Saturday 25 December 2010

The X-mas Factor ...

 
Είμαστε ΗΔΗ εντός της γιορτινής τσιρκάτας. Αυτό θα πει ότι και τελειώνει!
Σκορπιστήκαμε, ξέρω. Για να δούμε πού βρίσκονται όλες…
Τάλισκερ: προκειμένου να ΖΗΣΕΙ τα χριστούγεννα ως το μεδούλι, εχτές ξεστόλισε το δέντρο για να το ξαναστολίσει. Παράλληλα είχε την άχνη έτοιμη για τους κουραμπιέδες και τα μήλα στο νερό για την μηλόπιτα. Καθώς χτένιζε τις μπουχάρες, το κρίστμας σπίριτ άνοιξε κρυφά την πόρτα και την έκανε με ελαφρά! Τρόμαξε πια λέει…
Νέγκμα: την τελευταία καρτ-ποστάλ μας την έστειλε από το 5ο συννεφάκι δεξιά. Ευτυχώς για λίγες ώρες, δούλευαν οι συγκοινωνίες και η λογική γύρω της κι έτσι μπόρεσε να αφεθεί στα όμορφα που συνήθως πνίγονται μες την καθημερινότητα.
Μάγια: ψάχνει απεγνωσμένα την τάλισκερ να την εκνευρίσει με τα κάλαντα. Νοιώθει ένα κενό καθώς δεν βρήκε ούτε glitter στον καφέ της, ούτε αγγελάκια στο τζάκι. Το αποτέλεσμα είναι ένα χαώδες κενό εκεί που είχε συνηθίσει να συγχύζεται. Ακόμη και τον αηβασίλη χαιρέτησε ευγενικά χτες…

Δεν ξέρω πού πάει αυτός ο κόσμος…
Αλλά σε μια στιγμή αδυναμίας και αληθινής χαράς, θέλω να ευχηθώ ΚΑΛΗ χρονιά.
Και να περνάμε ΟΣΟ καλύτερα γίνεται. Με λιγότερες προσδοκίες από τους άλλους, περισσότερη σιγουριά σε μας και μεγαλύτερες επιτυχίες. Και να γυρίσει ο κωνσταντίνος από την αρούμπα. Δεν συμφωνώ να γίνει ψαράς, το λέω.

31 comments:

drunk tank said...

τι στιγμή αδυναμίας είναι αυτή????

ομολογουμένως δεν το περίμενα αυτό!
και δεν είμαι ψαράς!
καλαθάκια για τους τουρίστες πλέκω!

καλές γιορτές evrybody!

τι τραγουδάρα είναι αυτό που παίζει?
χαχαχαχαχαχαχαχα

faraona said...

Καλή χρονιά Στρίντζες!!!
Ομολογουμένως πέρασα υπέροχα μαζί σας φέτος κι εύχομαι ανεξάντλητο κέφι και για το 2011!!!
Φιλιά σε όλες!

maya said...

@Ανακτα μας
είμαι των εκπλήξεων ε ? χεχεχε

...τ'ότι τα πλέκεις 'μαύρα', ΔΕΝ τους χαλάει τους τουρίσται ?
πάω πάσο !
άβυσσος η ψυχή της αρούμπας ...

χχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@φαραώνα μου
δέχομαι ως γραμματέας again τις ευχές
γιατι ΠΑΛΙ με άφήσανε μόνιιιιη ΑΦΤΕΣ!
και όταν θα εμφανιστούν, θα λείπω !
κλάσσικ!

άντε πάω να ετοιμαστώ για έξω

πολλά φιλιάαα
χχχχχχχχχχχχχχχ

adaeus said...

ΧοχοΧοχοΧοΧΟΧΟΧοχοΧοχο :)

maya said...

@adaeus μου
μας έχει κατακλύσει το κρίστμας σπίριτ σε λέω !!!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

TI KANEI AYTOS O ΓΥΜΝΟΣ
ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?????????????

mahler76 said...

χαχα καλή χρονιά. Επίσης τον άντρα της φωτογραφίας δεν χρειάζεται να τον γυρίσεις από την άλλη, κάνει κι έτσι την δουλειά του.

maya said...

@στρίντζισκερΑΚΙ μου !!!!
έχω κάνει τα ΠΑΝΤΑ για να εμφανιστείς !!!
χαίρομαι που στάθηκε αφορμή ο τσίτσιδος :))

καλημέραααααααααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

@mahler μου
και γω καλά τον βλέπω ... :)

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και για σένα!
χχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

εχεις κανει τα παντα να με αποτελειωσεις θα ελεγα!!!!!

εχασα και τη νιρβανα και το σπιριτ και ολα...

να κατεβει αμεσως η κολασμενη φωτο και να ανεβει ο Αγιος Ποτάπιος!

Tali said...

εχεις κανει τα παντα να με αποτελειωσεις θα ελεγα!!!!!

εχασα και τη νιρβανα και το σπιριτ και ολα...

να κατεβει αμεσως η κολασμενη φωτο και να ανεβει ο Αγιος Ποτάπιος!

maya said...

ο ποιός ?????????????
αχαχαχα
να έρθει ο κύριος άμα του βαστάει εδώ μέσα ναι !

αλλά δεν καταλαβάινω γιατί ενοχλείσαι ...
τον αηβασίλη έβαλα ...
δεν σε καταλαβαίνω ... τς τς τς

drunk tank said...

τώρα θα μας πείσει ότι προτιμάει τον άγιο ποτάπιο (who the fuck?) από τον μπρούμυτο santa?

maya said...

τώρα... εγώ αν πω ότι ο άγιος ποτάπιος μου ακούγεται λίγο kinky
θάμαι εκτός πνεύματος ή εντελώς εντός ?

Anonymous said...

Καλή χρονιά να έχετε, dear στρίντζες!
Πάντα με κέφι-μπρίο-τραγούδι! (σαν κι αυτό που παίζει τώρα-χαχαχα!)

(αααα....όσες φορές και να πάτησα πάνω στη φωτό, αυτός ο άτιμος δε λέει να γυρίσει!)

:-)

maya said...

@νιου μου !!!
όπως κάθε θρησκεία, ΘΕΛΕΙ ΠΙΣΤΗ !!!
και θα γυρίσει πού θα πάει ?
δεν θα πιαστεί ...?

ΘΑ έχουμε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Που πατε και τις βρισκετε αυτες τις φωτογραφιες;;;;;
Δεν μιλαω για τον ομορφο αγιο Βασιλη.... αλλα για τις θειτσες με τις κοκκινες μυτες :):):):)
ΤΕΛΕΙΕΣ !!!! :):)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tali said...

Μαγιααααααααααα

ελα ελα μηλοπιττα μικρο μου μπουκλωτο αγγελουδακι!!

μα που εισαι ????

μα που εισαι???

Μαγιουλιιιιιι??

η Νιου νομιζω θα αποκτησει τιτλο ...
εχω αρχισει να τη συμπαθω τρελλαααααα!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχ


Ντη αυτες
ΑΦΤΕΣ τα βρισκουν
εγω ειπα να κανω ηρεμα Χριστουγεννα
κι αυτες εκειιιιιιιι να με κολασουν

Φταιω εγω τωρα να φερω τη συμφωνικη της Βιεννης να ακουστουν τα καλαντα??

faraona said...

Γούρι κι εδω!Φέτος σας έχω κάνει ποδαρικό όλες !!!
Εσείς κοιμάστε κι η τύχη σας δουλεύει!
Καλή χρονιά Τριο Στρίντζες!!!

maya said...

κ α λ η χ ρ ο ν ι ά μας !!!!!
όπως είπε η νιού:
με ΜΠΡΙΟ, πείσμα και κέφι !
ακόμη και μηλόπιτες θα φάμε !!!


φαραώνα μου
ευχαριστούμε για τα ποδαρικά :)
(πού να μάθουν τρόπους οι έκπτωτες να πουν ευχαριστώ ...τς τς τς !)


τάλι μου
εντελώς μπουκλωτή γύρισα με την υγρασία του παρισιού !
άντε ξαναμανά να ισιώνω τον κατσικόδρομο !

αλλά ΤΙ ΚΑΛΆ!
μα τι καλά που ήταν ....

άσε που τελειώνει ο τζερτζελές !
άντε νάρθουν και οι καλικάντζαροι που τους έχω μια συμπάθεια
και κλείσαμε για φέτος!
:))))))))))

σούπερ ?

Negma said...

TA ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΜΑΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟ. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!

Μαζί με τα καλλικαντζαράκια... τσουπ! νά 'μαι κι εγώωωωωω!!!!!!!!

Κάτι έμαθα ότι θα έχουμε γαμάτη χρονιά φέτος, ε? Το λέω και σε σας για να το ξέρετε!!!

ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

maya said...

@αστέρωμ' !!!!!!
και μένα μου λείψατε !
χαίρομαι που σου άρεσε το φριχτμας λουκ μας
αν και νομίζω πια ότι μπορείτε να πάρετε πάσα
να αλλάξει σε μετα-φριχτουγεννιάτικη (αμήν)ένδυση. ε ?????

κ α λ ή χ ρ ο ν ι ά ν α ι !
καραγαμάτη όχι αστεία :)))))))))))

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Γιατι εχουμε ακομα χριστουγεννα εδω;;;;;;


Ας οψεται η ανωνυμια..... να μην μπορουμε να κανουμε μια αναρτηση για τα σημερινα δρωμενα!!!!

Αντε μαζευτειτε βρε αλλοπαρμενες. Την κανατε ολοι μαζι για Αρουμπα και δεν πηρα πρεφα;;;;

Tali said...

τωρα δεν μπορουμε
δινουμε συνεντευξηηηηηηηηηη

Tali said...

αχ τι ωραιο ποστ ειναι αυτο τωρα που το ξαναβλεπω!!!!!!!!!!

κριμα να σκορπισουμε πανω στη χριστουγεννιατικη ατμοσφαιρα

πολυ κριμα

ειστε να κανουμε πως ειναι ξανα Χριστουγεννααααααααα????????????????????????

Tali said...

τι ηλιθιο τραγουδι ειναι αυτο???
μαστουρμπεισον????

κακια λεξη ειναι αυτη!

maya said...

αχαχαχα ταλικουλίτα μου
ΤΩΡα πήρες π΄ρεφα πόσο dirty είναι το φριχτμας άσμα?!!!!!
αχαχαχα θα με πεθάαααανεις λέμε!



ντίντι μου
έχεις δίκιο.
πρέπει να γίνει μια αλλαγή, ένας νέος αέρας, κάτι εδώ μέσα.
ωραιότατο το κωλαράκι του βασιλάκη, δεν λέω
αλλά ας παμ'παρκατ' :))))))


άιντα!
ποιά θα κάνει αγανάκτηση?


...?

new-girl-on-the-blog said...

Έφτασε Πάσχαααααα, τι θα γίνει;
Τα κόκκινα αυγά θα τα τσουγκρίσουμε με...τα οπίσθια του κυρίου;;;

ΧΧΧ

maya said...

@νιου μου
αχαχαχα έχεις τόσο δίκιο !!!
μα τι έχουμε πάθει?!

θα προσπαθήσω να κάνω κάτι αυτές τις μέρες...

κι αυτός θα πιάστηκε, δεν μπορεί!

χχχχχχχχχχχ

new-girl-on-the-blog said...

Έέέτσι, με προσοχή να τον μετακινήσετε..α, και ν΄ανοίξετε τρύπες στο κουτί που θα τον φυλάξετε ως του χρόνου (για ν΄αναπνέει)!

(..μην ξεχάσεις να βγάλεις και τον Μαζωνάκη να πάρει αέρα...όξω από δω-χιχι!)