τους μαζώ/πασχώ εννοώ .
να πάψει λίγο να γκαρίζει γίνεται ?

τι να βάλω για παρέα...
τι να βάλω ...
λίγο gainsbourg ? καμιά shirley ? ή μήπως... DEMIS FOEREVER AND EVER AND EVER AND EVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΧΑ !
πάω ...
ραντεβού μετά την haute cuisine μου :))))


...μα δεύτερο ποστ για τον λαΐκ ?
τσκ !