Sunday 24 April 2011

Διαλέξατε αυγό?

Απαπααααα τι σκόνη είναι αυτή εδώ μέσα !!!
ήρθα να αφήσω κόκκινα αυγά να τσουγκρίσουμε
και βρήκα δύο μελομακάρονα μες το ψυγείο,
το εισιτήριο του κωνσταντίνου απο την Αρούμπα,
κάτι φτερά ροζ που φορούσε στο ρεβεγιόν η τάλισκερ και την κούνια της στέλλας να ανεμίζει στον αέρα.
πάμε καθόλου καλάααααα ?
για φέρτε γάντια και σφουγγαρίστρες!!! 

λοιπόν, πεταρίζω μέρες αλλά έμπνευση δεν υπάρχει για δω.
την έχω όλη στα χρώματα.
έτσι, για να πάει το τεκνό των χριστουγέννων να ντυθεί πλέον,
σας βάζω μια άλλη άποψη ευχής: food for thought που λεν οι άγγλοι.
τάδε έφη woody allen:
(η μετάφραση δεν είναι δική μου - επιφυλάσσομαι)


"Την επόμενη  ζωή μου θέλω να την ζήσω ανάποδα.
Ξεκινάς από νεκρός. – ‘Έτσι το γλιτώνεις  αυτό.
Μετά  ξυπνάς σε ένα γηροκομείο και αισθάνεσαι κάθε μέρα και καλύτερα.
Σε πετάνε έξω από το γηροκομείο γιατί δεν είσαι πλέον τόσο γέρος. Πηγαίνεις και εισπράττεις την σύνταξή σου και μετά όταν αρχίζεις να δουλεύεις σου δίνουν δώρο ένα χρυσό ρολόι και κάνουν πάρτι για σένα την πρώτη μέρα στην δουλειά.
Δουλεύεις τα επόμενα 40 χρόνια μέχρι να γίνεις νέος και να χαρείς την ζωή.
Κάνεις  πάρτι, πίνεις αλκοόλ και γενικά είσαι  ‘ατακτούλης’. Μετά είσαι έτοιμος  για το γυμνάσιο.
Μετά  πας στο δημοτικό, γίνεσαι παιδί, παίζεις. Δεν έχεις ευθύνες, γίνεσαι  βρέφος μέχρι τη στιγμή που γεννιέσαι. Μετά περνάς 9 μήνες κολυμπώντας σε ένα πολυτελές σπά με όλα τα κομφόρ, κεντρική θέρμανση και πλήρη εξυπηρέτηση, μεγαλύτερο χώρο κάθε μέρα και – Voilá !!
Τελειώνεις  σαν ένας οργασμός.."
Woody Allen

Ε? Δε'ν'κακό...

17 comments:

new-girl-on-the-blog said...

Επιτέλους!!!!!
Γέλασα πολύ με τα του Woody!!

Χρόνια πολλάάάά! Χριστός ανέστη!
Να ΄χουμε την υγειά μας και να περνάμε καλά!
:-)

maya said...

@νιου μου
αληθώς! αληθώς!
νάμαστε καλά ναι ναι .

έπρεπε να στο αφιερώσω
γιατί εσύ με έσπρωξες να κάνω την φασίνα. :)
όσο για τις άλλες στριντζες, βλέπεις τι ζω ε?
πλήρης αδιαφορία .
τσκ!

έχει άποψη όλο αυτό όπως το λέει ο woody .
και μένα μου άρεσε .

σε φιλώ
καλημέρα
χχχχχχχχχχχχ

drunk tank said...

woody allen rocks!!!!

και πολλές οι αλήθειες που έχει πει κατά καιρούς
και αυτή είναι μία από αυτές!
let's do it backwards λοιπόν!
καλά θα ήταν...

χχχχχχχ

Tali said...

Ποιος χρειαζεται γιατρο???

ΜΑ ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

Μαγιουλιτα μου μεγαλουργησες λεμε

θερμα συγχαρητηρια ειμαι ΤΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ περηφανη για σενα!!! ευγε ευγε ευγε

και το κειμενο και η επιλογη και το τραγουδι και κυριως γιατι πηρες τον μιστερ πωπό απο δω!!!!

ουχι
ουχι δεν αδιαφορησα!! δε θες να μαθεις τι ωρα κοιμηθηκα και κυριως ΤΙ ΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑ ...ομως μεσα στον υπνο μου, μαλλον λιγο πριν κοιμηθω μου ηρθε στο μυαλο το καταπληκτικο αυτο κειμενο του τοσο αχωνευτου αυτου ανθρωπου!!!!

ευγε ευγε ευγε και τωρα φερτε μου τι γιατρο γιατι τετοια χαρα δεν την περιμενααααααα

ματςςςςςς

Νιου εισαι καταπληκτικο πλασμα::)))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

ω ναι παραλειψιςςςς
ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ, ΝΑΙ ΝΑΙ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ...


εκ της μεγαλειοτάτης ::)))))

Tali said...

ΜΑ ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!!!!!!!!

drunk tank said...

ε όχι και αχώνευτος ο Γούντυς...
γκρρρρρρρρ

new-girl-on-the-blog said...

Αααα, τώρα που μαζευτήκατε σιγά-σιγά...ξέχασα να πω πόσο μου άρεσε η νέα φωτό των τριών σας και το theme "πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια"!! Χαχαχαχαχα!!!!

Maya, Tali, ευχαριστώώώώ!!!

Υ.Γ.: ο Woody ταλαντούχος, δε λέω, αλλά από τότε που τα ΄φτιαξε με την κόρη του τον σιχάθηκα τον μπαμπόγερο!!

Σας ασπάζομαι,
μετά τιμής,
ΧΧΧ

maya said...

ευχαριστώ ευχαριστώ !
καλή η φωτό ε νιου?
νομίζω ότι μια ζύμη είναι ό,τι μας χρειάζεται για θεραπεία .
να την παλευουμε, να φουσκώνει, να την δουλευουμε πάλι...

και μένα με χάλασε ο ανώμαλος woody
αλλά συμφωνώ με τον κων
ότι έχει πει απίστευτες σκέψεις κατά καιρούς
και η δουλειά του είναι σχολή στο σινεμά, μην τρελλαθούμε .


χαίρομαι τάλι μου που σ'άρεσε το τραγούδι :)))))
θα ψάξω να βρω ανοιξιάτικο μίστερ ποπό για να μην χαλαρώσεις εντελώς, θα στεναχωριέμαι!!!
:)

Dee Dee said...

Καλως τες :):)

Το τραγουδι αυτο το λατρευω! Δεν το χορταινω ποτε και να φανταστεις οτι ειναι ο ηχος που χτυπαει το κινητο μου και χτυπαει συχνα πυκνα :):)
Τελειο!!!!!! Και η Μονικα πολυ ιδιαιτερη!

Ο Γουντι Αλλεν ειναι σχολη ολοκληρη. Την προσωπικη του ζωη δεν την επικροτω και δυστυχως ή ευτυχως δεν μπορω να την αγνοησω (Μαγια νομιζω εχουμε ξανασυζητησει για καλλιτεχνες και ποσο δεν θαυμαζουμε μονο το ταλεντο τους).
Η σκεψη ειναι πολυ ωραια. Θα ηταν καλο σεναριο ζωης, δε διαφωνω καθολου :)

Χρονια πολλα σε ολους σας!!!!
Σας φιλω εναν ενα ξεχωριστα και ζουλιχτα!!!

xxxxxxxxxxxxx

faraona said...

Χρόνια πολλά κι απο μένα!Ευτυχώς έφυγαν οι αράχνες απο δω μέσα!
Εξαιρετικό σενάριο να πεθαίνεις μ εναν οργασμό...πολύ μ αρέσει!

Φιλιά σε όλες σας!

Dee Dee said...

Γουντυ Αλλεν

δειτε κι εδω καποια

Negma said...

Καλημέρα σε όλες!!!!!!!!

Χρόνια Πολλά, και μια πληροφορία που πιστεύω κανείς ως τώρα δεν σας έδωσε:

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μα την Παναγία, τι, δε με πιστεύετε???

Σας παρακαλώ, αν είστε άπιστοι Θωμάδες, να πάρετε το βιβλίο του ΑυτουνούΑπόΤοΤηλεάστυΠουΔείχνειΤοΡάδιοΑρβύλα και να διαβάσετε να πειστείτε, τσάμπα ρίσκαρε τη ζωή του ο άνθρωπος να κάνει τέτοιες αποκαλύψεις??????????????

Μαγιούλι, τι καλά έκανες που ανήρτησες εδώ?????? Καλά που σ' έχουμε να κρατάς γερά τις επάλξεις!

Αυτό το "αντίστροφο" κάποιος μου τό 'χε στείλει με μέιλ, σχετικά πρόσφατα, κυκλοφορεί δηλαδή, αλλά δεν θυμάμαι αν κυκλοφορεί με την υπογραφή του Γούντυ. Όποιου κι αν είναι, μ' αρέσει σαν ιδέα, γιατί πας από το χειρότερο προς το καλύτερο!

Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!!!!!!!

new-girl-on-the-blog said...

Καλοκαίριασε πια! Ακόμα να ανεβάσετε τα χειμωνιάτικα στο πατάρι;
Μαγιώ δεν βλέπω!

Καλό μας μήνα, dear στρίντζες!

maya said...

καλημέρα νιού μου!!!

εγώ ήρθα!
με το μαγιώ μου.
αλλά λίγο μ'εκνευρρρρίζει που είμαι η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!

γρμφ!

χχχχχχχχχχχχ

maya said...

καλημέρα φαραώνα!
καλημέρα ντίντι!
καλημέρα στέλλα!

:)))

new-girl-on-the-blog said...

Πάρε τα φακιόλια και πήγαινε να τα φορέσεις στις άλλες δυο..έχετε δουλειές εδώ!

Υ.Γ.: έρχομαι για βοήθεια, αν χρειαστεί!
Υ.Γ.: ωραίο μαγιό!

Καλημέρα!