Tuesday 7 September 2010

Blogoδώθηκα !


Φαίνεται έχουμε γάμους και πανηγύρια !
Το ξέρω, και γω απροετοίμαστη ήμουν αλλά τι να κάνω? Θα χορέψω !!!
Η ΑΜ Αμαλία θα με παντρέψει, λέει !
Τελευταία στιγμή δεν θα μπορέσουμε να οργανώσουμε δεξίωση
Αλλά κάποια βασικά θα τα καταφέρουμε.
Αστέρωωωω ! ξύπνα !
Στο boudoir είναι τα μπικουτί και έχω φέρει μια masseuse για ένα γρήγορο !
Πού είναι οι ακόλουθοι ?
Μουσικαντίνε!!! Επί της μουσικής υπόκρουσης παρακαλώ μαζί με τον Δούκα ντε Σουντ Ριβέρο.
Ας ξεκινήσω εγώ με κάτι πιο romantic γιατί ο μαζώ δεν αντέχεται άλλο !!!!! μου ίσιωσε το μαλλί ΑΦΟΥ!
Έχουμε γλέντια στο Βασίλειο της Στριντζίας και δεν ξέρω καν ποιόν παίρνω !
Πώς είναι? Καλός, καλός?
Μίλησα με την σεφ Φάρα και θα μας ετοιμάσει λουκούλλειο γεύμα. Ξέρεις περαστά για να χωνέψουμε και τον γάμο!
Με τις κουρτίνες είμαστε εντάξει? Πλύθηκαν, σιδερώθηκαν ? πού είναι αυτή η Μάμυ όταν την χρειαζόμαστε ?!!!!!
Α και αμαλίτσω μου ? μην ξεχάσεις τα παγώνια για την σάλα χορού. Δεν παντρεύομαι αλλοιώς !
άντε… Στα δικά μου ! 
...Με το καλό και οι υπόλοιποι !!

υγ.ακούγεται ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κι ο joe dassin στο πολύ ερωτικό του ...
*UPDATE: επειδήΣ εγώ δεν σπάω τα τύμπανα των άλλωνΕ κυρατάλι, έφυγε το τάκατάκα και ακούμε μόνο το "save your love for me" του renato για τους ΓΑΜΟΙ που ΔΕΝ γίνανε .

83 comments:

Talisker said...

εισαι καλα παιδακι μου????

ΘΕς ΝΑ ΜΕ ΞΕΚΑΝΕΙςςςςςςςςςςς??????????????


ΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΝΑΛΑΤΟ!!
μηηηηηηηηηηηηη

μηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

θα κανω οτι θες παρτον απο δω!!!

Μα καλα τι απιστευτη συλληψη!!

εγω απλα
(αχ θεε μου λεει τακακακακατα θα πεθανωωωωωω)

ΜΑΛΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
σωσε με!!!!



εγω απλα ...ηθελα να σε παρω μαζι μου στης Ντη να σου γνωρισω κανενα καλο παλικαρι

αλλα οκ βλεπω τον βρηκες τον ΚΟΥΦΟ!!!!

μα θεοκουφος?????


αχ θα πεθανωωωωωωωωωωωω

μη αλλο !!!!!!!

Talisker said...

ξυπνησα το πρωι νωρις νωρις
ανοιξα το επαγγελματικο μου μεηλ μετα απο μηνες
ειπα θα μπλοκαρω λιγο και θα σοβαρευτω η γυναικα να δουλεψω!!

και εσυ αποφασισες να παντρευτεις σημερα με ντασεν και παπαλα αμερικανο???


δεν θα το αντεξω αυτο!!!!!

(οταν λεμε για ενα γρηγορο??)


χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΤΗΣ ΣΤΕΛΛΑΣ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ????????????????????????????????????

Negma said...

Έεεχεις ερωτευτείειειει
τρελλή καρδιάααααα και το ξέρωωωω...

(αχ, βρες να βάλεις και το ελληνικό!!!!)

(Τάλι? Ποιον της δίνουμε? Δεν έχω καταλάβει πως προέκυψε αυτός ο γάμος... Χάνω κάτι από άλλο μας μπλογκ?)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

(Το τι σκατογαμωδιάθεση είχα όταν ήρθα γραφείο... Ο,ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΔΩ ΣΟΥΡΕΑΛ!!!)

Negma said...

A, τώρα πρόσεξα τι λες προς το τέλος...

Να σε πω...

ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΡΙΕΣΑΙ???????

ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ (& τρεις βόλτες γύρω από τον εαυτό μου!!!!!)

Άκου και στα δικά μας...

maya said...

αστέρωμ'
δεν έχω ιδέα ποιόν 'παίρνω' !
αλλά "θα το πάρωωωωωω, το αγόριιιι "!!!!!

δεν έχεις χάσει τίποτα .
στο κάτω ποστ είπε ότι με παντρεύει
οπότε νάμαι !
στα άσπρα ντυμένη η καψερή !!!!!!


το ελληνικό ε ?
πήγαινα για το á toi
καιμετά λέω:
έτσι μου είσαι με τα ίσια και τα ανάποδα ?
ΤΕΤΟΙΟ σου πρέπει !

τάκα τάκατάκα τάκατάκαταΤΑΑΑΑΑΑ!


αχαχαχαχαχαχα
θα πεθάνω πρωί πρωί !!

...απο συγκινηση !!

Talisker said...

Παιδι μου ειναι ασυλληπτο ακου:

εγω ξυπνησα πρωι!!!
ειπα σημερα δουλευουμε αφου χτες ολη μερα ειχαμε δουλειες στο παλατι (φασινα)

ανοιξα να δουλεψω αλλα ηταν νωρις
λεωα ας μπλοκαρω λιγο!
παω στη Ντη
εχει ενα ωραιοτατο και πολυ καλογραμενο ποστ για ενα γραφειο

(σημειωτεον η ντη εχει μοντερειτορ και η Μ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ τι εχω σχολιασει....)
ερχομαι εδω και της λεω ετοιμασου σε παντρευω
χωρις ακομα να αναφερω τη ντη γιατι δεν μας φταιει σε τιποτα να κανουμε εκει μπαχαλο το ποστ της κοπελας


και μεχρι να κανω εναν καφε στον αντρα του σπιτιου ΕΣΤΗΣΕ ΓΑΜΗΛΙΟ ΓΛΕΝΤΙ


ΜΑ ΓΛΕΝΤΙ ΜΕ ΝΤΑΣΕΝ??????????????????

Negma said...

Τάλι:

Το δικό μου τούλι είναι μακρύτερο για να γίνεται πιο εύκολα θηλιά...



Μάγια:

Αν έβαζες το "α τουά", δεν θα την γλίτωνα την θηλιά... ή βουτιά από τον 8ο... κάτι! Άγιο είχα που έβαλες αυτό, τελικά!!!!

maya said...

ναι σιγ΄μην την πάθω μόνη μου !!!!!


ΟΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ !
τώρα που όλοι χωριζουν με χαρακτηριστική ευκολία
εμείς θα κάνουμε ρεύμα στην ανάποδη !!!!!

ηθική, τάξη και ασφάλεια !
πώς τόλεγε ο αυλωνίτης ?

Talisker said...

ΣΤΕΛΛΑ γιατι της βαζεις ιδεες ??
να ανεβασει κι αλλο θες????

maya said...

αααααα ώστε έτσι !
για συνοικέσιο με πήγιανες ???????
ΣΑΙΣΥΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !

χάθηκαν τα θελγητρα μου να βρω γαμβρό ΧΩΡΙΣ συνοικέσιο ?
εεεεεεεεεεεε ?

τς τς τς ...



γιατί καλό μου θηλιά στο ατουά ?
απο συγκίνηση και συ ?

Negma said...

Μόνη της την είχε την ιδέα, κι απ' ό,τι λέει, για καλή μου τύχη, την απέρριψε!

Εκτός αν εννοείς ότι της βάζω ιδέες, λέγοντας πως θα αυτοκτονούσα αν το έβαζε...

Λες να ήθελε από πάντα κρυφά να με ξεκάνει και τώρα να της έβαλα ιδέα για το τέλειο έγκλημα?

maya said...

έχω το χέρι στον δίσκο για τα σκρατς ...
λέγετε !
να βάλω κι άλλο ???????????

dj M !!!!!!!!!!!!!!!!!!
έχω μεγάααααλο ρεπερτόριο !

Talisker said...

α τουα???
ενα πανηλιθιο που λεει και η Βικη???
απρε τουα δεν λεγοταν αυτο??
μπλιαχ!!!!!
μη τυχον!!!!!

Negma said...

Έλα, ρε, ... άμα το ακούω θέλω να κλαίω...

Η μουσική, τα λόγια (όχι του παπά)...

Negma said...

Βρήκες το ελληνικό? Τέρρης Χρυσός ήταν???

Talisker said...

αυτο φοβαμαι και τρεμω

το μεγαλο ρεπερτοριοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο

Talisker said...

ΣΤΕΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Negma said...

Καμμία σχέση το "α τουά" με το "απρέ τουά"...

maya said...

τέρρης και βίκυ ?
μηνμιφτιανς και σας τρελλάνω
και δεν είναι καν αυτά που μαρέσουν !!!!!!!!


σοβαρευτείτε !
τα λόγια του a toi είναι θεικά!
τυχερή όποια της τα τραγουδήσει Ανδρας ! (με καλή προφορά εννοείται !!!!!!!!!!!!!!)


το apres toi ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ !!!!!!
δεν θέλουμε τέτοια /ριχτηκά' !
μόνο τα ανεβαστικά !

τακα τάκατάκα τακατάκα ΤΑΑΑΑΑΑΑ!

Talisker said...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!

Negma said...

Τώρα για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, αυτά τα λόγια μου αρέσουν σε... πως να το πω... "θεωρητικό επίπεδο"?...

Δηλ. δεν μπορώ να φανταστώ άντρα να μου τα λέει... Παίζει και να ξενέρωνα! Με τα λόγια όμως, λόγω λυρικότητας, όχι με την ουσία...

Την ουσία, θα ήθελα να μου την έδειχνε!

maya said...

μας έχει φτάσει ο κυνισμός στο μεδούλι ...
αυτο έχω να πω !


πάμε να χορέψουμε ?
άρχισε η ορχήστρα !
και βλέπω την αμαλία να σιγομουρμουράει τα λόγια !!!!
αχαχαχα


ε ποτέ !

Negma said...

Δεν μπορώ να διαννοηθώ ότι τόση ώρα που κάνουμε όλο αυτό (και ποιος ξέρει για πόση ακόμα), εγώ...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

Πάω μπαλκονάδα για ένα γρήγορο, κι Ίρχομαι, ΟΚ?

Negma said...

Δεν μπορώ να διαννοηθώ ότι τόση ώρα που κάνουμε όλο αυτό (και ποιος ξέρει για πόση ακόμα), εγώ...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!

Πάω μπαλκονάδα για ένα γρήγορο, κι Ίρχομαι, ΟΚ?

maya said...

οκ
'έρχομαι' και γω !
στρίβω ...


και μετά να δουλέψουμε λίγο ε ?!
όχι όλο γλέντια ! ντροπή !!!


τον γαμβρό δεν έχω δει ακόμα ...
λέτε να μαρέσει τελικά ?

Negma said...

Όχι, νόου ντουλειά σήμερα!

Λείπει σε μήτινγ ο δικός μου, και θέλω ντιριντάχτα, ντάξ?

Μη σας θυμίσω πως ξύπνησα??????

Ή γιατί ο κυνισμός μου έχει φτάσει κι έχει περάσει και το μεδούλι...???????

Negma said...

Για το γαμβρό, ποιος θα μας πει?

Γουρούνι στο σακί θα πάρεις??????

Αφού το γουρούνι δεν το αποφεύγεις, τουλάχιστον να γλιτώναμε το σακί...

Talisker said...

ωραια!!!

για να πω την αληθεια κι εγω σημερα εδω και λιγω ωρα ειμαι και θα ειμαι μονη ολη μερα


οκ οχι δουλεια σημερα
απο αυριο!!!!



ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΣΤΕΛΛΑ !!:)
τι να τα κανεις τα λογια?
οι πραξεις μετρανε


εσυ καλα πηρες τον κουφο..
εχει μεινει κανενας μουγκος???

λολλλλλλλλλ

maya said...

πήρα κουφό ?
...

Talisker said...

Χριστιανη μου δεν τον βλεπεις?
κουκλος αλλα κουφος!
αν ακουγε τι ακουμε θα την ειχε κανει
(περιττο να σας ενημερωσω πως το εχω στο 0-δεν ακουω τιποτα μονο ετσι θα επιβιωσω αυτης της κολασης κι αυτου του μαρτυριου)


Μαγιουλι????
να σε φερω τον Μπρεκοβιτς να πει τα γαμπριατικα?

Dee Dee said...

Αχ ναι το a toi ειναι τοσο νοσταλγικο!!! Και η Λεανδρος μου αρεσει πολυ. Απο ολα ακουω εγω :):):)

Αν πω στην φιλη μου οτι θα εχει την Μαγια πελατισσα θα τριβει τα χερια της απο ευχαριστηση :):) Τετοιο κοριτσι.... τους καλυτερους γαμπρους θα σου βρουμε :):)

Αφηνω τα πολυχρωμα μακαρονς που εφερα με τις ευχες μου για βιον ανθοσπαρτον και καθομαι να απολαυσω αλλη μια φορα το τραγουδακι :)

Φιλουδια σε ολες!!!!!

xxxxxxxx

maya said...

αχ ναι !!!!!!!
με βιολιά και νταούλια !
ετσι μου πάει καλά !!!


τι εννοέις για 'μαρτύριο' ???????
εγώ τι να πω τόσο καιρό με τον γκούτσι φούτσι ?
ΠΑΣ ΚΑΛΑ ?????????????????????????


τάκα τάκατάκα τΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Talisker said...

ντη σου αφησα ενα τεραστι σχολιο το πηρες ?
γιατι κατι μου ελεγε ο μπλοκερ οτι ηταν μακροσκελες
και ειχε ληξει ο χρονος!!!!!!

Talisker said...

ειλικρινα δεν μπορουσες να βρεις χειροτερο τραγουδι για μενα
ΤΟ Σ Ι Χ Α Ι Ν Ο Μ Α Ι!!!!!!!!!!!!!

καποιος να με σωσει χριστε μου και μονο που το ανακαλω στη μνημη μου !

Dee Dee said...

Ταλι μου

οχι δεν το πηρα. Εκθεση εγραψες;;; :):):)

Talisker said...

πλακα κανειςςςςςςςςςςςςςςςς

δες δες αδυνατον να το ξαναγραψω
ηταν υπεροχο
δες μην παραπεσε το μοντερειτορ μου μεσα!!!!!!!!!!!!

Talisker said...

δυο φορες το εγραψα

Dee Dee said...

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ;;; :):)

Dee Dee said...

αυτη τη στιγμη ακουω το "goodbye my love goodbye" Ντεμης Ρουσσος :):):):):)

Σημερα θα κανω τετοιο προγραμμα, το αποφασισα :)

maya said...

απ'το στόμα μου το πη΄ρες !!!!

ο θεός ~Demis ήταν η άλλη μου επιλογή !!!!!
τρε λλαί νο μαι !!!!!!!!!!!!!!!


καλημέρα ντίντι μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

Λατρεύω Ντέμηηηηηηηηηη!!!!!!!!

Γιου-χου ,δικιά μας και η Ντη!!!

Καλημέρα Ντηντόνι,
μπήκα κι είδα τι έχεις αναρτήσει, γιατί μ' έφαγε η περιέργεια να δω πως μας προέκυψαν οι γάμοι και τα κουφέτα!

Τώρα η μόνη απορία που μου έχει μείνει, είναι που κολλάει "ο κουφός"...

maya said...

εγώ δεν πάω τώρα στην ντι!
αποκλείεται !
πρέπει να δουλέψω και μ'έχετε με τα νυφικά και τις μπομπονιέρες στις ζαρτιέρες !!!!


δουλειά λέω !
μετά τα συνοικέσια της ντι!!!!!


τον κουφό ούτε γω τον έπιασα ...
θα μας πει η αμαλία λες ?

maya said...

BREAK ΤΣΙΓΑΡΟΥ ...


ονείρευομαι λοιπόν αυ΄τον τον γάμο ...
και ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΘΑ ΧΟΡΈΨΟΥΜΕ 1!!!!!!!

αλλά επειδή ταλικουλίτα μουμου αρέσει να σε βασανίζω αργά και σταθερά ...
κάνε refresh ...
και ΑΦΟΥ ακούσεις το τακα τάκατάκα ΤΑΑΑΑΑ
θα ακούσεις το άσμα της αιώνιας αγάπης μου με τον κουφό γαμβρό ...
είναι το τέλειοοοοοο !!!


...μπορείς παρακαλώ να κατέβεις απο την piste de danse ?
είναι του ζευγαριού η στιγμή !
τσκ !

Negma said...

Τι κρίμα να μην μπορώ ν' ακούσω, ρε πούστη μου...

Δεν μου λέει και κάτι από τον τίτλο...

maya said...

den υπάρχει να μην το ξέρεις !!!
είναι παλιό κλασσικό.
μη σου πω των γιαγιάδων μας, ουτε καν των μαμάδων !!!
έχουν τόση τρυφερή νοσταλγία και παιδικότητα αυτά τα τραγούδια ...
το λατρεύω αυτό έτσι !
πιο γλυκιά σάχλα δεν γίνεται !!!
:)))

άιντα!
τραβάχο !
ούτε τρίφυλλο να κάπνιζα!

Talisker said...

Dee που εισαι???

Talisker said...

επαναλαμβανω εχεις μετριασμο σχολιων στο μπλοκ σου το εχεις παρει χαμπαρι?


ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ
θα ακουσω ολα τα τραγουδακια ολη την πλει λιστ

τι γιατι?

ΕΧΩ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΜΟΥ!

maya said...

"ΣΉΜΕΡΑ ΓΆ... ΣΗΜΈΡΑ ΓΆμΩ έχουμεεεεε..."

Talisker said...

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΣΕΡΙς ΓΑΜΟΙ ΚΑΙ Μ ΙΑ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟ ΧΕΙς ΔΕΙ????


λεω να το ξαναπαιξω!

Dee Dee said...

Εχω μετριασμο σχολιων εγω;;;;;

Καλα θα το ψαξω , θενκς :)

Εσεις ακομη χορευετε;;;

Μπραβο κουραγιο, δεν καταφερα να ξαπλωσω καθολου το μεσημερι και νυσταζωωωω

xxxxx

Talisker said...

ax!!

αχ!! δεν το ζω αυτο!!!
μα οσες φορες πηγα να σου γραψω το πρωι αυτο μου ελεγε και μετα μου πετουσε το μνμα το μεγαλο

στο οποιο ημουν αρκουντως ομιλιτικη και παραστατικη

οχι παιδι μου δεν χορευουμε
τωρα ειμαστε σε σιεστα!

δες σε παρακαλω τι εχει γινει με το καταπληκτικο σχολιο μου γιατι δεν θα εχω την ιδια εμπνευση τωρα και δε ξερω τι θα μου βγει!!!

παντως κι αλλου το διαβασα οτι ο μπλοκερ ενεργοποιει μονος του τον μετριασμο! και καποιοι νομιζουν απλα πως δεν τους γραφει κανεις.

Talisker said...

οριστε

και τωρα πως εμφανιστηκαν τα μηνυματακια μου ε????

ε????
ε???????

maya said...

είναι δυνατόν 52 σχόλια απο το πρωί ????
αχαχαχα

δεν γίνεται να σου βάζει ο μπλογκερ μεριασμό .
και να το κάνει, το βλέπεις στο μειλ που έρχονται τα μηνύματα !!!

λέω να πάω τώρα να δω το ποστ της ντιντίκας !

--->

ξεκίνησες τους γάμους και την κηδεία ...?

Talisker said...

παρε χαπι!

Talisker said...

γινεται!! και παραγινεται

για ρωτα την!!!

Dee Dee said...

Γινεται γινεται!!
Και δεν σε ενημερωνει με μειλ!!! Απλα πας διπλα απο τις ρυθμισεις, εκει που λεει σχολια και βλεπεις οτι υπαρχουν καποια σε αναμονη για εγκριση!!!

Το ειδαμε κι αυτο!

Τελος καλο ολα καλα!

Γιατι παιζει το ιδιο

μηπως να βαλουμε το "γαμηλιο παρτυ" των locomodo ;;;;

Πολυ τους παω

Βαζω και μια βοτκα και στρογγυλοκαθομαι

σε λιγο εχω ραντεβου με την οργανωση γαμου

θα κατσω εδω να μου δωσετε ιδεες .... (ευτυχως θα με εχει ηδη παντρευτει ο Δημητρης [δις] οταν δει το αποτελεσμα!)

Talisker said...

Ντη οσο δεν ανεβαζες το σχολιο και ησουν εδω αμεριμνη καταλαβα πως κατι τρεχει και το διαβασα και αλλου πως ο μπλοκερ το κανει απο μονος του τελευταια
για να σου ερθει μεηλ πρεπει να εχεις συμπληρωσει το πεδιο με το μεηλ ..

εγω περιμενω τα πεθερικα να βγουμε οικογενειακως για φαγητο και μαλλον θα σας χασω σε καμια ωρα ..
αλλα εχω αποριες


ποιον γαμο????????

τουτονα?????


ΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΨΗΛΟΜΥΤΑ ΝΥΦΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Dee Dee said...

Για τον δικο μου το γαμο μιλαω αγαπητη

σε εναμιση μηνα παντρευομαιιιιιι και βαφτιζω την μικρη

Θα ειναι ολα υπεροχα!!!

Νομιζω θα ειναι παραμυθενια ολα :):)

Δεν ειδες το νυφικο μου

πανε δες σε αυτη την αναρτηση εχει λινκ

http://katkag.blogspot.com/2010/08/blog-post_16.html

xxxx

faraona said...

Ααααα!!!Ωραία!
Να υφάνουμε και το κόκκινο χαλί για να περπατήσει η νύφη.
Εγω μόνο λουλουράκια θα κάνω...δεν εγγυώμαι δια τίποτις άλλο κι ας μείνουν νηστικοί οι καλεσμένοι.Μπήκε ο Σεπτέμβρης κι έχω τ αρθριτικά μου.

Καλά στέφανα Μαγιούλι και καλά υστερνά.

:))))))))))))))))))))

maya said...

παρούσα !!
και απ'ό,τι κατάλαβα και μπουκάλα !
μα καλά !
τον είδατε να έρχεται,
τον είδατε να φεύγει
και γω χαμπάρ' ?????????

τι έχουμε λέει ?
παραμυθένιο ΔΙΣγαμο ντίντι ?
ουυυυυ γλέντια !!!

locomondo γουστάρω και γω .
τι κέφι ρε παιδί μου πάντα ε ?
πολύ καλή ιδέα
αλλά εδώ το playlist έχει υποσημείωση "ενοχλώ μία ή/και περισσότερες στρίντζες" !

*μπήκα και είδα το νυφικό σου ντίντι !!
υ π έ ρ ο χ ο !


τώρα εδώ τι να κάνω?
να διώξω την ορχήστρα
και τα παγώνια ...?

maya said...

ωωωωω σεφ Φάρα !!!!!
κι έλεγα πού ήτουνα ! :)))))
μα καλά, με λουλουράκια (μα ποτέ δεν θα το αναπαύσεις εν ειρήνη ?!!!) θα την βγάλεις κοτζάμ δεξίωση ?
μία μ'έχετε !


μία .
ο γαμβρός λέει την έκανε με ελαφρά !
τώρα γιατι παντρεύομαι σήμερα
μόνο η τάλι μπορεί να το ξέρει !
είχα την απορία το πρωί
αλλά δεν θέλω να κάνω φασαρίες ... χρονιάρα μέρα !!!


καναπεδάκι ?

maya said...

υγ.μα καλά
εσύ δεν γράφεις ένα κάρο συνταγές ?
έχω δει, μην νομίζεις που δεν έχεις σχόλια κυρία μου !!!!
τι θα πει μόνο λουλουράκια ?!!!

τς τς τς

Negma said...

Μπήκα και είδα το νυφικό σου, Ντη μου! Εμένα, που τα σιχαίνομαι τα νυφικά, μόνο ένα έχω δει στη ζωή μου που μου άρεσε, και με κέρδισε!

Άιντε, να σε δούμε νυφούλα, γιατί άμα περιμένουμε από την blogodosmeni...

Καλησπέρα, Φαραώνα μου, ψήνονται τα λουλουράκια, ψήνονται? Θα της φτιάξεις και την γαμολουλούρα?

Μάγια, ο γαμπρός μπας και μπήκε εδώ και είδε το "σόι" σου, και λάκισε?

maya said...

αχαχαχα ναι δεν το σκέφτηκα αυτό !!
απαπαααα τρομάρα που θα πήρεεε ...

και κοίτα την τώρα !
έξω να τρώει
comme si rien etait
και γω bouteille !

πες της σεφ Φ. να ρίξει κι ένα γαμοπίλαφο που μου κάνει τρελλά πρόστυχο και γουστάρω !
:))))

αφού δεν θα γά
να φά
ε?

maya said...

υγ.άκουσες το 2ο άσμα ??????????
μη μου πεις πως δεν το ξέρεις !

Negma said...

Καλά, κι εγώ άμα το ακούω αυτό το γαμοπίλαφο, και λόγω δουλειάς το ακούω ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ, με πιάνουν τα γέλια! Σαν να πήγε κανείς να κάνει πιλάφι και δεν του πέτυχε και το βρίζει είναι...

Το άσμα, νόου, πρώτη φορά το ακούω...

Talisker said...

σε εστιατοριο εργαζεσαι στελλι??
θα με ξεκανετε σημερα??


παντως το μυδοπιλαφο το λατρευω!

maya said...

ΕΊΧΑ ΠΕΙ ΝΑ ΣΑς ΑΓΝΟΉΣΩ
αλλά δεν μπορώ ρε μαλάκα !!!!
αχαχαχααχαχαχαχα

"σε εστιατόριο εργάζεσαι στελλί? "


αχαχαχαχαχα
ΕΓΡΑΨΕΣ!

maya said...

το μύδι γαμάει
αλλά το γαμήσι μυδάει ?
...

ξανασκέψου το αμαλίτσω !

άλλο γαμοπίλαφο
κι άλλο μυδοπίλαφο !

το είπε και η σερβιτόρα !!!!

maya said...

αααααααααχ και πήρα και το 69ο σχόλιο !!!!
that's better !
τώρα μπορώ να πάω και για όνειρα γλυκά !

Talisker said...

το 70 σχολιο θες να πεις
τα αλλα τα εις -ηδαει
λιγο με μπερδεψαν ειναι και τα ουζακια
παμε νανακια και αυριο σε φτιαχνω καλα
μαρς!

Ντη εγω το νυφικο θα το δω αυριο
διοτι μπορω να πω οτι μια ψιλοζαλαδιτσα την εχω!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

Negma said...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAAAAAAAAAAA,
βλαμμένα, έχω λιώσει στο γέλιο,
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ!!!!!!!!!!!!

Η μία κόβει, η άλλη ράβει...

Φιλιά κι από μένα, πάω για νάνι!
(βιάζομαι, γιατί έχω βουτήξει κουφέτα από το δίσκο, να βάλω στο μαξιλάρι μου...)

maya said...

αχαχαχαχα

πρόσεξε αστέρωμ'
εγώ έσπασα την μασέλα μου με ΔΑΥΤΑ το απόγευμα !!!
περιμένω νέα για τον μπαμπούλα που είδες στον ύπνο σου !!!

άκου ψιλοζαλαδίΤΣΑ !!!
έχουμε ξεφυγουλίνει ?????????
απαπαααααααααα
το 69ο το πήρα ΠΡΙΝ το σχόλιο που τόκανα φιγούρα !
μέχρι το 100 ΞΕΡΩ να μετράω !

αυτό με το πιλάφι που δεν πέτυχε και το βρίζεις
είναι γαμώ τις περιγραφές !!!!
έχεις δίκιο !!! αχαχαχαχα

άντε να μαζέψουμε εδώ μέσα σιγά σιγά ...
τασάκια, κουφέτα, τον παπά, κάτι στέφανα ....
καλημέρααααααααα
χχχχχχχχχχχχχχχχ

Dee Dee said...

Σχολασαμε;;;;

Εφυγε και ο κουμπαρος;;;

καλα!

Θα βρουμε κανεναν αλλο λογο για παναιρ (ετσι λενε το πανηγυρι στο χωριο μου) οσονουπω.

Καλημερα!!!

xxxxxxxx

maya said...

"παναΐρ" ??????
αχαχαχα ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ !!!!!

για ένα οσονούπω ζούμε :)

καλημέρα ντίντι μου
χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Tali said...

εγω εδω δεν ξαναμπαινω οσο ακουω το τακατατατακακακκα

και παω να δω το νυφικο!!

η στελλα τι εχει παθει ?
ενα αντινυφικο εμβολιο παρακαλω
ακου εκει λεει στην κοπελα "σιχαινομαι τα νυφικα"

ΕΙΣΑΙ ΤΡΕΛΛΗ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ

εγω μπορω ολη μερα να γυρναω με ενα νυφικο στις μπουχαρες
και να κανω τη νυφη!!!

μου αρεσουν παρα πολυ!

ημαρτον!!

Μαγιουλι τακατακατακτοποιησε τον βλαξ αυτον διοτι μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι

Tali said...

ax τι καλο το δευτερο τραγουδακι!!!!!!!

Dee Dee said...

Ταλι μου

με τα νυφικα εγω δεν ειχα κανενα προβλημα.... αλλα δεν μου αρεσε τιποτα στην αρχη!!! Μου φαινοντουσαν ολα τοσα χλιαρα, τοσο κοινοτυπα!! Κι αν δεις αυτο που διαλεξα ειναι πολυ απλο.... αλλα ειναι πολυ Κατερινα :):):):)

Στελλα μου σαν την Αρτα με τα Γιαννενα σε ντυσανε στον γαμο σου και απεκτησες αλλεργια στα νυφικα;;; :):):)

Μαγια κανε κατι με το ασμα γιατι η πιεση της ΑΜ εχει ανεβει επικινδυνα :)

Καλημεραααα

Negma said...

Όχι όχι όχι, από πάντα την είχα την απέχθεια, γι' αυτό και είχα πάει μ' ένα άσπρο φουστανάκι, που πιο απλό ως σχέδιο δεν γίνεται, αλλά ραμμένο με κομμάτια από δαντέλες που είχε φυλάξει η μαμά μου από το δικό της νυφικό. Ήταν πανάκριβη κιπούρ και το φύλαγε σαν τα μάτια της. Οπότε πήρα τα κομμάτια και τό 'κανα φόρεμα! Ίσιο καρέ, ραντάκι, εβαζέ, ως λίγο κάτω από το γόνατο. Αυτό... Κι εννοείται ούτε πέπλα ούτε τούλια...

Αλλά γούστα είναι αυτά, δεν κατηγορώ όσες τα κάνουν! Και το δικό σου, πραγματικά, μου άρεσε πολύ! Λιτό και ρομαντικό ταυτόχρονα... έτσι, με μια τσαχπινιά!

maya said...

ορίστε!
το άλλαξα !
δεν είμαι εγώ σαν μερικές μερικές
που βάζουν τραγικές μουσικές μόνο για να με τρελλάινουν !!!!

ξύπνησα αργά και πάω για δουλειές και καφέ :)))

άιντα καλημέρα μας
χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

maya said...

υγ.αυτό το "τακατακτοποίησε" όλα τα λεφτά !!!! αχαχαχα

faraona said...

ma ...που είδε να γράφω συνταγές?
Ούτε μία δεν έχω...
Αντε ενα γαμοπίλαφο να το κάνω...για χατήρι της Negma.

Τάλι της κανόνισες το ταξίδι του μέλιτος?
Ντι φύγε παιδί μου για την εκκλησία...


*με τα στέφανα στο κεφάλι ειναι και μπλογκάρει η φτιάχνει κολιεδάκια...πφφφ τι παιδί κι αυτό.



Μαγιούλι προίκα θα δείξουμε?
!
πάωωωω παπαπα! δεν ειναι να μπλέκει με σας κανείς.

Tali said...

ειδες φαρα μου????
ειδες??

ετσι με αποσυντονιζουν κα μενα!!!!

στασου !! ΚΟΥΦΕΤΑΑΑΑΑΑ!