Thursday 5 August 2010

Αυγουστιάτικη 'γενική' ...


καλημέρα !
δεν έχω να πω κάτι συγκλονιστικό ή καινούργιο.
Διακοπές, one way or another… σκορπιστήκαμε. Ήρθα να αερίσω λίγο… (μιας και οι άλλες στρίντζες αλητεύουν άξια - Έννοια σας!) και άλλαξα μουσική με μια διασκευή που άκουσα στο ταξίδι μου και τώρα παίζουν και τα ραδιόφωνα εδώ. Με φτιάχνει απίστευτα. Είναι ό,τι παλιό θυμάμαι νοσταλγικά από παιδί με το σημερινό beat που γουστάρω τρελλά.
Μετά από πολλά χρόνια λαχτάρησα καρπούζι. Το θέλω σε φέτα που να μην χωράει στο πιάτο.
Από την επόμενη εβδομάδα να αναλάβουν οι άλλες μπίτσεςςςςς τα οικοκυρικά! θα είμαι σε ‘κυκλαδίτικα’ μακροβούτια… με την καλύτερη παρέα, ατζέντα παραγωγικών σκέψεων και πολύ κέφι για το κλείσιμο του καλοκαιριού.
Ως τότε, δουλειά και χαρά στην χαλαρωμένη αθήνα…


*ακούγεται το "tu vuoi fa' l'americano' σε remix 2010

UPDATE FROM STRINTZO-NEGMA:


Άποψη από το Κάστρο της Λήμνου.
(αν βάλω όλες τις "απόψεις", γεμίζω 25262625 μπλογκς...)

Εικόνα από τα "προσεχώς" του μπλογκ μου... Γιατί όπου κι αν πάω, ό,τι κι αν κάνω, θα γυρίσω κάποια στιγμή και θα τα δούμε, και θα τα πούμε...

Η πρόγευση, είναι για να μην είναι μοναχούλα η μία εκ των Στριντζών!!!

26 comments:

koulpa said...

λε-μωρε-λεεεεμονάκι
μοιρωδάαατο.. :):)
καλε τι έχουν κατα των λεμονακίων.. μοίρισε φρεσκάδα δω μέσα :):)
παπα πολύ καιρό χθήκατε.. προδιακοπές;.. :):)
αναμένω τις έταιρες καπαδόκισες.. :):)
καλά να περάσεις καλές βουτιές :):)

Dee Dee said...

Αν ελειπε το τοοοσο beat απο πισω, θα ηταν πολυ καλυτερα :):) Δεν ειμαι πολυ μπιτ-ατη εγω :):)

Καλα κανεις κι αερισες γιατι θα μουχλιασουν και τα λεμονακια και ειναι τοσο ομορφα :):)

Αρχιζω να σας ζηλευω επικινδυνα για τις διακοπες μακρας διαρκειας σας. Ισως μουτρωσω και σας ξαναμιλησω απο Σεπτεμβρη ! Να φευγεται με βαρδιες τουλαχιστον :)

Πολλα φιλια σε ολες σας!!!!

maya said...

@κούλπα μου !!!
και γω αυτο λέω !
στο πνεύμα των ημερών ... φρεσκάδα .


άστες.
ας τολμήσουν να γυρίσουν και νάχουν και άποψη!
που μ'αφήσαν μόνη να τα κάνω όλα !
ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕΙ Η ΦΑΣΙΝΑΑΑΑΑΑ λέμε!


φιλιά πολλάαα
χχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@ντιντι μου
εγώ δεν έχω κάνει παρατεταμμένες διακοπές !!!
σε ΑΦΤΕΣ να το πεις !
τις γυρίστρες !
που μαφήσανε ΕΜΕΝΑ να κάνω όλες τις βάρδιες ! τσκ!


δεν σου άρεσε το τόσο beat ε ?
είναι ρε παιδί μου κάτι στιγμές που το θέλουν το beat τους .
εμένα μαρέσει ΑΚΡΙΒΩΣ γιατι είναι εντελώς dance κομμάτι .
μου κάνει τρελλό χαρουμενάκι :)))

:))))

καρασμάτς
χχχχχχχχχχχχχχ

koulpa said...

xaxa βρε καλώς την καί τη δεύτερη καπαδόκισααααα.. καλά η τρίτη λάμπει δια της απουσίας της.. έτσι είναι το καλοκαίρι.. :):)
καλή συνέχια.. καλησπέρα και καλή εβδομάδα :):)

maya said...

καλώς τον κούλπα !!!!
:)))))))))
κάνω ένα πέρασμα εν ώρα αλλαγής τσαντών
για την συνέχεια των διακοπών :)))

και τι να δω ???

φωτό της λήμνου με τον επαμεινώνδα στην άκρη ?
γιατί αστέρωμ' δεν κουρεύτηκε ακόμη ???
δεν είπαμε ότι οι διακοπές δεν είναι ροκ ?

ΚΑΙ ΠΟΎ ΕΙΝΑΙ Α Φ Τ Η Η ΤΑΛΙΣΚΕΡΡΡΡΡΡΡΡ ? τσκ .

koulpa said...

xaxaxaxa πεταλούδι μουουουου :):)
δε σε πέτυχα.. :):)
χαχα κι έλεγα να κάνω θετικό σχόλιο για το μαλί.. ασ τα τα μαλάκια της ανακατεμένα ασ τα να ανεμίζουνε στον τρελό νοτιά.. :):)
καλησπερούδιαααα καλή συνέχειααα :):)

Dee Dee said...

Αχ στην Λημνο ηταν οι αγαπημενες μου διακοπες. Στο μπαρακι εθνικ, εξω απο την χωρα, στην παραλια του Αη γιαννη του Κασπακα!!!!!!!!

Να περνας ονειρεμενα!!!

Tali said...

Μισο λιγο

ποια ειναι η κυρια στη φωτο??

Tali said...

καλε ποιος ειναι ο επαμεινωνδας?
τωρα μου εκανε κλικ πως δεν τον ξερω..

πφφφ

γιατι μιλας στην αστερω ενω δεν ειναι εδω??

Negma said...

Καλημέρες!!!

Σήμερα ξαναματαφεύγω!

Η Μάγια, Τάλι μου, κάποιο συσχετισμό θυμάται ότι έχουν Αστέρω-Παραμιλητό, αλλά είναι μπερδεμένα στο κεφάλι της...

Μάγια... Η ΑΣΤΕΡΩ ΠΑΡΑΜΙΛΟΥΣΕ, ΌΧΙ ΟΣΟΙ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ!!!!!!!!!!!

Κούλπα μου, ευχαριστώ για το κοπλιμάν!

Ντη, το μπαράκι που λες το είδαμε αλλά δεν κάτσαμε... Χάσαμε, λες?

Μπάτσι α τούτι!!! (όχι μπάτσοι... ακόμα.)

maya said...

"όχι μπάτσοι ακόμα"
αχαχαχαχαχαχα

καλά, λέτε για τα παραμιλητά
αλλά άμα δεν πω καμιά μαλακία να μπερδευτείτε
ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ!
άιντα τώρα!!!!


συνδέθηκα για λίγο να δω τι κάνετε
και στρίβω κυκλαδίτικο τσιγαράκι
σε υπέροχη βεράντα στην θάλασσα ...
τζούρα καφέ ...
χαμόγελο ...

φιλιά
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Στελλα μου

οταν πηγα ηταν Σεπτεμβρης και ημασταν πολυ λιγοι στο μπαρακι (μη σου πω εμεις και το αφεντικο που επεμενε να ανοιγει απο πεισμα, οπως ελεγε!) Δεν χασατε και κανεναν παραδεισο :) Εμας μας αρεσε και πηγαιναμε συνεχεια εκει. Ηταν κοντα και στο δωματιο μας.

μπατσι α τουτι :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

mahler76 said...

μια χαρά περνάτε σκύλες χαχαχαχα

koulpa said...

xaxaxa όταν είχε γίνει ο δακτύλιος από μεγάλα μικρά σε μονά ζυγά.. πήγαινα ενα φίλο σε μιά δουλειά.. και μέσα στη μέση της ομόνιας αναρωτιέμαι αν κυκλοφορώ..
"χαχα μέλε μπάτζοι θα μας κυνηγούν μου".. ακόμα γελώ.. όλα είναι θέμα timing που λέμε.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)

Anonymous said...

Πρώτα άρεσε τ΄όνομα του blog! Μετά μου άρεσαν και..τα γραπτά σας!

Καλώς σας βρήκα!

Maya, για άκου κι αυτό (πάει σετ με το remix του "..americano" που σ΄αρέσει!

:-)

maya said...

@mahler μου !!!!!
έτσι ! έτσι !!!

σκυυυυυυυυυυύλες !
αχαχαχα


δεν ξέρω για τις άλλες σουρτούκες
ΕΓΩ επέστρεψα σαν τον κεντέρη .
με 8 μποφώρ κι όλη την γλύκα του έλληνα άμα ξερνάει και ουρλιάζει ότι πνίγεται .

αυτο το σύνδρομο του δράματος
δεν το ξεχνάμε με τίποτα λέμε...


ελπίζω να λυσσάς κάπου τέλεια !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ







@κούλπα μου
ακόμη δεν έφυγες ?
είπαμε ΦΕΥΓΕΙΣ!!!!!!
αρχισαν και τα όργανα για όρτσα !
κρίμα είναι να το χάσεις !
:)))))) φιλιά !




@newgirlontheblog
αν ήξερες πόσο στρίντζες, δεν θα χαιρόσουν έτσι, στο λέω !!
:)))
το άκουσα το άσμα.
το pambolla μου άρεσε πάντα .
δεν βγάζει ΤΟΣΗ τσίτα στην διασκευή όσο αυτο εδώ όμως ε ?
καλές (κι άλλες) διακοπές να πω ?
:)))

Tali said...

-Ποια είναι η κυρια???

Διακρινω μια οικειοτης!

(Μαλερρρρ εγω ειμαι γατουλα!)

maya said...

Η ΑΛΛΗ ΣΟΥ ΠΛΕΥΡΑ ΕΙΜΑΙ !!!!!!!!!!!!!!
πρόσεχε!


...και update δικό σου δεν είδα ...
άιντα !

Tali said...

η κυρια
νιου γκερλ ον δι μπλοκ εννοω!

Εσας ειχα την ευτυχια αγαπητη να σας γνωριζω εφ ολης της υλης ακομα δεν με χτυπησε το αλτσχαιμερ!

maya said...

ααααααααααα !
λέω και γω !

με την κυρία δεν γνωριζόμαστε
αλλά είμαι σίγουρη ότι κατάλαβε ΤΩΡΑ τι εννοούμε ΣΤΡΙΝΤΖΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!
απαπαααααααααα
στρίντζωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

να σου φέρω ένα γλυκάκι κάτι ...?

Tali said...

τα κανεις αυτα για να γλυτωσεις τη σκηνη ε???

και η οικειοτης???

τεσπα

αγαπητη σας καλοσωριζω με τη σειρα μου

παρακαλω πρωτο ανακλιντρο δεξια (παντα)
ειναι τα δικα μου σαλονια

περαστε


αυτο το λεμονι το χιπικο ειναι δικο της

(Μαμυυυυυυυυυ μασε απο κατω τις μαξιλαρεςςςςς παλι ζωγραφιζε στο πατωμα )

το αλλο το ερμητικα κλειστο μωβουλι ειναι της Αστερως που ενας θεος ξερει που κοπροσκυλιαζει

ΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ
Η ΟΠΟΙΑ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ ΝΑ ΤΗ ΒΡΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ!!!!

σαν το σπιτι σας αγαπητη!

maya said...

χήνα !

Tali said...

κισσα!

Anonymous said...

Ω, ευχαριστώ και τις δυο σας για τις αβρότητες!
Μου αρέσει το σπίτι σας!

Maya, διακοπές τέλος από Ιούλιο κιόλας..σνιφ..κλαψ..

Talisker, δεν ξέρω πότε ήταν τα γενέθλια, μα εδώ θα βρεις μια αφιέρωση!

Θα περάσω ξανά (χμ..σαν απειλή ακούστηκε-χιχι)!

:-)

Tali said...

@new-girl-on-the-blog

λατρευω active member!!!
ευχαριστώ πολυ ευγενεστάτη!!!!!


χχχχχχχχχ