Monday 28 June 2010

ΕΙ ΜΠΙΤΣΕΣ!




-Hey bitches

'Η μαλλον -ει μπιτσες (που λεω κι εγω) ολου του κοσμου ενωθείτε::)!!!

Τι είναι αυτό που κανει μια γατουλα να γινεται σκυλα?
'Η κι αλλιώς,  
τι είναι αυτό που κανει μια σκυλα να γινεται γατουλα?

-Είναι σκυλες οι γυναικες ή γινονται?

Από την  Ευα που πουλησε τον παραδεισο για ένα μηλο 
μεχρι τη Σκαρλετ 
που εκλεψε τον αρραβωνιαστικο της αδερφης της 
για να σωσει τη Ταρα , 
απο την αμιμητη Τασω Καβαδία 
μέχρι την Αλέξις Κολμπυ, 
από τη Μακιαβελική  μητριά της Χιονάτης… μεχρι την τραγουδιαρα Νταιζη στα μυστικά της Εδεμ (Μάγια μη ρωτήσεις.:) 
κι από τη Κρουελα μεχρι τη φονισσα της Μπειμπυ Τζεην, 
η γυναίκα σκύλα ...θα μπορουσε απλως 
να ηταν μια γατουλα καναπεως με λιμαρισμενα νυχακια …
και η ιστορια να ηταν αλλιως..

Παντα υπαρχει καποιος λογος για την ασχημη  συμπεριφορα 
και καποιος λαθος τροπος για να τη βγαλεις στην επιφανεια..
Διοτι Σκυλα δε γενιεσαι - γινεσαι 
εκτος κι αν εισαι αδερφη της Χαρυβδης 
και τοτε απλα η Μυθολογια αποφασισε για σενα.


Παρ αυτα..
ει μπιτσες συγκατοίκισες που διαολο εισαστε?

Ξέρετε πως όλοι θα ήθελαν να περάσουν μια νύχτα συντροφιά με stringless, αλλά κανείς με στρίγκλες.(πφφφ).


Εχετε ακουσει τι γραφει η ιστορια για τις Σκυλες ?
Η χειροτερη Σκυλα 
γινεται η καλυτερη γατουλα 
όταν πεσει σε αντρα που ξερει να τη χειριστει..
(αυτό είναι μια σπανια περιπτωση)!
Και η χειροτερη γατουλα.. 
γινεται η καλυτερη Σκυλα όταν πεσει σε  ανηρ που δεν ξερει τι του γινεται .
(αυτό είναι μια πολύ επικινδυνη περιπτωση – για τον ανηρ!).

Η δυνατοτερη δε Σκυλα ,
είναι η αμετανόητη 
Εγω δεν ξερω.
Αυτά τα λεει η Ιστορια , 
η οποια είναι  γενους θηλυκου -καλη Σκυλα κι αυτή!

Μια καλη κουβεντα για μας τις γυναικες –τιποτα.
Εισαι η γατουλα, η σκυλα, η αδιορθωτη..
Είναι καλο τωρα αυτό?

-νιαρρρρρρρρρρρρρ!(σκυλισιο).

51 comments:

Talisker said...

Καλη βδομαδα:)
-Στελλα χαμογέλα:)
Θα κοιμαμαι!
Γκρινιες παραπονα υστεριες για το λουκ μετα τις 1...
ζζζζ:::::::::::)))))))))))
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

τι ειπες Μαγιουλι????

Negma said...

Ένα ΣΚ έλλειψα, ρε πούστη μου...
... ένα ΣΚ ...

Negma said...

Θέλω κι άλλο καφέ πριν το πιάσω, γιατί έχεις πολλά καλά μαζεμένα!

Τι έπαθες? Τι έπινες? ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ??????????????


(καλά, αυτό με το stringless είναι όλα τα λεφτά...)

Talisker said...

Συγγνωμη λιγο
ειστε η στελλα η θρι γουηκς αγκοου??

σαββατοκυριακο το λενε αυτο??
πφφφφ
επινα μοχιτος ΑΛΛΑ

-εχω μπλεξει στα σκληρα!!!!!

χο γιες!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Η αλλη πριγκίπισσα του εθνικ ???
πφφφ...

Talisker said...

ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

ταυ- το - χρο- νως!
σχολιαζαμε???
Ω ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΟ ΑΥΤΟ!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧ

Talisker said...

ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΜΙΣΟ
αλλα ειμαι στα πατωματαααααα
απο το σχολιο σου σε μεναααααα


μισοοοοο κεραμμμμ!!!!!!


κωσταντινο εφετ και πανουτσο πασα

ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕΙΙΙ!!!
κι ακομα δεν εχω απαντησει στα σχολια μου και δεν προλαβαονω!!!

Ατιμη Σεχραζατττττττ!

Negma said...

Χαχαχαχαααααα, καλό???

Να δω τη φάτσα του-ξέρεις-ποιου, άμα πάω σπίτι και του πω κανένα: "Θες καφεδάκι Κουτσουν-Μπέη?" και τι στον κόσμο!!!!!!!

Άντε να καταλάβει!!!!!!!!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!


Πάντως για την ανάρτηση:

Εγώ νομίζω είμαι η σκύλα που βρέθηκε επιτέλους ο άνθρωπος που κατάφερε να βγάλει τη γατούλα από μέσα της!

Καλό είναι αυτό τώρα? Δεν ξέρω...

koulpa said...

τοκ τοκ.. να μπω ή είναι ιδιωτική η κουβέντα;.. :):)
καλά μπένω.. μια χαρα και η γατούλα και η μπιτσ.. όλα χρηάζονται σε αυτή τη ζωή.. :):)
καληνυχτούδιαααα :):)
υγ. ωωωωωωω πόσταρε η τρίτη καπαδόκισα;; :):)

maya said...

εξκιούζ μι μπιτσες !!!!!!!!!!
γουάτ δε ΓΑΜ ιζ γκόινγκ ον χίαρ ????

(καλήσπέρα ιππότη κούλπα!)

τι κάνει η γατούλα πάνω στον καναπέ μου ?!
ξουτ πειθήνιο νιάρ !

και συ αστέρω μασκαρά
ν'αφήσεις τα σάπια !
κάποια κουτσικέλα έχεις κάνει για να ρίχνεις τέτοια σχόλια και να ακούσει ο ΑΝΗΡ που σε 'δάμασε' !!!

τι έκανες ?
δεν τούραψες το κουμπί ?
δεν του έκανες μασάζ καθώς έβλεπε χιλή-ισπανία ?
δεν χάθηκες στην κουζίνα σου στις 2 το πρώι για΄τι γουργούριζε η μπάκα του ?
(μαλάκα, θα ξεράσω μόνο και για πλάκα που τα λέω!!!!!)


λοιπόν
stringless ή στρίγγλες
????????


μεγαλειοτάτη παντσουκδωτάτη
R E S P E C T :)&


ΈΓΡΑΨΕΣ πάλι !!!!!!
αχαχαχαχα


όχι
δεν θα ρωτοήσω για την νταίζη
ούτε για τον μπέη της παρέας
(ΠΑΛΙ η τουρκόπερα ???)


σας απειλώ ότι έχω ξανα σύνδεση
αλλά με στικάκι
τ'οποίο σημαίνει οτι αργώ .
!@$%^&^$@!

αλλά τεσπα ΝΑΜΑΙ !
μπακ του αθενς μάι ντάρλινγκ μπίτσες !!!!!!!!!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

1.λόγω στικακίου και χαμηλής νοημόσύνης του
ΔΕΝ μπορώ να ακούσω την μουσική γαμότο !
το γουστάρω το άσμα αυτό !!!!!

2.τι εννοείς πανξαφνικοτάτη
με το beige au skatouli χρώμα στο βλόγιο ??????

3.εκείνα τα πουλιά εκεί ψηλά...
πρέπει να τα πιάσουμε ??

4.τι εννοείς2 παναγενεστάτη
που αγανακτείς στο ΚΑΠΑΚΙ απο το αφιέρωμα μου στον πανούτς-εφέντ ???
(ΣΤΕΛΛΑΑΑΑ! respect!)

5.πού είστε ΤΩΡΑ που ήρθα ?
να ξαναφύγω για εγγλεζία ?!!!!!!!
!@#$%^&*&^@!

Talisker said...

Μεινε εδω που εισαι λεω .........


το ασμα θα σου αρεσει διοτι ναι ναι τωρα θα σε καρφωσω ειναι Ριανα ναι ναι
αυτη που πηγεςςςςςς:::::::::::))))))))))))

τι εννοω με το χρωμα?? τιποτα επαιαζα ..τωρα θα το αλλαξουμε :)

τι ενοω με την πανεγενεσταστη κινηση??
εννοω ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΓΑΜΟΤΟ οτι ειχατε ανεβασει για τον Πανο εφετ
αναρτηση γιατι μπηκα απο το προφιλ μου κατ ευθειαν σε νεα αναρτηση και ηταν και 4 το πρωι ?
τι θες τωρα??
ειτουργω εγω νορμαλ 4 το πρωι????


ΟΜΩΣ ΟΜΩΣ ΟΜΩΣ ΛΕΩ
την Πεμπτη θα την ξανανεβασουμε την αναρτηση...

μμμμμμ εχεις αργη συνδεση???
εσυ ενα τοσο γρηγορο μυαλο???
πφφφφ
δεν ειναι τιποτα ...

χχχχχχχχχχχχχχχχ
ν υ σ τ α ζ ω !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κουλπα μου εισαι ενα διπλωματης εσυυυυυυυυυ:::))))


Στελλα να σε δω γατουλα κι ας πεθανω
χμ τωρα που το σκεφτομαι..
νομιζω σε εχω δειιιιιιιι:::))))))))))))))

koulpa said...

xaxaxa κου κουουου!!!
πως λέμε.. 3 κι ο κούκος.. εγώ είμαι ο κούκος; :):)

καλησπερούδια πεταλούδι μου.. καλώς μας γύρισες :):)

χαχαχα εγώ διπλω-μάτης.. άλλοι με λένε α-ώματο.. :):)

η τριτη; που έιναι η τρίτη; πως να κάνω τον κούκο έτσι; :):)

καλησπερούδια γλυκά μου :):)

koulpa said...

ούτε τον τσάρλυ δε μπορώ να κάνω έτσι.. :):)
ξανα καλησπερούδιαααα :):)

maya said...

σιγά μην καθόμουν σερί !
έκανα my beauty sleep και ξαναήρθα :)))

τι λέγαμε??

με κάρρρρρρρρφωσες για την rihanna ?!!!!
εγώ ? μια του ΕΝΤΕΧΝΟΥ ????
αχαχα
πέρασα σούπερ έχω να πω και δημοσίως .
με μια κόρη που μεγαλώνει και μια έφηβη πια ανηψιά στα ουράνια !



@τσάρλυ ?
αχαχαχα τέλειο !!!!!!!
καλώς σας βρίσκω κουλπα μου! :)))


(τώρα συγνώμη .
έχουμε το μπεζ σκατί χρώμα ολόκληρες στριντζες
και ακούμε και πασχαλούκο ???
γρήγορα λίγο αιθέρα ...)

((ο πανούτς-εφέντ το ξέρει ότι εδώ μέσα παίζει πασχάλ ??))

(((ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΠΙΑ ???? και πού είναι η άλλη η γατουλίνα?)))

Talisker said...

Μα ο Πασχαλουκος μικρη μου πλουμιστη βενταλια ειναι μετα!!
Αλλωστε ο Εφετ Παναγος δεμσευτηκε μαζι με τον Κωσταντινο Εφετ οτι θα με πανε ... (ηταν τοτε που στο τσαι ειχα βαλει φυλλα μολοχας ανακατα με γυρη παπαρουνας...ξερεις ισχυροτατο παραισθησιογονο:::))))))))))))))))))

Ξυπνησες??
μπορεις να βγαλεις τη μασκα ομορφιας ?
θα λαμψεις αυριο βρε!!!

Talisker said...

kai γιατι δεν σου αρεσει το εκρου του νεκρου στο μπλοκ ??
πφφ

μισο να βρω τον μιστερ σπαι
τον προσωπικο μου μπλοκερ ντιζαινερ να μου προτεινει κατι σε πορφυρο ροκοκο!

drunk tank said...

πρώτον... κλείνω αυτό που λες μουσική. τζίζας, τα αυτάκια μου...

stringless? χμμμμμ
δεν το'χα σκεφτεί αυτό!
καλό!!! το κλέβω!!!!

μολόχα και παπαρούνες διαβάζω...
α έτσι?
και οι μπάφοι? και οι μπάφοι?



όσο για το κείμενο...
ένα έχω να πω (άντε δύο)
στην αρχή γιατί πάντοτε όλο νιάου νιάου ακούμε και μετά ψάχνουμε να βρούμε κομμάτια, όχι από τα νυχάκια της γατούλας αλλά από τα δαγκώματα της σκύλας?
θα πεις επειδή δεν ξέρουμε τι μας γίνεται αλλά...
δεν είναι πάντα έτσι
και δε θέλω να ξεφύγω από το ανάλαφρο του κλίματος!

άντε θα πω και το δεύτερο:
φίλος μου άνοιξε κατάστημα με εσώρουχα στα γιάννενα και το λέει
jes et halon (τζες και χαλόνι για τους γνωρίζοντες τα γιαννιώτικα), underwear and bitchwear...
τα σχόλια περιττά

Negma said...

Καλημέρα συν-μπίτσες μου,
καλημέρα Τσάρλυ,
καλημέρα Κωνσταντίν-Μπέη με τον φίλο τον εσωρουχά τον Θεό
(έλιωσα στο γέλιο!!!),
καλημέρααααααααα σε όλους!!!!!!!!!

maya said...

ναι... οκ...

δεν έχω σχολιάσει του κωνσταντιν-μπεη το σχόλιο
γιατί έχω μεσάνυχτα με τα γιαννιώτικα
και δεν μπορουσα να γελάω σαν ξανθιά .

αλλά ακούγεται δυνατό !

μόνο το bitchwear έπιασα απόλυτα
και τοβρίσκω σούπερ !

και δε μου λες,
τοδουλεύει ο ίδιος ?
δηλαδή βοηθάει και σε συμβουλές τις ΚΕρίες για να ψωνίσουν ?



WARNING:
επειδήΣ η αστέρωμας περνάει μια κρίση συνδρόμου πολυάννας (και μπράβο!)
παρακαλώ να είστε όλοι τρυφεροί μαζι της !
άμα καταφέρνει ακόμη να λέει "καλημέρααααα" έτσι,
πρέπει να επικροτούμε κάθε της μπλαζέ: "θα μπορούσε νάναι και χειρότερα!" .

ευχαριστώ .

Negma said...

Γιατί με λέτε "Πολυάννα" ρε, εγώ σας έβρισα?

maya said...

τώρα, τι να της πεις ...

Talisker said...

-Α Υ Τ Η Ν πες!

Talisker said...

οχι
τωρα να της το αναλυσεις@@


αντε να σε δω!!!!

(αυτο το τραγουδι πλακα πλακα μολις ανοιγει φωναζει μπεεεεεεεεεεε)

ημαρτον!!

maya said...

ΤΛΙΚΟΥΛΊΤΑ ΜΟΥ
ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ !
θα πάω να κοιμηθώ... με εξουθένωσε με τις απορίες της...

maya said...

χάρυ κλυν έχεις βάλει ???????
δεν έχω σήμα για τον player!

Negma said...

Να σας πω...

ήταν που ήταν λειψό

τού 'ρθε κι η ντουλαπιά...

ΔΕΙΞΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ!!!!!

Επίσης,

ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΞΙΩΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ?????????

maya said...

ΕΓΏ περιμένω να ξαναέρθω στην χρονιά της τεχνολογίας .
ακόμη περιμένω να 'στεγνωσουν ΚΑΠΟΙΑ καλώδια που δεν αφήνουν το σήμα της γαμοhellasonline να φτάσει σπίτι μου' !@#$^&^%$#@!@#$^&^$#@!@#$^&^$#

δεν μπορώ να ανεβάσω άσμα...

Talisker said...

Μαγιουλιτα μου σε καταλαβαινω!!!!


αχαχαχαχαχαχαα

ρε συ Στελλα μολις ανοιγει δε λεει μπεεεεεεε???????

θα πεθανω

Μαγια αξιωσου να βαλεις κανενα τραγουδι της ανεπροκοπης (γιατι της προκοπης με τοσα εθνικ...δεν))

εγω αν βαλω στη φαση που ειμαι ο Κλυν μπροστα του θα ειναι βαρια κουλτουρα..

μμμ καπου εδω ειχα προχειρο το ρα ρα ρασπουτινννννν

μισο ερχομαι!

maya said...

οοοοοοοοοοοοοοοοοχι ρα ρα ρασπουτιν!!!
θα με πεθάααανεις !!!!!
αχαχαχα


άφηστε με να φύγωωωωωωω να κοιμηθώ !!!
δνε μπορώ να γελάω και να νυστάζω μαζί !


(στέλλα, να γελάς μπορέις ή ούτε?)

Negma said...

Ούτε...

(και ήρθε και το μποςς, οπότε εγώ σε αφήνω να πας για νάνι...)

Talisker said...

ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ

maya said...

ζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζ.....

koulpa said...

xaxaxa ρε τι γίνεται εν τη απουσία μου.. :):)

χαχαχα πως να την πουμε; πολυστέλα; :):)

ποιός εφαγε ντουλαπιά;.. (επαγγελματική διαστρωφή).. :):)

εγώ από γιαννιώτικά.. μόνο τα γλυκά.. έκαστος εφ ο ετάχθεί.. :):)

καληνυχτούδιααααα καλό μήνα κι από εδώ :):)

faraona said...

Εγω follow με τη μία...
και θα ακροάζομαι για να περνάω καλά.

Είστε άπαιχται κοράσια!

Και το ξέρετε ...σιγά μη περιμένατε απο μένα για να το εμπεδώσετε δηλαδή.


Τσάο μπέλλες.
Φιλιά και στίς τρείς σας.

maya said...

@κούλπα μου
το αστέρι μας έφαγε την ντουλαπιά
και σε πολλές γωνίες ...
σκατά .

αμ δεν τα φτιάχνετε σωστά !
επαγγελματική διαστροφή ...?

γλυκά ε? σιροπιαστά ?
όχι ρε συ με την ζέστη ...
το πολύ κανα υποβρύχιο !

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραόνα μου
μας πέτυχες που είμασταν κι οι τρεις μέσα μετά απο καιρό !
δυστυχώς δεν τυχαίνει συχνά πια .
κάτι οι ντουλάπες, κάτι τα μουράνο και οι εκθέσεις...

τι καλά που ήρθες !!!!!
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker said...

ΣΤΡΩΖτε τα χαλια ηρθε η μητηρ
η βασιλομητηρ!!!

Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
@@@@@@


τσαο μπελα και φιλια πολλα

εσενα μαγιουλι δε σου μιλαω
πως ειναι δυνατον να μη σκεφτηκα εγω αυτο που σκεφτηκες εσυυυυυυυυυ????????????????????


ΤΣΟΥΓΔΩ!

maya said...

axaxaxa

καλημέρα στρίντζω μου !!!

ήρθα και δω να χαρώ τα βασιλικά πορφυρά σου μούτρα εν εξάλλω !!!!!!
αχαχαχα


αντί να τρελλαίνεσαι
να βγάλεις το μπουζουκάκι πασχαλουκάκι
και να ανεβάσεις ΚΑΙ δω τον πάνο !
άντε τώρα !!

φιλιά πολλά
πάω να δω τις κόρες ...
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Καλημέρες Στρίντζες,
καλημέρα Κούλπα,
καλημέρα Φαραώνα!!!!!!!!

Η ντουλαπιά πάει πολύ καλύτερα, έφυγε το πολύ πράμα, έχει μείνει ένα σημαδάκι ελάχιστο και λίιιιγος πόνος, μόνο άμα το ακουμπήσω. (Ελπίζω μόνο να μην μείνει για πάντα αυτό το σημάδι!!!).

Το ταρακούνημα στον εγκέφαλο δεν ξέρω τι κουσούρια θ' αφήσει...

Μάκια to all!!!!!!!!!!!!!!

maya said...

ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!

τι θα γίνει εδώ μέσα με τα χρώματα ???????
μ'έπιασε το κεφάλι μου !
πρώτα το εμετί και τώρα το mauve avec la μυξα?

απαπαααααα...

maya said...

αν δεν έρθω εγώ να συγυρίσω !!!!
πώς το κάνατε το βλόγι ?????
λοιπόν
στην κουζίνα είμαι και βάζω καφέ .
το καταλάβατε !

ζαλίστηκα με τα χρώματα!!!
πρώτα το εμετί και μετά το μωβ αλα μυξά ?

θα με πεθάνετε!
τς τς τς

ευτυχώς είχα μια υπέροχη παλιά ταπετσαρία
και έγινε καθώς πρέπει πάλι !
ΠΑΛΙ ΚαΛΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ !

Talisker said...

ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑ



ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΜΟΝΙΑ??
ΣΑΝ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟ ΑΜΠΕΛΙ



ΣΤΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

maya said...

ναι καλά !!
φώναξε την στέλλα που τόχε κάνει μην πω μετά απο σένα !!!
άστε με !

και μετά σου λένε νοικοκυρές !
πάλι καλά που έστρωσα εγώ το 'τραπεζομάντηλο'!



ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!!!!

Negma said...

Ρε άη... πρωί πρωί...

Εγώ φταίω που επειδή φρίκαρες με το σκατουλί και τα πετούμενα, πήγα να το σώσω...

Θα μας την πεις κιόλας...

(Πάντως "ομολογώ να πω" ότι μ' αρέσουν τα λέιμονάκια!)

Δυο μέρες έλλειπε το μποςς!!! ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!!!!!!! Και μ' αφήσατε μόνη μου!!!!!! Να μην έχω τι να κάνω και να αλλάζω τα φώτα στο μπλογκ!!!!!

ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩΩΩΩΩ??????

(μούτρα)

maya said...

axaxaxa καλημέρααααα !

ΔΥΟ μέρες??

απαπαααα και γω πού ήμουν ...?

(και μένα μου αρέσουν ...
μου κάνουν δροσιά και νοικοκυροσύνη
και ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ νοικοκυρές !!!!)

το βλέπω εγώ τι θα γίνεται εδώ μέσα !
σόδομα και γόμορραααααααα !
και όσο παίζει κι ο πασχαλούκος ...
δεν τελειώνει !!!!

Tali said...

Xriste μου λες και μπαινω σε λαθος μπλοκ

σε λεμονοκηπο
και Στελλα ουτε ειδα τι ειχες κανει
δενε χω ιδεα..

ο Πασχαλουκος παιζει γιατι εκανα δικο μου μιξ ποντ γιατι δεν θυμομουν τον κωδικο στο αλλο


και επιτελους καντε καμια καινουρια αναρτηση
σημερα εχω μια κοινωνικη υποχρεωση στις 7

ως τοτε μπορει να ασχοληθω κι εγω με το ντιζαιν

ειχα καπου μια ταπετσαρια με στεμματα

μμμμμμμμμμμμ
για να δω σε ποια κρυπτη την εχω!
χχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Ναι, σαν μια διαφήμιση με ΟΜΟ-Λεμόνι των παιδικών μας χρόνων... Θυμάστε τρελλή χαρά που είχε η καλή νοικοκυρά?????????

Επίσης, άσχετο:

Εγώ σε λίγο θα μάθω να μιλάω τούρκικα! Από τη βαρεμάρα έριξα ένα μαραθώνιο "Ονούρ-Σεχραζάτ" στο web-tv... ΜΑ ΕΝΑ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΟΟΟ!!!!

Τι ντροπή Θε μου, τι ντροπή...

Δεν έχω δει ποτέ μου σαπουνόπερα, ούτε ελληνική, ούτε βραζιλιάνικη, ούτε μεξικάνικη... Και να φάω κόλλημα με το τούρκικο????????

Dee Dee said...

εμενα μου αρεσουν πολυ τα λεμονακια σας ρε κοριτσια :):)

Αληθεια!!

Να το αφησετε.... μυριζει δροσια και φρεσκαδα :)

maya said...

@ντίντι μου
ΠΕΣΤΑΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!
που μ'έχουν τρελλάνει στις στυλιστικές ανησυχίες
και μετά εξαφανίζονται ανέμελα!!

σούπερ τα λεμονάκια ... :))))


τάλι!
επανέφερα τον player του βλογίου .
δεν θα με πεθάνεις εσύ εμένα
ν'ακούω πασχαλούκο μες στον καύσωνα !!!!
(τον κώδικο, αν δεν ρωτήσεις, πώς θα θυμηθείς ?!!!)



εστρέλλα!
πώς πάει το τούρκικον ?
πες! να κρατάω στυλ ότι ξέρω τι γίνεται !!!
και ΣΥ με τα λεμονάκια τάβαλες ?
βρε για προστασία τάβαλα!!!
στην ξινίλα γύρω μας !
πώς βάζουν τα σκόρδα για το μάτι και τους βρυκόλακες ?
ε εμείς έχουμε τα λεμόνια για την γλώσσα και τους κόλακες !


σε όλες
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...
This comment has been removed by the author.